Jak vyjeli, tak téměř dojeli. U Mercedesu vládne spokojenost

Z absolutní špičky vypadl pouze Sebastian Vettel, a tak je šesté a sedmé místo zřejmě maximem, jakého mohl v Abú Zabí Mercedes dosáhnout.

Norbert Haug vyjádřil svou spokojenost nad úspěšností motorů Mercedes. Z prvních devíti monopostů jich hned šestice byla osázena agregáty s trojcípou hvězdou ve znaku. Dnešní výsledky týmu Mercedes GP jsou za daných okolností uspokojivé.

"Byl to zajímavý závod. Start se moc nevyvedl, chtěl jsem předjet Felipeho, ale nenašel jsem místo. Michael se dostal přede mě a než jsem svou pozici převzal zpět, svedli jsme spolu zábavnou bitvu. Poté se mi dařilo správně nakládat s pneumatikami. Před druhou zastávkou jsem na trati vydržel o něco déle, pneumatiky totiž ještě měly přilnavost. Bylo výhodnější setrvat delší dobu na měkčích gumách. Na primární směsi mě trápila nedotáčivost. To mi znemožnilo pokoušet se o předjetí Felipeho ke konci závodu. Děkuji mému týmu inženýrů, který zde odvedl pořádný kus práce. S vozem jsem byl po celý víkend spokojen. Kluci obstarávající zastávky v boxech byli také skvělí. Díky nim jsme dosáhli tohoto dobrého výsledku. Těším se do Brazílie a doufám, že se nám tam také bude dařit," řekl Rosberg.

Michael Schumacher toho loni v Abú Zabí moc neodjel, jelikož ze závodu odstoupil velmi záhy po velice nebezpečně vypadající havárii s Toniem Liuzzim. Dnes už měl možnost projet pod šachovnicovou vlajkou, a to na sedmé pozici.

"Celkem slušný závod a slušný příděl bodů. Vzhledem k tomu, že se nám včera nepodařilo optimálně vyvážit vůz, jsme z dané situace vytěžili maximum. Ztratil jsem několik malých částí vozu, což rozhodilo jeho nastavení. V posledních kolech jsem měl potíže s pomalým defektem pneumatiky. Proto jsem po projetí cíle ve druhé zatáčce musel odstavit auto odstavit. Pneumatiky v prvním stintu odešly docela rychle. Je to dáno naší včerejší strategií, kdy jsme si chtěli ušetřit čerstvou sadu pro závod. Musel jsem tudíž startovat na už opotřebované sadě. Musíme zanalyzovat data, abychom byli dobře připraveni na poslední závod sezony," prohlásil Schumacher.

Michal Mikoláš

Diskuze

Jak zobrazovat diskuze:

Psát komentáře lze až po přihlášení v záhlaví stránky. Pro novou registraci klikněte sem.

