Pérez: Je čas zjistit, jestli o mě má zájem Ferrari nebo někdo jiný

Sergio Pérez si chce zmapovat své možnosti pro příští sezónu, aby mohl později rozhodnout, pro koho bude jezdit.

Pérez je studentem jezdecké akademie Ferrari, takže je přirozeným kandidátem na závodní sedačku v Maranellu. Také s ní byl spojován po prvních závodech, když Massa podával špatné výkony.

Ovšem výměna v průběhu sezóny nepřipadala v úvahu, teoretická možnost by mohla nastat na konci roku. Mexičan ale přiznal, že s Ferrari ještě nehovořil. "Ne, vůbec. Jsme zcela soustředění na tuto sezónu. Je velmi rušná, takže je příliš brzy, abych myslel na budoucnost. Nebudu na to tlačit."

Na druhé straně ale není tak brzy, aby si Pérez neudělal přehled o týmech, které o něj mají zájem. "Musím zjistit, jaké mám možnosti, pak se rozhodnu. Jestli je tu možnost u nich (Ferrari) nebo u jiného týmu, tak nastal čas se to dozvědět."

Pérez je ale pro Ferrari zřejmě pořád málo zkušený. Pokud se italský tým rozhodne Massu vyměnit, je pravděpodobné, že to bude za někoho, kdo jezdí déle. Na druhé straně to ale nesmí být někdo moc ambiciózní.

"Filozofií Ferrari vždy bylo mít velkého šampióna, jako byl Michael (Schumacher), a vedle něho velmi dobrého jezdce, který je mu velmi blízko," připomněl šéf Scuderie Stefano Domenicali.

Jan Pastorek

Diskuze

Jak zobrazovat diskuze:

Psát komentáře lze až po přihlášení v záhlaví stránky. Pro novou registraci klikněte sem.

5.8.2012 13:48 Jethro (KubaDrabek@email.cz) - Sebastian Vettel
Násutpce Masy
Peréz je dost nezkušený na to aby jezdil za Ferrari. Nejradši bych tam viděl Sebastiana Vettela. Nevadil by mi ale ani Lewis Hamilton. Myslím si že o tom kdo Masu nahradí rozhodne konečné pořadí v poháru jezdů.
0
3.8.2012 22:01 kacenka25 - Felipe Massa
Už mě to nebaví,nic nového jen stále ponižování a navážení se do Massy!!:-( Trapná komedie a omilačka stále dokola ze strany Ferrari.Tak at se kurna vyjádří a nedělají s nás fanoušků a hlavně s Felipeho najivní idioty.Fandím už 25 let,byly skandáli i intriky,ale to co je tet to už neni ten svět F1 který mě natolik oslnil,že jsem nadobro propadla fandění královně sportu.Ferrari vždy byla pro mě jednička,ale tet se to po několika letech změnilo.Není to jen vina pilota,že nemá vysledky a Ferrari je toho důkazem,né vždy byli na vrcholu.Neznám oddanější piloty kteří měli tu čest jezdit za Ferrari jakými jsou Massa a Barrichello.Vždy tam byl někdo komu museli ustoupit,bohužel.
1
2.8.2012 18:22 karaim - Kamui Kobayashi
Mi by se u Ferrari líbil cca 2 sezony jako dvojka Kamuj(není to dík tomu, že mu fandím) nebo Suttil, avšak těžko říct co s ním udělala pauza. A pak by snad mohl nastoupit Sergio, jelikož již nyní je evidentní, že Massa je dobrý nosič vody, avšak týmu už nemá co dát, jelikož jeho vrchol již pominul
-1
4.8.2012 07:46 caterham - Alain Prost
Re:
V cyklistice nosic vody je dulezity clanek (na zavodech nosi vodu), k cemu jim je v F1 nosic vody nemam tusenii..
1
6.8.2012 01:14 karaim - Kamui Kobayashi
Re: Re:
přístě ti to dám do uvozovek, abys to pochopil i ty...
0
2.8.2012 17:07 GABALewis Hamilton
Vzkaz pro Tonyho
Tak za techto podminek Hamiho k Ferrari nechci (hypoteticky vzato,kdyby ho chteli) Nestala bych o to,aby delal nekomu dvojku.Pro me je zavodnik od slova zavodit a aby kazdy ukazal co v nem je,aby se vuci svemu kolegovi mohl zlepsovat s moznosti ho prekonat! pokud je uz od zacatku paty kolo u vozu,tak je to cele komedie-pro me a nezlob se na me,ale haze to i spatny stin na Alonsa.Dvojku muzou piloti delat az v pripade,ze si projeli v dane sezone svou sanci na titul.Takze pro me zklamani a tuto filozofii neuznavam:-S
0
2.8.2012 17:59 -Tony-Fernando Alonso
Re: Vzkaz pro Tonyho
Ahoj. Ano, máš pravdu a já souhlasím s tím, že to vypadá jako hodně špatná "komedie" ...

