Michail Alešin shání sponzory pro vstup do formule 1

Pětadvacetiletý pilot by se rád stal druhým ruským pilotem v královně motorsportu, k získání kýženého angažmá mu ovšem zatím chybí finance.

Vitalij Petrov je ve formuli 1 již třetím rokem. Před startem sezony 2012 se zdálo, že měl na kahánku, ovšem nakonec se objevilo několik sponzorů (mezi nimiž figuruje i petrochemický gigant SIBUR), kteří mu pomohli ukončit kariéru Jarna Trulliho a získat sedačku u Caterhamu. Jeho krajan Michail Alešin zatím takové štěstí nemá. Věří ale, že se jeho pozice v dohledné době změní.

"Nechci to vzdávat. Je mi teprve pětadvacet, což je na formuli 1 výborný věk. Ještě není pozdě. Zkušenosti, které se mi podařilo nasbírat, by mi mohly pomoci. Je milé, když vás podporují ruské společnosti, vaši krajané. Měli bychom si pomáhat. Mnoho let hrdě závodím pod ruskou vlajkou," řekl Alešin.

Rodák z Moskvy si také uvědomuje, že Petrovovi kariéru usnadnil jeho zámožný otec. Alešin takové privilegium nemá.

"Je výhoda pocházet z rodiny, která vám může zajistit místo ve formuli 1. Pokud to štěstí nemáte, je hledání sponzorů bojem, který provází celou vaši kariéru," prozradil Alešin v rozhovoru pro RIA Novosti.

Mezi největší Alešinovy závodnické úspěchy patří třetí místo ve formuli 2 v sezoně 2009 (tehdy jako pilot juniorky Red Bullu) a především pak titul ve Světové sérii Renault (tým Carlin Motorsport) z následujícího roku, kdy porazil současného jezdce Toro Rosso Daniela Ricciarda.

Ve voze formule 1 se Alešin svezl již téměř před dvěma lety, a to v testu mladých jezdců v Abú Zabí. Příležitost dostal od stáje Renault.

Michal Mikoláš

Diskuze

Jak zobrazovat diskuze:

Psát komentáře lze až po přihlášení v záhlaví stránky. Pro novou registraci klikněte sem.

17.7.2012 11:47 dragunn99 - Lewis Hamilton
v zastupu jsou talentovanější zajimavější jmena
Robert Wickens CAN
Alexander Rossi USA
jules Bianchi FRA
yuji Ide JAP
;-)
1
17.7.2012 12:39 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re:
Až na toho Ideho souhlasim.;-):-D

