Mercedesy se ve druhém tréninku na GP Kanady dostaly do čela na obou sadách pneumatik. Na třetí místo se ke konci dostal Sebastian Vettel. Silné je také Ferrari, Kimi Räikkönen ve druhém tréninku porazil týmového kolegu Fernanda Alonsa, který byl nejrychlejší v prvním tréninku. Slušnou formu předvádí rovněž Williamsy.
Na začátku druhého tréninku sice spadlo pár kapek, ale nakonec se počasí umoudřilo a týmy mohly pokračovat v práci na nastavení. Stejně jako v prvním tréninku, také v tom druhém zajel první měřený čas pracant z McLarenu Kevin Magnussen.
Výsledky
P. |
Jezdec |
Tým |
Čas |
Ztráta |
Kola |
1 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1:16.118 |
|
42 |
2 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1:16.293 |
0.175 |
39 |
3 |
Sebastian Vettel |
Red Bull Racing-Renault |
1:16.573 |
0.455 |
26 |
4 |
Kimi Räikkönen |
Ferrari |
1:16.648 |
0.530 |
31 |
5 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1:16.701 |
0.583 |
27 |
6 |
Felipe Massa |
Williams-Mercedes |
1:16.774 |
0.656 |
37 |
7 |
Valtteri Bottas |
Williams-Mercedes |
1:16.893 |
0.775 |
37 |
8 |
Kevin Magnussen |
McLaren-Mercedes |
1:17.052 |
0.934 |
42 |
9 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
1:17.059 |
0.941 |
38 |
10 |
Jean-Eric Vergne |
STR-Renault |
1:17.180 |
1.062 |
40 |
11 |
Romain Grosjean |
Lotus-Renault |
1:17.626 |
1.508 |
28 |
12 |
Daniel Ricciardo |
Red Bull Racing-Renault |
1:17.644 |
1.526 |
36 |
13 |
Nico Hulkenberg |
Force India-Mercedes |
1:17.712 |
1.594 |
35 |
14 |
Sergio Perez |
Force India-Mercedes |
1:17.819 |
1.701 |
33 |
15 |
Pastor Maldonado |
Lotus-Renault |
1:17.868 |
1.750 |
27 |
16 |
Adrian Sutil |
Sauber-Ferrari |
1:17.964 |
1.846 |
47 |
17 |
Esteban Gutierrez |
Sauber-Ferrari |
1:18.340 |
2.222 |
43 |
18 |
Max Chilton |
Marussia-Ferrari |
1:18.693 |
2.575 |
34 |
19 |
Daniil Kvyat |
STR-Renault |
1:18.732 |
2.614 |
9 |
20 |
Kamui Kobayashi |
Caterham-Renault |
1:20.244 |
4.126 |
38 |
21 |
Marcus Ericsson |
Caterham-Renault |
1:22.418 |
6.300 |
13 |
22 |
Jules Bianchi |
Marussia-Ferrari |
1:32.127 |
16.009 |
3 |
Na trať ale vyjeli také ostatní. Do čela se postupně propracovaly oba Williamsy, které občas sesadil z první příčky Magnussen.
O menší rozruch se postaral Pastor Maldonado, když zůstal stát na příkaz týmu na konci boxové uličky a mechanici ho museli odtlačit zpět do garáže Lotusu. Problém byl v nesprávně fungujícím DRS.
Do čela se následně propracoval Nico Rosberg, který pokořil hranici 1:17. Mezi posledními se na trať po čtvrthodině vydali piloti Ferrari a Red Bullu.
Lewis Hamilton nakonec opět pokořil svého týmového kolegu. Za Rosberga se zařadil Alonso a Kimi Räikkönen.
Adrian Sutil byl po necelé půl hodině prvním, kdo obul červeně značenou superměkkou směs. Kevin Magnussen Sutila v jeho rychlém kole neviděl a málem došlo ke kolizi. Incident bude vyšetřován sportovními komisaři.
Svůj Caterham musel v únikové zóně u třetí zatáčky odstavit kvůli technickým problémům Marcus Ericsson. Ve stejnou chvíli hlásil problémy s motorem i Jules Bianchi, který raději zamířil do garáže.
Průběžné pořadí
Po půl hodině: Ham, Ros, Alo, Rai, Bot, Mas, Mag, But, Hul, Per, Ver, Sut, Ric, Kvy, Gro, Vet, Mal, Gut, Chi, Kob, Eri, Bia.
Po hodině: Ham, Ros, Rai, Alo, Mas, Bot, Mag, But, Ver, Gro, Ric, Hul, Per, Mal, Vet, Sut, Gut, Chi, Kvy, Kob, Eri, Bia.
Konečné: Ham, Ros, Vet, Rai, Alo, Mas, Bot, Mag, But, Ver, Gro, Ric, Hul, Per, Mal, Sut, Gut, Chi, Kvy, Kob, Eri, Bia.
Také piloti Mercedesu v polovině tréninku vyjeli na červené sadě gum. Hamilton udržel své první místo, na superměkké směsi se dokázal zrychlit zhruba o šest desetin. Na druhé místo se zařadil Rosberg a na třetí Alonso, kterého ale později překonal týmový kolega. Poté Fin předvedl na trati velmi efektní hodiny.
Sebastian Vettel nasadil červenou směs až v posledních dvaceti minutách, ale po pár kolech se dokázal propracovat na třetí místo se ztrátou necelých třech desetin na Rosberga.
Technické problémy provázely Kvyata a také Grosjeana, který skončil dříve kvůli vysokým teplotám převodovky.
V závěru tréninku se někteří piloti ještě vrátili k měkkým pneumatikám. Pořadí se ale ve stintech s větším množstvím paliva už neměnilo.