O konci či pokračování kariéry rozhodne Webber podle letošních výsledků

Mark Webber se netají tím, že je blízko konce své kariéry. Kdy přesně nastane, zatím neví. Pokud se mu bude dařit na trati, letos to nebude.

Webber v současnosti nemá smlouvu na příští rok, to ale není nic mimořádného, protože s Red Bullem v posledních letech vždy prodlužoval jen na jednu sezónu. Rozhodnutí o dalším pokračování kariéry ho teprve čeká.

"Bude to záležet na výsledcích, které letos získám," řekl Australan pro Autosprint. "Letos jsou zatím velmi nekonzistentní. Do GP Monaka jsem nebyl ani na pódiu, pak jsem vyhrál."

Webber se zatím ve voze cítí dobře a nemyslí si, že se mu bude chtít na konci roku skončit. "Do Red Bullu samozřejmě chce hodně lidí, ale musíme si položit otázku, jestli tým opravdu chce změnu," poznamenal. "To je určitě otázka pro Christiana (Hornera), Adriana (Neweyho), Dietricha (Mateschitze) a Helmuta (Marka). Uvidíme. Můžu ovlivnit jen to, co dělám, a myslím, že se mi doposud dařilo."

Webber si nedávno chválil zájem ostatních týmů, ale říká, že s Ferrari, se kterým bývá spojován, v kontaktu není. "Od Ferrari žádnou nabídku nemám. Vím, že lidé o tom hovořili, alespoň do doby, než měl Felipe dobrý víkend v Monte Carlu. Ale kdyby to všechno byla pravda, tak by Ferrari muselo příští rok nasadit osm vozů!"

"A to není možné, jsou jen dvě auta. Možná si nechají Felipeho, možná ho vymění, takové jsou možnosti. Předpokládám, že o tom hovoří v rámci týmu, ale nehovoří o tom se mnou."

Jan Pastorek

Diskuze

Jak zobrazovat diskuze:

Psát komentáře lze až po přihlášení v záhlaví stránky. Pro novou registraci klikněte sem.

20.6.2012 16:35 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
hamilton s vetelem? To si vážně myslíte, že by tenhle kinderSchnizel Team fungoval???
Nenechte se vysmát!
-5
20.6.2012 16:29 pietro16 - Katherine Legge
Ad Minardi - já vím, že již 7 let není mezi aktivními (což mě mrzí), ale za ty +- 4 roky (02-05) se po Markovi vystřídalo dost lidí - Davidson, Wilson, Verstappen, Kiesa, Bruni, Baumi, Albi, Friesacher, Doornbos, proč neco podobného nepředvedlo víc lidí??

Závody na to byly - např. Brazílie 03. A na auto prosím neohlížet, Minardi bylo vždy stejně kvalitní.

Zixi, byla s tebou větší sranda... :-(
-1
20.6.2012 21:27 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re:
Pokud bereš ty jezdce jen v jejich angažmá u Minardi tak né všichni co si vypsal měli šanci - jasný že každej když jen startoval,ale beru to reálně. Třeba takovej Davidson nebo Wilson(ten měl myslim pořád problémy s technikou).

A řek bych že je sranda semnou pořád.;-)
1
20.6.2012 12:16 Ferrarist F458 - Marc Márquez
Není žádnej důvod aby Makra nahrazovali, jedinej důvod by mohl bejt ten, že je moc dobrej a Vettelovi se vyrovnává. Vergne, Ricciardo jsou jen nafouknutý bubliny, který vůbec nic neukázali i když po 7 závodech možná těžko hodnotit. Jsou dokonce horší než Buemi a Algersuari. Alga měli nechta, ten z nich byl nejlepší a třeba jím jednou Marka nahradit.
-2
20.6.2012 17:01 kristofyk - Romain Grosjean
Re:
S tou dvojicí TR souhlasím. Strašně přeceňovaní jezdci. To Pérez, Kobajaši to je jiná liga. Kdyby Buemi s Algersuarim dostali ještě jeden rok, tak si myslím, žejeden z nich by byl příští sezonu v Red Bullu. To ale strejda Helmut nechtěl.
0
20.6.2012 17:47 Fanda.LH - Lewis Hamilton
Re: Re:
Ale to je stáj pro mladé jezdce... 3 roky jsou až až...
1
20.6.2012 19:02 vanoverlord - Lewis Hamilton
Re: Re: Re:
A na to prišli v STR až v decembri. Len tak, pre istotu aby si chlapci viac ako 3 sezóny v F1 nezajazdili.
0
19.6.2012 23:16 roxi - Michael Schumacher
Vettel a Hamilton nejde k sobě.
0
19.6.2012 22:50 .Zix.. - Sebastian Vettel
Webber rozhodně neni v pozici že si bude vybírat jestli zůstane v Red Bullu nebo ne(možná si může vybírat jestli bude pokračovat nebo ne),kdyby ho Red Bull tolik chtěl tak s ním dávno prodloužil - naštěstí sou chytrý a čekaj jestli příde Hamilton nebo ne,pokud ne tak pak teprv nejspíš s Webberem prodloužej.
-6
19.6.2012 22:56 Fanda.LH - Lewis Hamilton
Re:
Jenže Hamilton je zase velká konkurence... A to nemusí dělat dobrotu... Vettel je vynikající jezdec, teď k němu někoho kdo je skvělej, tichej a nekonfliktní... Já bych lovil u Sauber Perez / Kobayashi... Oba tohle splňují...
0
19.6.2012 23:01 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re:
Řek bych že Vettel nebude mít problém s tím že by byl vedle něj někdo tak dobrej,navíc je výhoda že Hamilton je psychouš - v čem by měl Vettel neskutečnou výhodu že on neni.;-)

