Lidé rádi zapomínají, říká Whitmarsh na obhajobu Hamiltona

Britský pilot má ze sebou sezonu, v níž byl nesčetněkrát podrobován kritice. Šéf McLarenu ovšem soupeře varuje, aby mistra světa z roku 2008 nepodceňovali.

Sedmadvacetiletý Hamilton v roce 2011 zažil něco, na co jinak není příliš zvyklý - i kvůli svým nevyrovnaným výkonům byl poražen svým týmovým kolegou. Kromě častých návštěv sportovních komisařů způsobených četnými kolizemi se soupeři byl také pod neutuchávající palbou médií, která ráda probírala jeho osobní život, zejména pak rozchod s Nicole Scherzinger. 

Martin Whitmarsh se tudíž opět rozhodl za svého pilota postavit a všem pochybovačům se ve vyjádření pro oficiální stránky formule 1 snaží připomenout, s kterým že pilotem to mají čest. 

"Lewis loni vyhrál tři velké ceny. Pouze tři piloti v sezoně 2011 vyhráli více než jednou. Mimo Lewise to byl Sebastian a Jenson. Málo týmů se také může chlubit šesti triumfy v sezoně, jako se loni povedlo právě nám. Přesto bývá sezona 2011 v Lewisově podání považována za zklamání. V určitém směru to tak možná bude. Sám je ale svým nejtvrdším kritikem. 

Někdy, když se nedaří, to na sebe nechá dolehnout. Je to ale ukázka jeho soutěživosti a ctižádostivosti, jeho nezměrné touhy po vítězství. Lidé mají krátkou paměť, že? Lewis s McLarenem strávil polovinu svého života. Třikrát z pěti sezon strávených ve formuli 1 byl v přímém boji o titul. Ten získal v roce 2008. 17 Vítězství z 90 odjetých závodů je statistika, která ho řadí na ta nejpřednější místa v síni slávy motoristického sportu," rozplýval se Whitmarsh.

Michal Mikoláš

Diskuze

Jak zobrazovat diskuze:

Psát komentáře lze až po přihlášení v záhlaví stránky. Pro novou registraci klikněte sem.

29.1.2012 18:52 JuthungFittipaldi - Emerson Fittipaldi
McLaren byl loni výkonnostně velmi blízko Red Bullu. Být Whitmarshem, nepovažoval bych šest vítězství za úspěch, ale spíše za neúspěch.
-7
29.1.2012 19:27 FerdaAyrton Senna
Re:
Na to jaký měli v testech šrot a nakonec skončili druzí, tak je to megaúspěch.
4
29.1.2012 19:32 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re:
taky myslím,že tým který loni vyhrál tolik závodů jako McLaren,nemusí propadat panice.
zvlášť když Vettel jezdil opravdu dobře
8
29.1.2012 19:35 Stráťa - Jean-Eric Vergne
Re: Re:
Jak rychlý je auto v testech je úplně jedno. Mnohem důležitější je jak bude rychlý s využitím poznatků z testů.
Pokud máš v testech o vteřinu rychlejší auto než všichni ostatní ale najdeš jak se zlepšit jenom o půl vteřiny zatímco oni najdou 2 tak si pořád v prdeli i když si byl v testech nejlepší...
3
30.1.2012 09:20 King-EracerJenson Button
Re: Re: Re:
No McLaren měl silný koncept, jde spíš o chyby týmu v závodech. Viz kvalifikace v Monaku u Hamiltona, chyby týmu vůdčí Buttonovi (neutažené kolo, porucha hydrauliky) tým se musí zvednou celkově, ne jen v kvalitě a rychlosti vozu.
2
29.1.2012 18:45 daaviid23 - Michael Schumacher
O Lewisovi toho bylo vloni řečeno dost- myslím, že další komenty jsou zbytečné:-P
0
29.1.2012 18:00 Vodiska
Nechce redakce jenou pro vzdy vymazat tuhle fotku? Uz me leze krkem :D
0
30.1.2012 10:26 michalpneu - Michael Schumacher
Re:
To je výborná fotka. Ukazuje a dokazuje naprosto vše:-) Mě se líbí. Prosím redakci, aby ji používala u všech článků o Lewisovi a McLarenu:-)
0
29.1.2012 17:25 King-EracerJenson Button
-Tony-
Ohledně Lewise to co si řekl, s tebou naprosto souhlasím, jestli je tu někdo kdo má najít sám sebe tak je to právě Lewis, také si myslím, že by mu možná ta změna opravdu pomohla ,aby si uvědomil, že F1 je boj ve kterém se musí prosadit on sám. Dal bych mu ještě šanci v roce 2012 jak si povede a pak se uvidí, konec konců letos mu vyprší smlouva a ještě "nepodepsal" dle mě čekají obě strany jak se bude letos sezona odvíjet v jeho podání. Jinak s tím jak si říkal že si viděl ty věci kolem výroby vozů McLaren tak takhle na mě působí téměř všechny továrny které se zabývají výrobou závodních nebo sportovních prototypů aut. Mercedese je jak přes kopírák a i to Ferrari, tam je to také až moc precizní, samé bíle rukavičky, nastolena diktatura , prostě jak říkáš až moc je všechno dokonalé. Ale tak ono asi musí být, nedělají vozy za 150 000 Kč jako Hyundai na Slovensku.
0
29.1.2012 17:17 .kotrba. - Lewis Hamilton
odkaz