14.11.2011 06:55 oskiiiBenetton - Michael Schumacher
23,6
No ono je celkem jedno kolik kdo komu nadělil.Rosbergovi včera vyšel závod lépe než Schumacherovi.Schumacher měl včera i celkem štěstí,jinak být závod o 2 kola delší,tak asi nedojel.
Rosberg jel včera maximum,Schumacher zřejmě taky,ale tyhle okruhy mu zkrátka nesedí.A nesedí ani Mercedesu,protože ztráta cca 1 minuty na vítěze je opravdu propastná.Mercedes nemá špatný vůz,ale bohužel jeho konkurenceschopnost na tratích typu Valencie,Singapur...je žalostná.
Rosberg měl včera možnost získat více bodů,bohužel se mu to nepovedlo.Schumacher bral včera 7.místo a za to může být vzhledem k problémům rád.Myslím,že s takovým výsledkem u Mercedesu tak trochu počítali.
0
13.11.2011 21:35 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Rosberg těsně před startem závodu dával rozhovor pro BBC, neváhal ukázat něco ze svého pravého charakteru a skočil na populární "pojďme si vzít na mušku Massu" vlnu. Prý, že dnes dojede před Massou a s největší pravděpodobností ho předjede rovnou na startu. Nakonec dojel za ním i přes Massovo zaváhání ke konci závodu. Divím se, že jim nepraskla čočka u kamery z Rosbergova arogantního výrazu.
0
13.11.2011 21:38 kristofyk - Vitalij Petrov
Re:
Aspoň před začátkem sezony nebrečí, aby dostal nižší startovní číslo :-)
-3
13.11.2011 21:40 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re:
Jestli někdo brečel u Mercedesu, byl to Rozberk po minulém závodě odkaz
1
13.11.2011 21:40 vanoverlord
Re:
Tak Massa sa ako najbližší súper priamo ponúkal a dávať si za cieľ udržanie priemerného postavenia z kvalifikácie, tak s tým asi ťažko niekoho ohúri? Okrem toho sa Massa vyhráža dobrým výsledkom už od začiatku sezóny...
-1
13.11.2011 21:44 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re:
Být jezdcem pomalého Mercedesu a dávat si za cíl zdolání jednoho z top3 týmů je přinejmenším na pokraji šílenství. Když se podíváme na výsledky v letošní sezoně, Massa Rozberka zdecimoval.
1
13.11.2011 21:50 vanoverlord
Re: Re: Re:
Určite je Rosberg bližšie Massovi ako ten k Alonsovi, ten je tak ďaleko, že už ani na neho nedovidí. V cieľi tie dve sekundičky (aj tie neboli celé) ako šialenstvo veru nevyzeralo.
0
13.11.2011 21:54 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re:
Nejsem pilot F1, ale odhaduji, že je těžké držet krok s kolegou, který má k dispozici novou techniku a Massa nikoliv. Ferrari veřejně přiznalo, že Massa dostal staré přední přítlačné křídlo. Vzhledem k vyhlášeným praktikám stáje Ferrari těžko uvěřím, že tohle byl pouze ojedinělý případ.
1
13.11.2011 22:00 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re:
Chceš snáď tvrdiť, že pred Abu Dhabi Massa na Alonsa ešte dovidel?:-D
0
13.11.2011 22:09 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Koukám na jedno video odkaz Až se dodívám do konce, budu tady pokračovat.
0
13.11.2011 22:11 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
0
13.11.2011 20:26 kristofyk - Vitalij Petrov
Nudný tragédní kroužič Rosberg nadělil mistrovi všech mistrů víc jak 25 sekund a všichni hateři mlčí :-P
-3
13.11.2011 20:30 vanoverlord
Re:
Ak to chceš robiť ako s polviagrou, tak musíš mať pripravené nepriestrelné argumenty. Bolo to 23,6 sec.:-D
2
13.11.2011 20:55 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re:
Jeden už mě argumentačně zničil :-D
0
13.11.2011 21:08 vanoverlord
Re: Re: Re:
Myslíš anatóma - rozborkára?:-D
0
13.11.2011 21:12 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: Re: Re:
Mně by ani nevadilo, že všichni glorifikují Šumahá do závratných dimenzí, ale vadí mi to, že z Rosberga dělají nudného kroužiče, když Šumahá jasně poráží. Už sice ne rozdílem třídy jako loni, ale pořád poráží. Ale co já se vlastně rozčiluju:-D
0
13.11.2011 21:15 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re:
Tak to sme na tom presne opačne, mne vadí Šumákova glorifikácia a nevadí mi označovanie Rosberga ako priemerného krúžiča, lebo o opaku ma zatiaľ nepresvedčil, hoci na druhú stranu na to ani veľa možností nemal.
1
13.11.2011 21:17 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Tak jako ne že by mi to vůbec nevadilo (jsem zvyklý na to u Alonsa :-D), ale Rosberg ještě neměl dostatečnou techniku na to, aby mohl něco předvést, ale zatím své kolegy porážel, což o jeho kvalitách něco vypovídá. Jsem zvědav na příští sezonu, a nemyslím si, že bude v podání Mercedesu a jejich jezdců v něčem jiná.
1
13.11.2011 21:24 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Nico síce zatiaľ techniku na špicu naozaj nemal, ale neviem či práve Wurz s Nakajimom sú tým pravým merítkom. Hoci na druhú stranu Wurz dokázal získať pódium, čo sa vtedy Rosbergovi nepodarilo.
0
13.11.2011 21:27 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
No ale zřejmě už dvojnásobný skalp sedminásobného šampiona mu asi už nikdo neodpáře :-). Prostě to neustálé podceňování Rosberga jde ruku v ruce s vyzdvihováním Šumahá do nebes. Nevím co se ještě musí stát, aby jeho fanoušci začali svět F1 vnímat reálně a ne přes růžové brýle.
1
13.11.2011 21:32 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Neodpára, otázkou zostáva akú hodnotu ten skalp ešte má. Vlani napríklad bol ten skalp takmer bezcenný, tohto roku ,ak ho nakoniec ešte vôbec získa, bude mať cenu vyššiu - ale akú?
0
13.11.2011 21:36 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Tak stále asi větší než Nakajimův :-D
0
13.11.2011 21:43 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Máš pravdu, dva haliere sú vždy viac ako halier jeden...:-D
-1
13.11.2011 21:41 KoJaKCZE - Michael Schumacher
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Co myslíš těmi růžovými brýlemi a reálným pohledem ?? Tvé "nezaujaté" poznámky ?? Podívej se na McL, co stačí k tomu, aby jeden jezdil jak bůh a druhý se trápil skoro celou sezonu ... k tomu vyhrát titul je potřeba nejen dobré auto, být dobrý pilot, ale mít to taky v hlavně v pořádku.
2
13.11.2011 21:46 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
No já jen, že 95% Šumahá fanoušků tady by psalo, že jezdí parádně, i kdyby závodil s Ricciardem a Liuzzim a Rosberg je tragéd i kdyby vyhrál 5 závodů.
-2
13.11.2011 23:42 OUTLAWAdrian Sutil
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
pokud se nepletu tak Rosberg nevyhrál nic ;) jak už tady bylo několikrát zmíněno, je to nejpřeceněnovanější pilot v historii, pokud je to jeden z největších talentů současnosti, tak by měl nějákýho starýho vysloužilýho Schumachera porážet pořád a s přehledem a rok co rok výrazněji, jenže skutečnost je taková, že v závodech co oba dojeli bez technických problémů tak Rosberg většinou prohrál...Rosberg prostě v závodech navrch nemá a nikdy mít nebude, protože mu chybí dost důležitý vlastnosti na to, aby něco vybojoval ;)
2
13.11.2011 23:50 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Většinu prohrál? Zajímavá statistika....Zbytek je pořád dokola jako kolovrátek.
0
13.11.2011 20:38 keers - Michael Schumacher
Re:
Rosbergoovi se to nikdy nestane,protože nikdy mistr světa nebude.......a kdyby si nebyl kokot tak by si viděl že schum. měl problémy s nastavením a postrácel pár křidýlek hned v úvodu závodu,ale klidně si tady vypisuj ty svoje fráze..........;-)
0
13.11.2011 20:53 KoJaKCZE - Michael Schumacher
Re: Re:
:-D:-D
0
13.11.2011 20:56 KoJaKCZE - Michael Schumacher
Re: Re:
Ale tak Keke odjel asi lepší závod ... k těm polámaným křidélkům nutno dodat, že ty se samy nepolámou ... většinou si je poláme pilot sám a to většinou na obrubníku. Ale zas tak dobrý jak Massa není, ten umí na obrubníku i ulomit závěs :-D:-D ( nebrat toto prosím jako shazování Massový výkonů !! )
0
13.11.2011 21:08 vanoverlord
