James Allison není přesvědčen o tom, že by Ferrari přijelo do Číny jako favorit. Technický šéf Ferrari upozorňuje, že za úspěchem Scuderie stály vysoké teploty i výjezd safety caru.
Podle Allisona je zřejmě Ferrari v horkých podmínkách rychlejší než Mercedes. S návratem k nižším teplotám v Číně ale bude zopakování vítězství velkou výzvou.
„Znám jen jednu polovinu rovnice a tou je náš vůz,“ odpověděl Allison na otázku, aby srovnal Ferrari a Mercedes. Podle Allisona má Ferrari dobrý chladící balíček, díky němuž SF15-T pracuje v horkých podmínkách velmi dobře.
„Myslím, že jsme v závodě byli o trošičku rychlejší, ale Mercedes se zasekl v provozu, což ho zpomalilo asi o 1,5 sekundy a bylo pro něj těžké se dostat dopředu.“ Podle Allisona by to měl Vettel i přes rychlost bez safety caru hodně těžké. „Pokud jste o 0,1 až 0,2 sekund rychlejší, což jsme možná byli, tak by bylo super těžké to proměnit v předjetí (Mercedesu) a super těžké předjet dvě auta. Mercedes by měl možnost rozdělit svou strategii a porazit nás alespoň jedním (autem).“
Allisona už prý někteří srovnávali s Rossem Brawnem, ale Allison to odmítá. „Ross má asi miliardu titulů na svém kontě jako technický ředitel, já mám přesně nula,“ zasmál se Allison.
Ferrari prý bude muset ještě tvrdě pracovat, aby přijelo do dějiště závodu a reálně přemýšlelo o vítězství. Allison ale ohlásil další novinky a to včetně těch v oblasti motoru, které mají přijít na konci května.
Foto: Getty Images / Lars Baron