Ovšem oba dobře víme, co dokáží novináři vymyslet za stupidity. A když si to přečtu ještě jednou, tak z toho článku nevyplívá vůbec nic kromě domněnek pana Pastorka. Speciálně u této jasně spekulativní části se musím jen pousmát :

Pérez je ale pro Ferrari zřejmě pořád málo zkušený. Pokud se italský tým rozhodne Massu vyměnit, je pravděpodobné, že to bude za někoho, kdo jezdí déle. Na druhé straně to ale nesmí být někdo moc ambiciózní.

No a poslední odstavec? Pokud pominu jiné Domenicaliho (a nejen jeho) hloupé plky, tak mi tady chybí jakákoliv souvislost, návaznost či odkaz a působí to na mně pouze jako další zbytečný "okurkový článek". Tohle mohl Domenicali klidně prohlásit po angažování Alonsa už před třemi léty ... Prostě pro mně tlachání o ho.ně!

Víš dobře, že Hamiltonův styl mám rád a na jeho souboje se těším. A například ted´ v Mad´arsku jel konečně opět chytře hlavou, přesně jako Alonso o týden dříve v Německu. A asi taky víš (nebo tušíš), že pravděpodobnost, že by se ještě někdy s Alonsem sešli v jednom týmu je velmi malá, troufám si říct vyloučená. Navíc si osobně myslím, že Hamilton tak trochu tlačí na McLaren, podobně jako to dělal Alonso loni s Ferrari. Nemám pocit, že by od McLarenu chtěl odejít. Sám ví, že prakticky nemá kam. Řekl bych, že jen chce lidi v McLarenu "nakopnout" k lepším výsledkům ...