Re: Re: Re:
Jedno sa chlapcom musí nechať, o svoj flek v prvom, alebo druhom kole sa pobili riadne, Schumacher bol nútený použiť abnormálnu defenzívnu stopu.
0
13.11.2011 21:10 KoJaKCZE - Michael Schumacher
Re: Re: Re: Re:
Jo tam to nadřeli docela slušně ... je fajn že ty milimetry na trati MSC daruje všem stejně ;-)
0
13.11.2011 21:13 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re:
No neviem či to nebolo aj tým, že na príkaz šetriť palivom bolo trocha zavčasu.:-D
-1
13.11.2011 20:57 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re:
No jo, ale to patří taky do závodu. Kdybych omlouval Rosberga špatným nastavením, tak jsem tu sežrán tebou a tobě podobnými, že to je jeho problém. A taky že je, stejně jako Míšův, to prostě k závodu patří ;-). navíc nic z toho, co jsi napsal, se nedá využít jako pádný argument, který by vyvrátil to, co jsem napsal (myslím ty, fráze, které se dají použít téměř na každý Míšův závod :-)) A promiň, že nejsem tak velký kokot jako ty.
-1
13.11.2011 20:52 KoJaKCZE - Michael Schumacher
Re:
Jeden lepší závod z něj nedělá poloboha ... :-P;-)
0
13.11.2011 20:58 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re:
Jeden?:-D:-D
0
13.11.2011 21:05 KoJaKCZE - Michael Schumacher
Re: Re: Re:
Nehodlám s tebou o tom diskutovat ... s kolegou vanoverlordem si potřepte rukama. Pokud to nebyl jeden lepší závod, tak rozhodně těch lepších závodů z jeho strany je menšina. V záovdech MSC odvádí rozhodně lepší práci. Dnes ovšem nikoliv. Po delší době dokázal kroužič své místa na startu ( lepší než MSC ) zhodnotit taky v lepší výsledek v cíli. Tomu ta ROZHODNĚ vždy nebylo ...
1
13.11.2011 21:10 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: Re: Re:
A proto mají skore v jejich minisouboji 10:7 ve prospěch Rosberga. A víme dobře, proč Míša nedojížděl (jeho legendární přední křídla a kolize se Saubery a Renaulty). Tak ten kroužič asi nebude tak špatný, když poráží druhou sezonou sedminásobného (někteří tvrdí osminásobného) formulového poloboha ;-)
-2
13.11.2011 22:19 keers - Michael Schumacher
Re: Re: Re: Re: Re:
ani nebude zas tak dobrý,protože žádný titul nezískal a už není žádný mladík..
0
13.11.2011 22:25 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
žádný mladík? Jako nevím, jaké máš kriteria, ale 26 let...to aby šel pomalu do důchodu no :-D
0
14.11.2011 01:03 bafunakLotus - Jim Clark
Re: Re: Re: Re: Re:
Myslím, že to, že poráží o téměř generaci staršího chlapa, který se po letech vrátil si zajezdit pro potěšení a nemůže už mít takovou motivaci, není kdovíjaký punc kvality. Až bude porážet pravidelně alespoň Massu, to bude jiná.
0
14.11.2011 10:08 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
No a vysvětli to fanouškům Šumahá, že už to není to, co bývalo a není to takový excelentní jezdec, jak si myslí ;-).
0
14.11.2011 06:42 oskiiiBenetton - Michael Schumacher
Re: Re: Re: Re: Re:
pokud budeme počítat závody,kdy oba dokončili....tak co se týče rychlosti v závodě je to 6:6
0
14.11.2011 10:07 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Já je počítám. Je to objektivnější. Závod mohl nedokončit kolikrát i vlastní chybou, což se u Míši stávalo dost často, tudíž i nedojeté závody je hodno počítat.
0
13.11.2011 21:11 vanoverlord
Re: Re: Re: Re:
Vždy to tak rozhodne nebolo, ale bolo tomu tak vo väčšine prípadov. Ak Rosberg v Brazílii dokončí pretek, tak opäť vyhrá interný súboj. Nakoniec možno z neho spravia jedničku a dostane štartové číslo, ktoré si vyjazdil.:-)
0
13.11.2011 22:05 ještěrMichael Schumacher
Re: Re: Re: Re: Re:
Pokud vím tak jednička už je rezervovaná min.dva závody,joudo.On může mít nanejvýš tak sedmičku,jestli mu to dobře dopadne.
-2
13.11.2011 22:06 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Nepochopil? Nevadí...
1