Wickensovi bych to přál,je dobrej,ale když šel do DTM tak asi na F1 nemá prachy nebo o něj neni zájem.Možná za pár let napodobí Di Restu,ted bych řek že nějakej ten rok bude v DTM(pokud by mu náhodou nějakej tým F1 nedal šanci,což je málo pravděpodobný).
1
16.7.2012 17:01 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
E.R.R.A.C.E.R: To nám chceš tvrdit, že jsme taky Asiati, pokud je Rus náš bratr???
Vrať se do školy!
5
16.7.2012 17:09 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re:
(pokud si z ní teda už vylez)
4
16.7.2012 13:43 Pažitka - Fernando Alonso
Kimiseba opět ukázala, že F1 vůbec nerozumí, hlavně, že se naváží do Ferrari. Takže dáváme palec dolů a někdy příště baby! ;-)
1
16.7.2012 12:49 .Zix.. - Sebastian Vettel
Kimiseba
A Red Bulláci spolu držet nebudou když 1 píše kraviny.;-):-D
0
16.7.2012 13:20 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Kimiseba
ano, to já tvrdila vždy. nevidím důvod proč s tebou souhlasit jen proto, že máš formulku RB...:-S
2
16.7.2012 16:08 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Kimiseba
Já myslel s tím jak sme si tu z toho nedávno dělali prdel.;-)
1
16.7.2012 11:51 Pažitka - Fernando Alonso
Dobřé, Kimiseba se tu posmívá, že je to moc let na vstup do F1. Webbera nebere, prý myslela současnou dobu. No Grosžánovi je 26 a prakticky také začal. Těch pár závodů před lety bych nepočítal :-P
4
16.7.2012 12:09 kimiseba - Sebastian Vettel
Re:
:-D Budeš zakládat stále nové příspěvky, aby nebyla vidět ta má reakce, kde jasně vysvětluji, že se nejedná o žádné posmívání, které pouze ty tady ze své zášti uvádíš? ale že to byl jen můj názor? A proč máš stále potřebu mě řešit? zakládat kvůli tomu nová vlákna? Co takhle se najít lepší způsob života, žít třeba svůj život?
Alešina a Romaina teď srovnáváš uplně nesmyslně... Minimálně už kvůli toho, o čem já jsem hovořila. Pokud tedy chceš něčím argumentovat, tak opravdu nelze vzít jen to, co se zdánlivě hodí. Poněvadž ale psaný text, jak jsi dnes už vícekrát ukázal, ti dělá problémy, tak zkusím primitivně a co nejjednodušeji, to bys mohl pochopit - psala jsem mimo jiné, že kdo chce ve 25 letech teprve začínat jako právoplatný jezdec f1 ("ve 25 letech chce teprve usednout do f1 jako právoplatný jezdec, ale ještě tak nikdy neučinil" - to než mě nařkneš, že to tak nebylo, tak opravdu jsem to napsala).. tak to mi přijde jako pozdě, nebo minimálně ne jako "výborný věk" na toto...
a pokud i teď nechápeš, tak je mi to víškde.. a běž už vážně k tomu lékaři, protože čekat tu na mně a hned pak hledat cokoliv jen abys na mě mohl reagovat, to není normální...:-S
-3
16.7.2012 12:12 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re:
On je v tomhle trochu mimo a je vidět že F1 moc nesleduje v 25 a dýl začali jezdit v nedávnej době - Kovalainen (25) ,Chandhok (26), Senna (26), Di Grassi (25), Petrov (25), Maldonado (25), Di Resta (24 ale za pár dní taky 25), d'Ambrosio (25).;-)
-1
16.7.2012 12:25 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re:
Nedávné době... ale o té já nemluvím.. proč jsem tam asi dala to "SOUČASNÉ"? protože myslím teď...o nedávné se nebavím, tak mi zas něco nenuť, jak má co být.. a chceš-li dělat chytrého, tak se nejdříve nauč pořádně číst....
a jako ty si myslíš, že tým ze středu, při dnešní nabídce například sutila, alguersuariho, a dalších, kteří mají zkušenosti, nebudou je tedy muset zaučovat apod, navíc jaime je i mladší, tak raději sáhnout po někom, kdo ve 25 letech teprve začne poznávat f1?
prostě ve 25 třeba ještě dostane šanci, obzvláště má-li peníze.. ale výborný věk je podle mě mnohem nižší.. viz vettel, hamilton, etc..
-1
16.7.2012 12:28 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re: Re:
pardon, napsala jsem "DNEŠNÍ", ne současné. než zas někdo vyletí.. ale tím spíše je jasné, že nemluvím o nedávnu ale dnešku.:-P
-3
16.7.2012 12:48 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re:
Pokud sis všimla tak sem vypsal až na Koviho jen piloty co debutovali v roce 2010 a dýl a to neni dlouhá doba.

Sutil s Algim sice nejsou špatný piloti,ale kdyby byl tak dobrý tak by se jich jejich tým nezbavil a nebo je hned vzal jinej.
A ano maj zkušenosti,ale zase né tolik a i peníze maj,ale sou piloti co daj víc a proto sou tam oni místo nich.

Prostě se smiř s tim že pokud bude chtít tým vzít zkušenýho pilota veme někoho staršího jako třeba HRT De la Rosu a pokud bude chtít jedzce s penězma veme pilota v jakýmkoliv věku - z těch co sem vypsal sou ve F1 z 99% díky talentu jen Kovalainen a Di Resta,zbytek sou taky někteří dobří ale toho fleka co maj nebo měli byl hlavně díky penězům a debutovali "pozdě"(beru podle tebe).