Takže tolik můj momentální pohled na věc. Sám jsem zvědavý, jak to dopadne, ale na definitivní výsledek si budeme muset ještě nějaký ten pátek počkat. ;-)
1
2.8.2012 18:48 GABALewis Hamilton
Re: Re: Vzkaz pro Tonyho
Tak mas pravdu v tom,ze Ham u Meku asi zustane-ono ani neni kam by sel.Jen je skoda,ze u Ferka zrejme nebudeme moct videt nikoho,kdo by byl konkurenceschopny Alonsovi.Pastorek za to nemuze,mluvi se o tom vsude-i v Italii.Proste Ferko to priznalo na rovinu-mame jednicku a dvojku a to si myslim,ze neni dobre.Ted svym zpusobem chapu,proc je Massa zahrabanej tak hluboko.Psychika dela hodne.Alonso je skvely jezdec,ale kdyby mel srovnatelneho tymoveho kolegu,ktereho bude pravidelne porazet (za stejnych sportovnich podminek), tak bude mit jeste vetsi cenu.
0
2.8.2012 19:21 -Tony-Fernando Alonso
Re: Re: Re: Vzkaz pro Tonyho
Tak určitě tahle prohlášení zbytečně snižují Alonsův kredit (a nejen jeho), ale na druhou stranu znáš dobře Italy, respektive jižní národy a v tom prvním příspěvku jsi nebyla daleko od pravdy ohledně té komedie a jisté dávky teatrálnosti.
Na druhou stranu nikdo neví, jak dlouho bude Alonso schopný podávat takovéto výsledky. Filozofie Ferrari je poněkud zvláštní. Top pilota preferují pouze jednoho, mladé piloty prakticky odmítají úplně, ty zkušené už sice méně, ale taky se jim do toho moc nechce ... Myslím, že se "namlsali" Schumacherem a symbol vzpínajícího se koně (PK) má pro ně momentálně o mnoho menší prestiž než titul mistra světa v jezdcích.
Chápu, že dva kohouti v jednom týmu jsou téměř vždy nutné zlo a historie to dokazuje zcela jasně (a nejen u Ferrari), ale na druhou stranu i já bych rád viděl vedle Alonsa někoho mnohém lepšího než je Massa. Prospělo by to nejen Ferrari, ale i Alonsovi samotnému.
Bohužel, my s tím nic nesvedem (můžem si jen něco přát), ale kdoví, možná se nakonec dočkáme nějakého nečekaného šoku a nebudem se stačit divit ...
0
2.8.2012 19:37 GABALewis Hamilton
Re: Re: Re: Re: Vzkaz pro Tonyho
Tak sok by mohl byt snad jen jeden a to bych tady nerada rozebirala:-D
0
2.8.2012 20:03 -Tony-Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re: Re: Vzkaz pro Tonyho
;-)
0
6.8.2012 05:30 buggybobTeam Lotus - Graham Hill
Re: Re: Re: Re: Vzkaz pro Tonyho
... asi si uvědomili, že většina fanoušků si pamatuje posledních pár mistrů světa a v jaké káře jeli - ale pokud PK vyhrála jiná stáj - málokdo si na to vzpomene ... I já dám zpaměti všechny mistry světa od roku 1950 a auta, na kterých jezdili - ale mám vůbec problém si vzpomenout od kterýho roku se jezdí PK a kdo kdy v něm vyhrál (pokud to nebylo tak jednoznačné jako McLaren 1988, Ferrari 2002, 2003, Brawn 2009 či Red Bull racing 2010 a 2011 ...
0
2.8.2012 19:22 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Vzkaz pro Tonyho
",ale kdyby mel srovnatelneho tymoveho kolegu,ktereho bude pravidelne porazet (za stejnych sportovnich podminek), tak bude mit jeste vetsi cenu."