13.11.2011 22:09 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Jedničkou som myslel teamovú jedničku a že má štartové číslo druhým rokom vyššie na výslovnú žiadosť od pána kolegu hádam nepochybuješ.
1
13.11.2011 19:32 oskiiiBenetton - Michael Schumacher
Nico byl dneska lepší,odjel velmi dobrý závod.Michael měl velmi dobrý start,svedl s Nicem pěkný souboj.V rámci možností je 7.místo velmi solidní.Navíc měl na konci závodu velké štěstí s defektem.Takže pro MGP celkem dobrý závod na trati,která pro ně není nijak optimální.
Slušný příděl bodů,v poklidu odjetý závod...V posledním závodě sezóny to snad bude ještě lepší.
5
13.11.2011 21:08 KoJaKCZE - Michael Schumacher
Re:
No myslím, že pro Mercek to nic moc slavného nebylo ... Keke sice "jel na srdce" ale co si budem povídat, TOP3 se nepřiblížil ... nepočítám Massovy "hodiny" jinak by byl od něj mnohem dál.
1
13.11.2011 21:17 vanoverlord
Re: Re:
Ako ďaleko by bol, ako Sutil od Schumachera?
0
13.11.2011 21:35 KoJaKCZE - Michael Schumacher
Re: Re: Re:
Upřímně, myslím, že Massa ztratil hodinama více jak 2s , nehledě že vcelku vleklým soubojem Webber-Button-Massa taky moc nezrychlil ... v porovnání se svou poměrně v klidnou jízdou, ale nechceme tady dělat rozbory.... prostě odjel to, na co Mercek má a tentokrát dojel před MSC. Výkon Force-Indie mě docela překvapil...
0
13.11.2011 21:57 vanoverlord
Re: Re: Re: Re:
No ja som s Massom naznačiť nič takého ani nehodlal, skôr som chcel poukázať na Sutila s FI, s ktorým však Mercedes problém nemal, mal ho pilot Mercedesu.
1
14.11.2011 00:08 OUTLAWAdrian Sutil
Re: Re: Re: Re: Re:
tak Sutil je podle mého názoru skvělý jezdec a tvrdím to už hodně dlouho, ale neměl s nim problém jen Schumacher, Sutil v průběhu dost stahoval i Rosberga... ale pokud de o nějáký srovnávání Rosberga a Schumachera tak se budem moct hádat do nekonečna... tady ukazujete na to, že Rosberg najel nějákých 24 vteřin na Schumiho, ve Spa zase Schumi startující z posledního místa nejen Rosberga dojel, ale i předjej a jakej náskok by asi dokázal na něj najet kdyby startovali za sebou a nemusel se k němu protahovat přez hromadu pomalejších vozů?...
0
14.11.2011 06:40 oskiiiBenetton - Michael Schumacher
Re: Re: Re:
Schumachera Sutil stáhnul ke konci závodu celkem hodně...protože měl Michael problém s defektem pneumatiky.
0
13.11.2011 21:18 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re:
A není to taky tím, že ta TOP3 je výkonnostně úplně někde jindé než Mercedes?
-1
13.11.2011 21:38 KoJaKCZE - Michael Schumacher
Re: Re: Re:
ANO, asi to tím bude čoveče ... od TOP1 2s od TOP3 1s ... střed pole od TOP4 je další 1s ... dnes kromě Force-Indie ... ta se držela statně Merglu. Rozdíly výkonu jsou docela propastné.
0
13.11.2011 21:38 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: Re: Re:
No vidíš :-)
-1
13.11.2011 17:54 .Zix.. - Sebastian Vettel
Doufám že příští rok budou konečně trochu víc bojovat s top týmý a né jako doted kdy berou úspěch to že sou hned za nima.
5
13.11.2011 18:42 karelpipaLigier - Martin Brundle
Re:
tak to doufá každý snad :) ale muzem byt radi, že je 6 top aut, vicemene stejne rychlych, nebylo tomu vzdy. spíš mě mrzí, že se moc neodpadavá, to sou pak vysledky furt stejny (1 Vettel pak kombinace McL, Webbera a Ferka,7,8 merc atd..) vsimam si toho letos strasne moc a dost me to stve..snad vic nez DRS :)
3
13.11.2011 18:43 74Jirka - Kimi Räikkönen
Re: Re:
no občas by to chtělo nějaký to engine failure
3
13.11.2011 19:05 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re:
Bohužel máš pravdu,jakmile každej dojede tak je to pořád stejný.
1
13.11.2011 18:43 Lucifer31 - Sebastian Vettel
Re:
jo to je pravda trochu vylepšit auto.
2

F1sport věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si F1sport vyhrazuje právo takový příspěvek částečně, nebo zcela vymazat.

Kalendář

Hrajte o pamětní
značku podepsanou
jezdci formule 1!