Jo a mimochodem podle tvojí logiky by teda neměl žádnou šanci Karthikeyan - 35 let a zkušenosti z F1 má minimální(1 a půl sezony z toho ta 1. sezona byla před 7 lety a pak přes 4 roky pauza) a když už tak s tragickými vozy.
-1
16.7.2012 13:28 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re:
"protože myslím teď.".. já nevím, jak jinak to ještě potřebuješ napsat, abys to pochopil.. začneš vytahovat, co bylo... ale teď = dnes = 16.7... já to tam píši záměrně, určuji tím, k čemu svou výpověď vztahuji. takže mi laskavě necpi své soudy mých názorů, když nejsi schopen pochopit co je tím myšleno a jsi mimo.

a překrucuješ.. já neřekla, že nemají žádnou šanci! já od počátku tvrdila to, že na f1 není věk 25 let výborný, za čímž si stojím. je možná tak dobrý na projetí se, ale výborný je jinde. pokud s tím nesouhlasíš nebo máš problém to pochopit, tvoje mínus. učit tě číst ale vážně nebudu, poněvadž by to asi stejně bylo zbytečné, jak tak sleduji. howgh!
-1
16.7.2012 13:32 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re:
*na debut v f1 není věk 25 let výborný
-1
16.7.2012 16:12 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re:
Neni to sice výbornej věk,ale možná lepší se pořádně vyjezdit než tam naskočit jako hodně mladej,nic nepředvíst a pak už jenom doufat že ještě někdy dostanou šanci.

Mimochodem takovej Van der Garde se snaží rok co rok dostat do F1 a to mu je 27 let a rok co rok se podle konečnýho pořadí v danej sérii zlepšuje.;-)
1
16.7.2012 19:26 Ondrej27Klenk-Meteor - Hans Klenk
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
A k čemu mu to je :-D Pokud někdy do nějakýho týmu přijde jako závodní jezdec, tak to nebude žádný top tým. A přijít jako nováček do podprůměrnýho týmu, tak je asi tak 5% šance, že se dostane do lepšího, spíše odjede sezónu a půjde, protože nemá takovou fazónu jako třeba Hülkenberg, který byl před vstupem do F1 jedním z největších talentů v té chvíli. Takových jako je van der Garde je mraky a jde jen o prachy, kdo z těch jezdců donese potřebný obnos. A o tom věku...kam se dostali ti co vstoupili do F1 mladší a kam ti starší? Kdo opravdu doplatil na brzký vstup do F1 byl zřejmě jen Mike Thackwell, dalším to jen prospělo a proč zůstávat v nižší sérii, kde jezdec byl mezi prvními třemi, když může jít do F1? Zůstat v té nižší F1 má většinou za následek menší šanci další sezóny - viz. Valsecchi třeba, který zářil a další rok se trápil a zapadl.
0
16.7.2012 19:28 Ondrej27Klenk-Meteor - Hans Klenk
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
oprava: Zůstat v té nižší formuli...
-1
16.7.2012 21:58 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Je zajímavý že se dost dlouho spekulovalo že Van der Garde půjde do Williamsu kterej má vítězný auto.;-):-P

A s tím věkem je to jak u koho,někdo dá přednost ježdění v horšim týmu a někdo (př. Enge - pokud by nehulil měl jít pro rok 2003 do lepšího týmu,Hulki dokonce 2x radši jezdil jinde) se vyjezdí jinde a pak přijdou do lepšího týmu.

