Petrov je u Renaultu stále pod tlakem, body nemusí stačit

Vitalij Petrov bodoval už ve třech závodech po sobě, přesto s ním nejsou u Renaultu zcela spokojeni. Ruský pilot vážně pochybil na začátku belgické kvalifikace.

Místo druhého jezdce u Renaultu je velmi náročné, své by o tom mohli vyprávět Heikki Kovalainen, Nelson Piquet, či Romain Grosjean. Vedení týmu je často veřejně kritizovalo a vystavovalo tlaku. A s výměnou majitele se v tomto ohledu nic moc nezměnilo.

Vitalij Petrov je pravidelně veřejně vyzýván k lepším výsledkům. Těch v posledních závodech dosahuje, ale v Belgii zkazil kvalifikaci. Hned na začátku uklouzl na obrubníku a havaroval. "Někdy je těžké prominout takovou chybu, jako udělal on, ale tohle je formule 1 a není to snadné," řekl šéf Renaultu F1 Eric Boullier pro Autosport.

"Odjel velmi dobrý závod. Za deště se vyhnul všem nástrahám a musím říct, že předvedl velmi dobrý výkon. Je dobře, že po startu zezadu vrátil vůz na body, takže se musí vyhýbat takovým chybám. Ale možná je to špatné k něčemu dobré, protože mu to možná připomnělo, že musí zůstat soustředěný a že nebude mít dobrý každý víkend jen proto, že v Budapešti získal dobrý výsledek."

Renault má na příští sezónu podepsanou smlouvu jen s Robertem Kubicou a druhou sedačku zatím nechává otevřenou. Chce nechat čas Petrovovi, aby se zlepšil, což podle Boulliera stále potřebuje. "Řekl bych, že ano, hlavně po té chybě. Ano, přivezl body, ale my potřebujeme solidního druhého jezdce," dodal.

Jan Pastorek

Diskuze

Jak zobrazovat diskuze:

Psát komentáře lze až po přihlášení v záhlaví stránky. Pro novou registraci klikněte sem.

1.9.2010 15:12 kuba 10 - Nick Heidfeld
Možná kdyby za Piquetem a Grosjeanem stálo tolik lidí a tolik sponzorů, co za Petrovem, mohli být v Renaultu ještě teď.
2
1.9.2010 11:25 Rockenfeller - HondaJenson Button
Piquet a Grosjean
přišli do Renaultu ve špatný čas kdy se vše koordinovalo kolem F. Alonsa. Hlavně Renault neměl tak kvalitní vůz na to aby s tím nezkušení nováčci byli schopni zajíždět slušné výsledky. Nechci hatit Petrova je to moc dobrej pilot a taky bych chtěl aby setrval v Renaultu i příští rok, ale i tak si dovolím říct že by letos Piquet nebo Grosjean určitě odváděli lepší práci než Petrov bohužel. Nezapoomínejte že Piquet druhou pulku sezony v GP pravidelně porážel Hamiltona a Grosjean by si dojel pro titul kdyby nenaskočil v puli sezoně. Oba sou dobří jen přišli do Renaultu ve špatný čas. Podle mě Renault zrujnoval dva skvělí piloty. A je mi divný že zrovna Grosjeana ,jakožto francouzská stáj poničí karieru v F1 nadanému francouzskému jezdci. Ale je to jejich věc. Jestli si chce Francie stěžovat proč nemaj svého pilota v F1 ať si zajedou do Renaultu. ;-)
3
1.9.2010 12:29 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Piquet a Grosjean
Tak máš pravdu,oba si myslim že na F1 maj - sice asi né aby bojovali o titul,ale neztratili by se kdyby na ně nebyl věčně tlak a nebyla zbytečná kritika od Renaultu.