Peréz těžko pude k Red Bullu,ten když už přestoupí,tak jedině Ferrari.A Kobayashi je neznámo proč přecenovanej a tak dobrej neni,aspon né tolik aby jezdil v top týmu.
0
19.6.2012 23:06 daaviid23 (davidnovak002@seznam.cz) - Michael Schumacher
Re: Re: Re:
no hele nevím, vetel taky není úplně chladnej Kimi:-D
a k webrovi- myslíš, že není pro red bull dost dobrej?? letos jezdí s vetlem celkem vyrovnanou partii;-)
3
20.6.2012 00:37 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re:
Neříkám že Vettel je svatoušek a kliďas,ale bylo to myšlený jako na konci sezony že je v klidu a nedělá chyby - což se nedá říct o Hamiltonovi a nebo Webberovi.;-)
1
20.6.2012 00:40 Fanda.LH - Lewis Hamilton
Re: Re: Re: Re: Re:
A to vycházíš z čeho? Že v situaci, kdy měl téměř nulovou šanci na titul ustál ten téměř nulový tlak a nebo, že v situaci kdy vyhrál téměř vše, vyhrával i na konci sezóny... Vettel ještě nebyl pod takovým tlakem... Prakticky se zdá, že letos je ta pravá sezóna... 3 jezdci ve 3 stájích s velmi vyrovnanými vozy...
3
20.6.2012 13:19 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
V roce 2009 předved že je na tom moc dobře,na to že po Korei to na titul vůbec nevypadalo tak pak předved výbornou stíhací jízdu bez chyb a titul dal.
A loni to taky klidně mohlo přijít,ale naštěstí ne.;-):-P
-1
20.6.2012 15:18 Fanda.LH - Lewis Hamilton
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
V roce 2009 pod tlakem taky nebyl, protože selhávali motory Renault, tak bojoval hodně vzdáleně... O roku 2010 jsem psal, měl štěstí... Byl ten třetí vzadu a vyšlo to... Ten tlak ležel na Alonsovi a Webberovi
-1
20.6.2012 15:48 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Sem to splet a měl to bejt rok 2010 a né 2009.;-)
A v roce 2009 dával hodně slušně Brawnům zabrat a o titul bojoval.;-)
1
20.6.2012 17:48 Fanda.LH - Lewis Hamilton
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Bojoval nebojoval... Měl velký odstup a kazili mu to motory...
-1
19.6.2012 23:14 kristofyk - Romain Grosjean
Re: Re: Re:
Že není psychouš? Nemyslím si odkaz
4
20.6.2012 00:37 Fanda.LH - Lewis Hamilton
Re: Re: Re:
Vettel je pěkně horká palice, když věci nejdou podle jeho představ... Nepochybuji o jeho kvalitách, ale 2 takovýto jezdci to nedělá dobrotu... Mark sice držkuje, ale je na konci své kariéry, nemá takovou pozici, aby něco zmohl...
2
19.6.2012 22:57 FoxPw
Re:
Podle mě bude nejvíce záležet, jestli bude jeden z mladíku v Torro Rosso použitelný v A týmu. Pokud ještě ne, tak má Webber ještě šanci na prodloužení smlouvy. RB si určitě nezadělá na problémy angažováním nějakého nenasytného vlčáka.
3
19.6.2012 22:59 Fanda.LH - Lewis Hamilton
Re: Re:
Mladíci v TR, změnili jména, ale výsledky zůstali... Jsou tam nějaké záblesky, ale další Vettel se tam asi nenajde (Ostatně takových se moc nerodí)... Takže si myslím, že tam nesáhnou...
0
19.6.2012 23:04 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re:
Já si myslim že chytře čekaj na to jak se rozhodne Hamilton,pak případně prodloužej Webberovi.;-)