to by ale nebylo Ferrari
-3
2.8.2012 19:37 GABALewis Hamilton
Re: Re: Re: Re: Vzkaz pro Tonyho
:-D presne tak.A proto to cerveny auto musime porazit:-D
-2
2.8.2012 10:11 henky - Nigel Mansell
Filozofie Ferrari mít v týmu velkého šampióna a druhého jezdce, přičemž se ví, že se hraje hlavně na šampióna, je dle mého pro ambiciozní jezdce typu Peréz nezajímavá. Řekněme, že Peréz zraje a třeba už příští sezonu bude mít nato, jezdit o titul, pokud bude mít dobré auto. Jenže ve Ferrari se sice dostane k dobrému autu, ale už od začátku bude dvojka, která pokud nebude mít Alo bouračku, nebo nějaký promlém, co ho vyřadí z bojů o titul, se k bojům o šampionát nedostane.
Já si pořád myslím, že jednička a dvojka by se měli rozdělit až ve 3/4 šampionátu, kdy ten lepší bude pochopitelně číslo 1. Do té doby dělejte co umíte, ale jezdec musí mít šanci.
Kdo z kvalitních jezdců z ambicemi na titul bude chtít jít do Ferrari k Alonsovi? Nikdo. Mladá vlna je zase pro Ferrari neatraktivní, takže? Massa tam snad fakt zůstane. Je to dobrý nosič, co se moc narozdíl od koníku ve znaku Ferrari, moc nevzpíná.
4
2.8.2012 10:16 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re:
je to skutečně těžší než se zdá.
2
2.8.2012 01:11 JsemBuhOK - Michael Schumacher
Já Být NAPŘ. Kimim, řekl bych Domenicalovi, vokoune, máš zájem o mé služby? Tak fajn ale uděláme to takhle, s Alonsem si to rozdáme hned při testech, můžeme simulovat závody a kdo bude v předu bude týmová jednička už od prvního závodu. Jinak čau.
5
2.8.2012 07:56 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re:
Tak tohle je taky hloupé Alonso tam má vozy na míru a počítej s tím že vždy když jde jezdec do týmu a jede tam svou první sezonu tak vůz nikdy není staven na jeho míry. Vždy až tu druhou takže Alovi by ten vůz vyhovoval více. ALe Marc SURER to řekl dobře Alonso by vedle sebe Raikkonena neskousl. A je to pravda, Alonso potřebuje klid a Raikkonen by mu zatápěl ne-li ho porážel.
7
2.8.2012 07:59 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re:
on taky řekl,že pokud má páteř,tak o nabídce ani nebude uvažovat (nebo nějak tak;-))
6
2.8.2012 08:02 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re: Re: Re:
Přesně tak že pokud má Raikkonen aspoň trochu cti ,tak že už do Ferrari nikdy nepůjde. A já si myslím to samé. Mají spoustu odchovanců, které musí někam umístit, dle mě tam půjde Pérez nebo tam zůstane ještě na rok Massa.
2
2.8.2012 08:05 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re:
já bych byl pro ať tam jde (ale jen proto aby Ferrari se zbavilo "kopálistů" a navýšil se jim počet "zarputilých" fandů:-D)jinak souhlasím,že člověk by měl mít aspoň nějakou tu hrdost - zvlášť když si to může dovolit
3
2.8.2012 08:22 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re: Re: Re: Re: Re:
Ferrari si nasralo do bot tím , že si pustilo Alonsa tak moc k tělu a nechá ho si kecat do svých věcí. Myslím, že tohle je jen a pouze v zájmu samotného Ferrari kdo a kdy bude vedle Alonsa jezdit. Alonso bere nechutné prachy a tak by se měl k tomu přizpůsobit. Alonso si prostě jen chtěl pojistit to ,že se nebude opakovat sezona 2007 kdy vycítil ,že týmový kolega je mu minimálně vyrovnaným soupeřem. On zkrátka chce a potřebuje svůj klid. Kdyby mezi ním (Alonsem) a Red Bullama létalo ještě druhé Ferrari tak by z toho byl opět zdrcen a skutečně by se opakovala sezona 2007 ,ale jak se říká jaký si to uděláš takový to máš. Ferrari teď vidí a cítí ,že udělali chybu. Ale tak takhle Alonsa vychoval jen Briatore, kdy mu po celou jeho kariéru odstřeloval vyrovnané týmové kolegy.
1
6.8.2012 05:39 buggybobTeam Lotus - Graham Hill