Ke Grosejanovi - Ten titul v GP2 by neměl vůbec jistej,protože sice ved ale když odcházel tak Hulkenberg měl o 2 body víc než on.
A to že mu zničili kariéru Francouzi bych netvrdil,protože ten tým už má Belgičan a jméno Renault jen používá aby měl lepší jméno.Otázka je jestli by zůstal kdyby ten tým plně kontrolovala automobilka Renault.
2
1.9.2010 12:44 Rockenfeller - HondaJenson Button
Re: Re: Piquet a Grosjean
Myslím že by se Grosjean snažil vyhrát titul a podle mě by to vyhrál on ne Hulky ale Hulky je taky moc dobrej pilot. Jinak v době když šel Grosjean do Rencku tak ještě neměl s Belgií nic společného. Sice tam už ta příprava byla ale víš jak. ;-) Prostě sem tím chtěl říct že by podle mě Piquet nebo Grosjean odváděli asi lepší práci než Petrov. Ale Petrov je taky šikula.
3
1.9.2010 13:43 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Piquet a Grosjean
No teoreticky podle výsledků z GP2 by měl bejt lepší,ale ve F1 nikdy nevíš.
Protože třeba Kobayashi byl v GP2 celkem tragéd (nejlíp 16.místo) a kolik lidí překvapil,nebo Chandhok byl taky nečekaně dost vyrovnanej Sennovi a to byl nejlíp na 10.místě.

Jinak si myslim že Hulki by získal titul i kdyby Grosjean neodešel,protože Grosjean byl asi z formy a Hulki se stále zlepšoval.
2
1.9.2010 15:37 Rockenfeller - HondaJenson Button
Re: Re: Re: Re: Piquet a Grosjean
je pravda že Koba byl traged a jak zajel a udělal si solidní jméno. Ale nevím nco mi prostě řiká že by byl Piquet s Grosjeanem lepší...ale nemusejí třeba by je Petrov rosekal jak malý kluky. Jen řikám z pohledu uspěšnosti že si myslím že by byli tihle dva lepší. Ale to už asi nikdy nezjistíme.:-)
2
1.9.2010 16:59 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Piquet a Grosjean
Tak myslim si že oba ještě šanci 1x dostanou,sice nejsem jejich fanoušek ale docela bych jim to přál.
Jinak já bych Petrova tak nepodcenoval,protože loni byl v GP2 na 2.místě.

Ale taky by mě zajímalo kdo by z těch 3 byl nejlepší.;-)
2
1.9.2010 13:27 kristofykRobert Kubica
Re: Piquet a Grosjean
A proto Piquet měl výlety mimo trať v každém závodě a v každém druhém to rozflákal co? Grosjean možná nejel tak špatně, ale taky žádná sláva..
-1
2.9.2010 00:28 KubizaMercedes - Robert Kubica
Re: Piquet a Grosjean
Grosjean a titul? Dělaj si srandu z někoho jinýho, nebo jsou vážně mešuge, eracere.
0
1.9.2010 10:24 Piskotek2007 - Fernando Alonso
Proste ho nechtej a okecavaj to, nekdo je pro ne asi zajimavejsi, nebo si jen nesedl s Kubicou, co my vime, ale v renaultu podle meho nezustane, ackoliv jako novacek jezdi slusne. Snad se v F1 udrzi, neb prvni sezona je opravdu skola a pak se rozjede.
3
1.9.2010 12:24 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re:
Řek bych že s Kubicou nemaj špatný vztahy,aspon to tak nevypadá.
Spíš má Renault vysoký ambice - boje o titul a potřebujou pilota kterej by slušně Kubicovi pomáhal,Petrov by mu zatim bohužel moc nepomáhal ale je dobrej.
2
1.9.2010 06:21 MP007 - Kimi Räikkönen
Petrovův nárok
Dovolím si říct, že Petrov si místo v kokpitu na 2011 zaslouží. Samozřejmě je tu dost dalších velmi solidních kandidátů, ale Petrov se v pozici úplného nováčka prezentuje nadmíru dobře a chyby, ty se prostě stávají. Určitě by si zasloužil ještě minimálně jednu sezonu šanci, kromě talentu také kvůli zemi původu a jistě i finanční podpoře, kterou (zatím jediný Rus v F1) z hlediska sponzorů reprezentuje.
4
1.9.2010 07:09 martin2560 - Robert Kubica
Re: Petrovův nárok
Zcela souhlasím,za poslední roky je Petrov asi nejlepší dvojka u Renaultu.Vzpomeňme na Piqueta a Grosjeana.Ty mu nesahali ani po kotníky.Já bych mu šanci dal a moc rád bych ho viděl v té sedačce i příští rok.Renault potřebuje bodovat,a pokud jim Petrov nějaké ty body ještě doveze ,tak si myslím že ho tam ještě nechaj.Už jen kvůli sponzorům:-D
4
1.9.2010 11:05 richardpoama (richardpoama@seznam.cz) - Fernando Alonso
Re: Re: Petrovův nárok
Piqueta bych nezatracoval,a myslím že současný Renault je o dost lepším vozem.Petrov však na F1 rozhodně má a měl by zůstat...ruský naturel se v měm nezapře i když žije ve Valencii.
4
1.9.2010 06:10 KubizaMercedes - Robert Kubica
A diskuse na motogpsports bývají dost často i k věci. A o poznání slušněji vedeny.
3
31.8.2010 22:43 libertad - Fernando Alonso
to: zix
prosím tě provětrej češtinu.
1
1.9.2010 07:35 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: to: zix
O mojí češtinu se nestarej;-),je to moje věc jak si co píšu a nikdo tě to nenutí číst.
0
2.9.2010 00:16 KubizaMercedes - Robert Kubica
Re: Re: to: zix
Tak to nesouhlasím!! Člověk by se měl napřed n a u č i t p s á t, a teprv pak psát. Nikoli obráceně. Od Mezopotámie a Egypta to fungovalo takto. Teprve od Zixe to má prý fungovat obráceně.:-@
-1
2.9.2010 16:49 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: to: zix
Jestli sis nevšim,tak já umim psát.;-)