:-D:-D tohle jsou opotřebované pneu
4
29.1.2012 17:31 richardpoama (richardpoama@seznam.cz) - Fernando Alonso
Re:
ale do té zatáčky č.8 to pustil báječně ;-)
4
29.1.2012 21:40 .kotrba. - Lewis Hamilton
Re: Re:
od té zatáčky až po první zatáčku se mi ten okruh líbil, bude mi chybět
1
29.1.2012 17:51 Stráťa - Jean-Eric Vergne
Re:
To nejsou opotřebované ale zničené pneu. Opotřebované pneu vypadají trošku jinak.
1
29.1.2012 21:38 .kotrba. - Lewis Hamilton
Re: Re:
jj jasný máš pravdu, někdy mi to nedocvakne
1
29.1.2012 18:35 daaviid23 - Michael Schumacher
Re:
hmm slušný :-D
1
29.1.2012 13:59 -Tony-Fernando Alonso
...
Těžko soudit, zda toho mohl dosáhnout více nebo ne, ale momentálně má ten nejlepší věk a pokud chce pomýšlet na další výrazné úspěchy a případně další titul, tak by se měl co nejrychleji psychicky srovnat. To je základ všeho!
Sice toho už poměrně dost v kolotoči F1 předvedl, ale dle mého názoru by mu nejvíc prospěl přechod k jinému týmu. K týmu, kde by mohl dále růst, pracovat v "jiném duchu", žít s týmem přirozeně, ne jako v McLarenu ... Minulý týden jsem viděl dokument o výrobě silničních McLarenů na Viasat Explorer. Byl tam Dennis, továrna, designéři, zaměstnanci, ale vše to bylo až příliš dokonalé, "čisté", prostě naprosto umělé, neosobní ...
A stejné je to kolem Hamiltona od jeho vstupu do tohoto týmu. Všichni kolem mu pomáhali, pochlebovali, dávali pocit jistoty, suverenity a neohroženosti. Jenže život, at´ už ten soukromý nebo ten profesní je o něčem úplně jiném a pokud si to člověk uvědomí pozdě, tak mu to způsobí velké problémy.
Každý člověk potřebuje podporu, ale u každého jednou nastane doba, kdy se octne na rozcestí a musí se SÁM rozhodnout, kterým směrem se vydá. U Hamiltona je dle mne hlavní problém v tom, že má spoustů "našeptávačů" a nedokáže se správně rozhodovat sám za sebe ...
Stále má kolem sebe stejné lidi, kteří ho jen uklidňují a tvrdí mu, jak není dobrý, ale já si myslím, že je nejvyšší čas aby začal skutečně myslet a "fungovat" jako Lewis Hamilton a nikoliv jen jako reklamní figurka McLarenu ...