Tím že si někdo dá rok na víc v nižší sérii si může zkazit úplně stejně kariéru jako kdyby šel do HRT nebo Marussie.
0
16.7.2012 22:11 Ondrej27Klenk-Meteor - Hans Klenk
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Van der Garde už se špekuloval za těch cca 5 let ledaskde :-D Jen díky prachům byl rezervní třetí pilot. Jestli Hulk dal přednost nižší formuli to mi tedy pošli nějaký rozumný odkaz, pokud vím pro Hulka byla F1 priorita od rozhovorů při působení v německé F3, jenomže byl u stejného managementu jako Timo Glock a Adrian Sutil. Jistě, manažer třeba odmítne smlouvu...viz. Charouz Minardi, ale to je loterie, vstup do F1 stojí mraky peněz a nezáleží na jezdci. Charouz to možná prokaučoval, možná ne, Webber měl štěstí v domácím závodě, jinak taky bylo asi vše jinak s jeho kariérou. Pak v týmu Prost se potopilo více kariér, nejen Tomášova. To hulení zas tak neprožívej, ono bůhví jak to bylo.
0
16.7.2012 22:18 Ondrej27Klenk-Meteor - Hans Klenk
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Jinak je samozřejmě lepší být v F1 kdekoliv než v nižší formuli, tam jde o to, jestli jsou prachy. Ty jezdce drží v F1 v slabých týmech více než výsledky. Pokud už jednou v F1 jsi, je snazší se tam dostat znovu po pauze než se motat na prvních místech v nižších formulích, to samo o sobě je málo, hlavní jsou kontakty a ty se získají i v té Marussii. Proč se každý jezdec drží v F1? Protože to je TOP, vše ostatní je obrovský krok zpátky a ten nikdo dobrovolně nehodlá podniknout ani když jezdí na samém chvostu.
0
16.7.2012 22:21 Ondrej27Klenk-Meteor - Hans Klenk
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Ještě prosím, kam měl Tomáš jít do toho lepšího týmu. To by mě fakt moc zajímalo, takže sem s tím.
0
17.7.2012 00:31 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Odkazy hledat nebudu,najdi si je a pokud ne určitě ti někdo se vyzná to co napíšu potvrdí.;-)

K Hulkimu - v roce 2007 měl nejdřív jezdit za Spyker ale odmít protože neměl tolik zkušeností a Německá F3 byla "nejvyšší" sérií kde do tý doby jezdil a nebo A1 GP ale nevim jestli nebylo až potom.Nejspíš právě proto aby si jako mladej nepokazil kariéru když byl považovanej za velkýho talenta.;-)
Pak v roce 2011 moh jezdit za Marussii ale radši šel testovat k FI.;-)

U Engeho tu trávu tak neprožívám,jen sem napsal důvod proč ty Charouzovo plány nevyšli.;-)
A jasný že asi neměl jistýho fleka ale jako mistr F3000 kterej měl navíc 3 né špatný závody ve F1 by určitě našel lepšího fleka než v Minardi.
Možná to byl od Charouze blbej tah a možná dobrej,škoda ale že to ta tráva celý zkazila a je jedno jestli jí opravdu měl nebo se jen toho nadejchal někde na diskárně jak Enge tvrdí.



Jen ještě mimo - já bych dal taky přednost jakýmukoliv týmu F1 než nižší sérii,ale jen sem ti chtěl napsat že né každej to tak vidí taky. A to že se někdo ve F1 dostane v 25 letech a dýl neznamená že je špatnej,podívej hlavně na 50. a 60. léta nebo Damona Hilla kterej debutoval ve 31 letech.;-)
0
17.7.2012 00:33 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
*Odkazy hledat nebudu,najdi si je a pokud ne určitě ti někdo KDO se vyzná to co napíšu potvrdí.*

to KDO tam chybělo v 1.větě
0
17.7.2012 10:04 Ondrej27Klenk-Meteor - Hans Klenk
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Srovnávat roky 1950 a nyní, to nemůžeš myslet vážně, že ne? O spojení Hulka s Marussii nevím...Udivilo by mě, že by tam jezdil Nico s Timem, to by nedávalo smysl. O Spykeru jsem si to našel, ale jak jsem psal, nejde o rozhodování jezdce co by chtěl. A jestli by si zničil kariéru ukázal Sutil, který nebyl až takový talent a nakonec kariéra obou se prolínala a možná i proto se Sutilova situace dostala úplně do slepé uličky. Takže vzhledem ke kariéře Sutila to manažer Hulka tehdy podle všeho prokaučoval, ale vzhledem k tomu, kdo jím je to šlo napravit. Na druhou stranu to pomohlo Sutilovi a v F1 byli oba a to byl úspěch pro lidi okolo nich, jen Hulk mohl dnes být úplně někde jinde.
0
17.7.2012 11:14 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Nesrovnávám ty léta jen prostě píšu že nikdy v 25 a dýl nebylo na F1 pozdě,jezdci co sem si vzpomněl z nedávné doby - Montagny,Bourdais,McNish, a né každej dopad nejhůř,názornej příklad je D.Hill.;-)

