Co už jezdci neuslyší? Je toho hodně

Co už jezdci neuslyší? Je toho hodně

Jezdci už od Singapuru nebudou moci dostávat prostřednictvím rádia informace, které by mohly zlepšit jejich výkon nebo výkon vozu. To je docela dost obecná definice. Co konkrétně tedy jezdci jeho inženýr nebude moci říct?

Charlie Whiting poskytl rozhovor pro Auto Motor und Sport. Přinášíme souhrn toho klíčového:

  • Pokud jezdci nařízení poruší, bude na sportovních komisařích, jak s nimi naloží. Spíše to bude ale záležitost peněžního trestu.
  • Opatření se týká celého víkendu.
  • Jezdec nesmí být varován, aby šetřil palivo. Údaj má prý na volantu jako v „klasickém autě“.
  • Jezdce nelze instruovat v oblasti nastavení motoru, palivové směsi nebo ERSu.
  • Žádné informace v průběhu zahřívacího kola (ve smyslu zahřej pneumatiky, brzdy,...). 
  • Týmové režie ve stylu: Daniel je rychlejší než ty, má jinou strategii apod. jsou povoleny.
  • Informace o provozu na trati jsou povoleny. 
  • Informace o zastávce v boxech je povolena. 

Doporučujeme

Články odjinud