Mladíci v Toro Rosso nejsou špatný(hlavně Vergne - škoda jeho kvalifikací),jen maj dost smůly.Pokud se v 2. polovině sezony nezlepšej a nebudou častějc bodovat,tak pochybuju že už příští rok by šli do Red Bullu(vidim to na rok 2013).
0
20.6.2012 08:10 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re:
myslím,že Webber poslední dobou vždycky podepisuje smlouvu v závěru sezóny a vždy jen na jeden rok - podle mě RedBull ani nemá adekvátní náhradu a jestli Mark bude chtít pokračovat - není problém
0
20.6.2012 13:20 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re:
Kromě Hamiltona by asi nikoho lepšího kdo by byl volnej nesehnali,bohužel.
Ale myslim si že logicky a chytře čekaj na to jak se rozhodne Hamilton.;-)
-1
19.6.2012 21:06 problemek - Nico Hülkenberg
Nekonzistentí??!
-1
19.6.2012 20:42 Poky95
Jen ať zůstane, to spíše Massa by radši měl změnit sérii.
2
19.6.2012 20:42 pietro16 - Katherine Legge
Bodoval v Minardi... sice před deseti lety (to už? :-O) a sice se vymlátilo 3/4 pole, ale v regulérním závodě (ne jako Albers a Friesacher v USA 05), kdo se tímhle může v moderní době (2000+) chlubit?

jezdí zatím jen deset let, jako Rubens asi jezdit nebude, ale dalších min. pět let by dát mohl...
4
19.6.2012 22:46 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re:
Nechlastej už.:-D:-D
-5
19.6.2012 22:48 daaviid23 (davidnovak002@seznam.cz) - Michael Schumacher
Re: Re:
?? :-D
-2
19.6.2012 22:54 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re:
Asi nezaregistroval že Minardi už 7.sezonu chybí tak že těžko může někdo dokázat to co Webber.;-)

Současný nový týmy byli/sou na tom mnohem hůř a s nima se nedá bodovat,takže se to nedá srovnávat - navíc je i víc vozů.
-3
19.6.2012 23:08 daaviid23 (davidnovak002@seznam.cz) - Michael Schumacher
Re: Re: Re: Re:
no myslím, že zrovna pietrovi nemusíš o formuli nic řikat! takovejch opravdovejch znalců tu moc není;-)
5
19.6.2012 23:09 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re:
Ajéje, tak pro vás vetlovce spešl:
F1sport věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si F1sport vyhrazuje právo takový příspěvek částečně, nebo zcela vymazat.
0
19.6.2012 23:11 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re: Re:
vedle
0
20.6.2012 12:47 empece - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Že to píšeš zrovna ty mě udivuje.
2
19.6.2012 19:57 roxi - Michael Schumacher
Než Massa by pro nás byl určitě lepší, ale myslím, že jsou i lepší jezdci.
3
19.6.2012 19:54 kristofyk - Romain Grosjean
Myslím, že kdyby byly v Red Bullu rovné podmínky pro oba jezdce, Marek by jezdil na titul. Bohužel je tomu jinak. Přál bych mu Ferrari, sice by si moc v tomto nepomohl, nicméně pro Ferrari by to mohl být celkem dobrý krok a mohli by zase bojovat o pohár konstruktérů.
-1
19.6.2012 20:02 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re:
Plně souhlasím. Řekl bych, že Mark je oproti vettelovi stále silnějším jezdcem, jen měl a má prostě smůlu na podmínky kolem něho.
Jeho silné sezóny 2009/2010, kdy jsem tipoval, že jako jediný může vzít Buttnovi titul, (za což mě měli všichni za blázna) a myslí, že by se to opravdu povedlo, nebýt poruchových motorů Renault (v redbullu!). Byl to bezesporu nejsilnější muž roku 2009.
Sezónu 2010 mu prokaučoval jeho tým, přímým a viditelným odsunem, na jezdce č.2 + ta nehoda na podzim...
-1
19.6.2012 20:09 RB-Bruce - Sebastian Vettel
Re: Re:
vy dva jste idioti...
2
19.6.2012 21:13 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re: Re: Re:
Redakce-konejte laskavě ban.
Děkujem.
0
19.6.2012 22:55 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re:
Redakce dejte prosím ban uživateli s nickem "Zatracený Mitsubiš",píše neustále kolem dokola totální sračky,je sprostý a uráží ostatní uživatele.
-6
19.6.2012 23:10 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re: Re:
Ajéje, tak pro vás vetlovce spešl:
F1sport věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si F1sport vyhrazuje právo takový příspěvek částečně, nebo zcela vymazat.
0
19.6.2012 23:12 kristofyk - Romain Grosjean
Re: Re: Re: Re: Re:
Jsi směšný.:-)
2
19.6.2012 22:39 FoxPw
Re: Re:
V roce 2009 Vettela naprosto zajezdil tak, že to skončilo takto:
1 Jenson Button 95
2 Sebastian Vettel 84
3 Rubens Barrichello 77
4 Mark Webber 69.5
5 Lewis Hamilton 49
-2
19.6.2012 23:12 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re: Re: Re:
No Webber měl tehdá mnoho potíží a smůly, ale jinak jezdil výtečně.
2
20.6.2012 12:49 empece - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re:
Vettel měl taky v sezóně 2010 hodně problému a získal titul, takže kecy v kleci.
1

F1sport věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si F1sport vyhrazuje právo takový příspěvek částečně, nebo zcela vymazat.

Kalendář

MF logo
MF logo wide