U toho Hulkiho nevim jestli se rozhodoval on sám,ale řek bych že kdyby tam chtěl tak tam prostě de. Sice Sutil překvapil a měl nečekaně dlouho kariéru ale otázka jak by se předved Hulki když jezdil do tý doby jen Německou F3 a pak A1 GP v zimě.
Možná že udělal špatně jak píšeš,ale možná že dobře protože otázka je co by předved. Navíc Weber určitě věděl co dělal.


K tomu jak moh jít do Virginu - odkaz ;-)
0
17.7.2012 11:18 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Na další jezdce co debutovali dýl a nebo "pozdě"(podle vás 2) sem si vzpomněl - De la Rosa,Montoya,Webber,Albers,Monteiro,Karthikeyan,Ide.;-)
0
17.7.2012 18:10 Ondrej27Klenk-Meteor - Hans Klenk
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Tak McNish měl jít do F1 především v roce 1991 kdy byl na vrcholu. F1 dostal jen za odměnu od Toyoty za vývoj, Montoya byl hvězdou Indy a jeho debut bych bral s rezervou stejně jako Bourdaise...jít do F1 dřív dopadlo by to rozhodně líp. Všichni trebou uvedení jezdci (kromě Montoyi a Webbera) nikdy nezískali žádný velký úspěch a tím je vidět, že lépe jít do F1 dříve.
0
18.7.2012 10:47 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
U McNishe netušim jak to bylo,tak to řešit nebudu.

Montoya nevim jestli moh jít dřív,ale rozhodně si chytře počkal a vyplatilo se mu to,protože měl celou dobu ve F1 hodně slušný vozy.

Otázka je co by ty jezdci předvedli kdyby nebyli vyježděný jinde,třeba by předvedli horší výsledky.
A řek bych že né jen Montoya s Webberem,Hill byl mistr světa a debutoval v 31 letech.;-)
A Villeneuvovi taky bylo za měsíc 25 po jeho debutu a hned byl vicemistr a rok na tok mistr světa.;-)

K Bourdymu - nechci ho přecenovat,ale špatně nejezdil a myslim si že kdyby měl o něco lepší vůz tak by se chytnul.
0
17.7.2012 18:12 Ondrej27Klenk-Meteor - Hans Klenk
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Tak s tím Virginem to bylo, jak jsem psal, že by byl nesmysl tam být s Timem.
2
18.7.2012 10:43 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Jako nesmysl bych to nenazval,ale jak je vidět tak se ho bál jinak by tam v klidu šel.;-)
Navíc by měl nevýhodu proto Timo to tam už znal a bylo by divný kdyby v Britskym týmu byli 2 Němci.:-D
0
16.7.2012 10:16 Valentinikk - Sebastian Vettel
Taky sháním. :-O
3
17.7.2012 00:33 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re:
*Odkazy hledat nebudu,najdi si je a pokud ne určitě ti někdo KDO se vyzná to co napíšu potvrdí.*