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Není první - většina velkých šampionů nesnesla vedle sebe rovnocennýho soupeře. Prost - Senna, Lauda - Regazzoni, Jones - Reutemann, Andretti - Petterson, Mansell - Piquet .... Ani Michael Schumacher nechtěl v týmu nikoho takovýho - a taky to ovlivňoval ... Když si vpomenu jak se musel vypakovat dokonce i Irvine jen kvůli tomu, že si zvykl moc často vyhrávat ... (a i to mohl jen dík tomu, že ten rok MSch v prvním závodu odpadl a pak měl v Silverstone tu nehodu) ... Prostě šampioni potřebují klid a plnou podporu svého týmu ...
0
3.8.2012 22:20 kacenka25 - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re:
JJ,je tam sposta pilotů.kteří mají našlaplo na dobrou kariéru,jsou žhaví,průbojní a hladoví a tak to má být.Kimiho vyšoupli jen proto,že jim Santander nabídl prachy když vezmou Alonsa.Zašustěli penízky a Kimiho vyšoupli,tet by se jim hodil.HAHAHA,nechutné,ale když jde o prachy???Massa je a bude u mě jednička a mistr světa 2008,byl tu sezonu lepší a vic si to zasloužil než Lewis(závada na motoru Madarsko a neschopnost mechaniků při tankování Singapur)bodově by ho nedohnal.Ale to už se zapomělo,pokut odejde budu hrdá a pyšná,že jsem mohla poznat skromného,milého,kamarádského a obětavého človíčka ze srdcem na správném místě,takoví jsou Brazilci.
0
2.8.2012 08:51 týmový režisér
Re: Re:
Samozřejmě, že každý...v jákekoliv práci, ale i sportu, potřebuje klid...Fernando a Kimi jsou v mnohém stejní, ale v mnohém zcela jiní. A pokud se má seriozně přemyšlet, co by to přineslo, tak nevím nevím...drtivá většina případů, v celé historii F1, když se sešli dva špičkový piloti, nekončila nijak dobře...a vztahy byly napnuté...a výsledky negativně ovlivněné. A na to doplácí tým. Nemá cenu tady plácat emotivní nesmysli, kdo koho by zajížděl...do země :-D...jednou ten a podruhý tam ten... Takže ve výsledku, kdybych já byl šéfem týmu, tak ty dva vedle sebe nechci...ale jako fanda...je vedle sebe chci :-P:-D
2
2.8.2012 09:04 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re: Re: Re:
Samozřejmě také záleží na povaze obou těch jezdců. Myslím, že Kimi by s tím problém neměl, ale Fernando jo, je to horkokrevný chlapík zarputilý na svou práci a pokud by tam čichal ještě někdo další lepší výsledky tak on by přišel o tu pohodu a starostlivost celého týmu. Já bych byl samozřejmě pro aby tam Kimi šel. :-D Ale nestane se tak, Kimi se do Ferrek dle mě už nevrátí a pokud ano tak mě hodně překvapí. ;-)
0
1.8.2012 23:13 martin14785 (martin14785@gmail.com) - Clay Regazzoni
PAPÍROVÝ MODEL LOTUSU E20 ZDARME KE STAŽENÍ
Lotus F1 připravil zdarma vystřihovánku svého letošního vozu https://www.facebook.com/LotusRenaultGP/app_132035906926688 ke stažení na jejioich fb stránce
2
1.8.2012 22:27 ej_kej_ej - Sakon Yamamoto
Já myslím, že tohle mexické morče má ve Ferrari dveře otevřené, Alonsa pouštěl na trati i v jiném voze, a to si Alonso po závodě velice pochvaloval:-P
6
2.8.2012 08:00 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re:
Jo jo v tom Maďarsku to bylo krásný jak ho Pérez pustil. :-D To jsem se málem počůral smíchy. :-D Pérez to udělal dobře vypadalo to na první pohled jakoby ho Alonso předjel svým talentem který mačká na 130% :-D Ne sranda, ale bylo to evidentně vidět že Sauber jasně kope pro Ferrari. :-) Konkrétně Pérez. :-) Škoda že tam místo něj nebyl Kobayashi. :-)
2
2.8.2012 08:35 -=zipp=- - Lewis Hamilton
Re: Re:
v jaké části závodu to cca bylo? Při závodě mi to nějak uniklo a proklikáváním jsem to nenašel
0
2.8.2012 09:40 kristofyk - Romain Grosjean
Re: Re:
Ten by ho pustil taky :-)
0
1.8.2012 22:25 daaviid23 (davidnovak002@seznam.cz) - Michael Schumacher
každej chce do ferrari
i když je tam alonso :-D
0
1.8.2012 22:31 Kakaa
Re: haha
to je dobrý, ale asi to nebude tak úplně pravda
2
1.8.2012 22:40 zeto
Re:
Přání otcem myšlenky...:-D
1
1.8.2012 21:49 tartaliusFernando Alonso
můj favorit místo massy je pepik hnátek
-1
1.8.2012 22:41 zeto
Re:
Mým Tomáš Enge - dá čouda a co by mu chybělo...:-P
2

F1sport věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si F1sport vyhrazuje právo takový příspěvek částečně, nebo zcela vymazat.

Kalendář

MF logo
MF logo wide