A pokud to dokáže a najde sám sebe, tak určitě potěší i své fanoušky a soupeře ...
6
29.1.2012 14:22 vanoverlord
Re: ...
"Stále má kolem sebe stejné lidi, kteří ho jen uklidňují a tvrdí mu, jak NENÍ dobrý,..."
Nebude to skôr tým, že mu stále a za všetkých okolností tvrdia že dobrý je?
-3
29.1.2012 14:52 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: ...
myslím,že on to tak i myslel - v tomto případě asi nastala jazyková "bariéra":-)
2
29.1.2012 14:55 -Tony-Fernando Alonso
Re: Re: Re: ...
Ano, EMERSONV1 to pochopil správně ...
2
29.1.2012 15:28 FerdaAyrton Senna
Re: Re: Re: Re: ...
Možná že už Hamíkovi všichni nepochlebujou jak byl zvyklý. Button není Kovi a jeho výkony taky mohly pár lidí z týmu přetáhnout na svou stranu.
3
29.1.2012 17:22 týmový režisér
Re: ...
Souhlas, moudrý příspěvek :-).
0
29.1.2012 17:54 Petis__ - Lewis Hamilton
Re: ...
jeho první špatná sezona celé jeho závodní historii, ale psát se o tom dá půl roku :-D
0
29.1.2012 17:55 Petis__ - Lewis Hamilton
Re: Re: ...
sory, to neměla být reakce na tebe, ale příspěvek do diskuze...
0
29.1.2012 21:18 zi - Fernando Alonso
Re: Re: ...
1. špatná sezona ? nazval bych to 1. obludnou sezonou.. v roce 2010 měl brát titul on...
0
29.1.2012 13:27 dreamthKimi Räikkönen
..ono je to těžké..když jako nováček šokujete všechny tím, že do kolotoče F1 vletíte jak kometa, zazáříte tak, že zastíníte všechny hvězdy na nebi a defacto uděláte výsledek, o jakém se mnohým pilotům kteří byli v F1 mnoho let, nemohlo zdát ani v tom nejmokřejším snu, čekají všichni, že to překonáte..že bzdete zářit v další sezoně dvakrát tolik, což je prakticky nemožné..to je jako chtít po fotonu, aby letěl větší rychlostí, než rychlost světla..je jasné, že při sebemenším horším výsledku se dostaví zklamání, rozčarování, jakoby Lewis neměl snad ani právo dělat chyby..přesto každá jeho sezona je supervýsledek, za který by byli mnozí ochotni upsat se i ďáblu a na který mnozí nikdy ani nedosáhli..Lewis je ve složité situaci...ať už zajede jak chce letos, jednomu věřím: vždy do toho půjde srdcem a nepojede na údržbu..za to mu dík!..jen jedno, Lewisi změň: neomnlouvej se pořád, ať se kurva i ostatní zamyslí nad důsledky svých činů..
2
29.1.2012 15:40 -=zipp=- - Lewis Hamilton
Re:
amen
2
29.1.2012 21:28 zi - Fernando Alonso
Re:
Tady nastala chyba... ve své první sezoně dostal co mohl, nejrychlejší monopost, supervelkou podporu týmu a pomoc ve zničení týmového kolegy ( a to nepíšu jenom proto, že sem Alonsův fanoušek )....
-1
30.1.2012 11:32 dreamthKimi Räikkönen
Re: Re:
..pomoc ve zničení týmového kolegy..:-D:-D:-D:-D:-D:-D
1
29.1.2012 12:38 ren-so - Fernando Alonso
někdo už tady něco podobného zmínil, tak za sebe jen v krátkosti...
jak mě v první sezoně nadchl, tak mě každá další sezona v jeho podání zklamala víc a víc... za sebe říkám: škoda toho, jak to v McL 07 skončilo.., duo Alonso-Hamilton do dnes považuju za ten nej dream-team, no a popravdě pořád tajně doufám, že se tihle dva ještě jednou v jednom týmu setkají.., tentokrát pro změnu v rudém (třeba)...
-4
29.1.2012 12:59 SkvělejJohnnyBenetton - Fernando Alonso
Re: někdo už tady něco podobného zmínil, tak za sebe jen v krátkosti...
taky bych nejraději viděl ty dva pohromadě,ale popravdě v jinym týmu než McLaren s Ferrari,tam by byl ať už ten nebo ten upřednostněn:-)
2
29.1.2012 13:30 dreamthKimi Räikkönen
Re: Re: někdo už tady něco podobného zmínil, tak za sebe jen v krátkosti...
dva kohouti na jednom smetišti se nesnesou, i kdyby byli v HRT.
3
29.1.2012 12:31 renebadaluco - Kimi Räikkönen
McLaren
má štěstí,že má v týmu Lewise i Jensona,letošní sezona by mohla být pro fandy F1 vyjímečná ;-)
5
29.1.2012 12:44 ren-so - Fernando Alonso
Re: McLaren
proč??? myslím tu výjimečnost...
2
29.1.2012 12:50 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: McLaren
:-D že se ptáš........... ;-)
1
29.1.2012 12:56 renebadaluco - Kimi Räikkönen
Re: Re: Re: McLaren
začíná se od nuly,díky několika technickým změnám,což dává naději na vyjímečnost pestrosti špičky i středu pole.Ale ber to jako můj osobní pocit ;-)
1
29.1.2012 13:01 ren-so - Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re: McLaren
což není nikterak výjimečné...
1
29.1.2012 12:57 ren-so - Fernando Alonso
Re: Re: Re: McLaren
joo tááákk..., o něm je řeč:-D
1
29.1.2012 12:25 King-EracerJenson Button
A teď se všichni uklidníme a pustíme si písničku
3
29.1.2012 12:43 renebadaluco - Kimi Räikkönen
Re: A teď se všichni uklidníme a pustíme si písničku
a co tohle...test nového Lotusu;-) odkaz
4
29.1.2012 12:45 King-EracerJenson Button
Re: Re: A teď se všichni uklidníme a pustíme si písničku
hmm , já tyhle šašky moc nemusím...na tu kytaru to není nic světoborného, ale snaha se cení... :-)
1
29.1.2012 12:50 renebadaluco - Kimi Räikkönen
Re: Re: Re: A teď se všichni uklidníme a pustíme si písničku
tvůj song je libůstka;-)
3
29.1.2012 12:55 King-EracerJenson Button
Re: Re: Re: Re: A teď se všichni uklidníme a pustíme si písničku
Teď nevím jestli si děláš srandu nebo ne. :-D ale mě se to líbí ,taková příjemná muzika do auta. :-)
2
29.1.2012 13:00 renebadaluco - Kimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: A teď se všichni uklidníme a pustíme si písničku
srandu ani náhodou,Alan Parson a jeho progress rock poslouchám od puberty;-)
2

F1sport věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si F1sport vyhrazuje právo takový příspěvek částečně, nebo zcela vymazat.

Kalendář

Hrajte o pamětní
značku podepsanou
jezdci formule 1!