to KDO tam chybělo v 1.větě;-)
2
17.7.2012 00:33 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re:
Sem to nepatří ale nahořejc.:-D
2
16.7.2012 09:15 SkvělejJohnnyBenetton - Fernando Alonso
16.7.2012 07:54 E.R.R.A.C.E.R
Rusové, zastarale též Velkorusové, jsou východoslovanský národ, převážně žijící v Rusku a sousedních zemích. Má asi 150 mil. příslušníků. Dorozumívacím jazykem je ruština.
0
16.7.2012 09:20 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re: 16.7.2012 07:54 E.R.R.A.C.E.R
Něco podobného se také mohu dozvědět na Wikipedii. Ale Rusko znám. I přesto díky.
-2
16.7.2012 09:25 SkvělejJohnnyBenetton - Fernando Alonso
Re: Re: 16.7.2012 07:54 E.R.R.A.C.E.R
já neřikám že jsem to nezkopíroval,ale všude je známo, že Rusko je slovanský národ:-)
0
16.7.2012 09:34 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re: Re: Re: 16.7.2012 07:54 E.R.R.A.C.E.R
To jo to nepopírám, ale víš jak přijde mi to úsměvné, když takřka celou svou šířkou jsou v Asii. :-) On celý svět se jim směje že se vůbec považují za evropany a slovany, stačilo si poslechnout nějaké rozhovory s hřáči na letošním Euru a vůbec mezi sportovci i lidmi co s nimi něco mají. :-) Jinak je mi to jedno. :-)
-1
16.7.2012 09:46 SkvělejJohnnyBenetton - Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re: 16.7.2012 07:54 E.R.R.A.C.E.R
stejně jako japonec je má za evropany :-) asiat obecně pokud vim je žluťák se šikmýma očima, to rusové nejsou,možná ti ze sibiře:-)
0
16.7.2012 09:50 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re: Re: Re: Re: Re: 16.7.2012 07:54 E.R.R.A.C.E.R
No zkus se zajet podívat někam na Kamčatku :-D Tam uvidíš žlutejch Rusáků. :-D
0
16.7.2012 09:53 SkvělejJohnnyBenetton - Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 16.7.2012 07:54 E.R.R.A.C.E.R
tak kamčatka,to je mini území žlutejch :-D
0
16.7.2012 10:25 JuthungBrabham - Jack Brabham
Re: Re: Re: 16.7.2012 07:54 E.R.R.A.C.E.R
Rusové jsou slovanský národ, s výrazným podílem vikingské krve. V počátcích ruské státnosti, Vikingové, rusky Vajgaři, dokonce Rusům vládli na jejich vlastní žádost, protože sami si vládnout neuměli.
-4
16.7.2012 12:14 JuthungBrabham - Jack Brabham
Re: Re: Re: Re: 16.7.2012 07:54 E.R.R.A.C.E.R
Proč ty mínusy? Vždyť je to pravda, přečtěte si dějiny Ruska.
-1
16.7.2012 07:56 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Kde jsou ty doby kdy chodili do do F1 opravdu piloti , kteří si to zasloužili
dnes tam může jezdit ,kde jaká mánička za almužnu. Ostudnou sérií F1 začíná být.
1
16.7.2012 09:09 1958mrLotus1994Team Lotus - Elio de Angelis
Re: Kde jsou ty doby kdy chodili do do F1 opravdu piloti , kteří si to zasloužili
Když se budeme bavit o penězích a vezmeš to objektivně,jen tak na rychlo i Senna měl své osobní sponzory(Banku) bez nich by byl vstup do F1 také komplikovaný no a na konec nemusíme chodit daleko Alfonso má taky silnou podporu(a to je dvojnásobný mistr)!(To jenom o penězích):-)
1
16.7.2012 09:19 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re: Re: Kde jsou ty doby kdy chodili do do F1 opravdu piloti , kteří si to zasloužili
To ano o tom žádná, samozřejmě je to o pěnězích v tom máš pravdu. Ale dříve si ti piloti ty potřebné sponzory zkrátka vyjezdili, jezdili skvěle a tak na sebe upozornili. Dneska tihle jezdci musí obcházet kde jakého sponzory a klepat mu na dveře s tím že chce do F1 at mu dají bakšiš. Už to zkrátka není ono.
0
16.7.2012 19:33 Ondrej27Klenk-Meteor - Hans Klenk
Re: Re: Re: Kde jsou ty doby kdy chodili do do F1 opravdu piloti , kteří si to zasloužili
Jako dřív nemuseli donést peníze???:-D Od prvních závodů se toho účastnili pouze bohatí.
1
16.7.2012 19:57 Ondrej27Klenk-Meteor - Hans Klenk
Re: Re: Re: Kde jsou ty doby kdy chodili do do F1 opravdu piloti , kteří si to zasloužili
A ona i ta kdejaká mánička má výsledky, bez umu se do F1 nikdo nedostane. On ten často tady zmiňovaný Narain by taky neztrácel tolik v top týmu a třeba by dosáhl i na nějaké 7. místo ;-) Ale slabší pilot v autě, se kterým se musí prát a uhýbat při předjíždění o kolo to má mnohem těžší. navíc jedou i jinou strategii, kdy třeba mají méně paliva, protože už předem počítají s 2 koly ztráty.
1
16.7.2012 07:30 Pažitka - Fernando Alonso
Kimiseba se tu posmívá, že 25 je moc let na vstup do F1. No asi neví, že Webber začal v F1 ve 26 :-D;-)
5
16.7.2012 11:20 kimiseba - Sebastian Vettel
Re:
Než budeš chtít přijít a pouze jen kopat, tak když nic jiného neděláš, přečti si pozorně alespoň můj příspěvek. Napsala jsem v dnešní době. Když začínal Mark, bylo to jiné, proto jsem také dala tuhle poznámku do svého příspěvku. Tehdy se začínalo takhle a bylo to ok. Ale dnes? Je mnoho jezdců pod 25 let, kteří již mají zkušenosti se závody za týmy ze středu. Někteří také testují přímo pro pirreli, takže pro tým by byli rovněž mnohem přínosnější než někdo, kdo ve 25 letech chce teprve usednout do f1 jako právoplatný jezdec, ale ještě tak nikdy neučinil (test mladých jezdců nepočítám, to není místo normální závodní jezdce).
Proto si nemyslím, že na budování kariéry při současném stavu závodního pole je 25 výborný věk. Prostě můj názor, ne posmívání.. to opět jen zveličuješ... Jako vždy, checo.. Tak ale o to ti šlo, navést se do mě, co? Chvíli jsi nemohl, tak snad se Ti ulevilo..
1
16.7.2012 11:30 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re: Re:
Přesně tak, jenže to by Pažitka musel chápat tak jak kdo svůj příspěvek myslí. Pažitka je jen fanatický fanoušek (možná ani to ne) Ferrari a Alonsa, který neuznává nic a nikoho dalšího. Takže není neobvyklé že s ním není rozumná řeč. Je to takový psychofanoušek, který by potřeboval psychologa stejně jako Massa.
2
16.7.2012 20:01 Ondrej27Klenk-Meteor - Hans Klenk
Re: Re: Re:
Massa psychologa rozhodně má...každý z jezdců s ním spolupracuje ;-)
1
16.7.2012 00:17 kristofyk - Romain Grosjean
Ano. Více slovanů v F1. Všichni Michalovi držíme palce, ať se do F1 dostane.
2
16.7.2012 07:54 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re:
Rusáci jsou teda Slovani jak Brno. :-D :-D :-D
-3
16.7.2012 07:58 Hanys CZ - Sergio Pérez
Re: Re:
Však jsou...
2
16.7.2012 08:16 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re: Re: Re:
Jo jo Asiati jsou slovani jak Hrom...
-2
16.7.2012 08:46 Pažitka - Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re:
pleteš dvě zcela nesouvisející věci dohromady. Je vidět že seš blnej jak jelito :-O
2
16.7.2012 09:02 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re: Re: Re: Re: Re:
Já se divím že hlupák jako ty tady vůbec ještě moralizuje natož , působí, pokud chceš něco říct , tak to řekni slušně a ne jako křupan tam u vás v Buranově. Pokud vím tak Rusko se rozléhá od Evropy až do Asie. Tak nevím co to tady meleš za hovna zopakuj si zeměpis vidláku.
-2
16.7.2012 19:59 Ondrej27Klenk-Meteor - Hans Klenk
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Tak on je z Moskvy...Asie to tedy rozhodně není.:-D
2

F1sport věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si F1sport vyhrazuje právo takový příspěvek částečně, nebo zcela vymazat.

Kalendář

MF logo
MF logo wide