Jen občas udělám jako každej člověk chybu.
1
31.8.2010 22:36 libertad - Fernando Alonso
ne úplně všem, ale skoro všem...
přátelé, vaše příspěvky do diskuze jsou na úrovni páté třídy vesnické základky. ta jména jezdců si vůbec nemáte brát do huby. jste prostě trapní!!!!! stačí se jen mrknout na fóra na anglických nebo německých serverech aby si člověk uvědomil, jak se to provozuje.
0
31.8.2010 22:16 .Zix.. - Sebastian Vettel
Zatracený Mitsubiš
Nepiš mi tady pls o tom že že měl bejt Kovi týmová 1. když moc dobře vim že to byl Fisi a navíc si pamatuju jak byl v různých časácích atd. branej jako favorit na titul a často otázka jestli to zvládne.

Málokdo tenkrát čekal že bude aspon trochu konkurovat Hamilton Alonsovi a už vůbec nikdo nečekal že by moh Kovalainen bojovat o titul nebo tak drtit zkušenýho Fisiho.
3
31.8.2010 21:06 EliasFan (KovistarMovistar@seznam.cz)Team Lotus - Heikki Kovalainen
Pro redakci
Heikki Kovalainen nebyl v Renaultu dvojka. Hned porazil Fisichellu.:-)
3
31.8.2010 21:43 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Pro redakci
To sice jo,ale týmová 1. byl Fisichella,nebo aspon měl být a říkalo se to před sezonou 2007.
Ale stejně to bylo jedno,protože o titul nebojovaly.
3
31.8.2010 21:47 Rockenfeller - HondaJenson Button
Re: Re: Pro redakci
Ale Fisimu dával na prdel... ;-)
5
31.8.2010 21:54 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Pro redakci
Tak na to že byl nováček tak docela jo,moc mě tenkrát překvapil.
Ale pak to angažmá v McLarenu bylo děsný a tím mě naopak moc zklamal,sice byl Hamilon týmová 1. ale moh jezdit líp.
2
31.8.2010 21:54 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re: Re: Pro redakci
No právě Kovi měl být u Renaultu v roce 07 ten, kdo sedne po Fernandovi do sedačky a obhájí Renaultu titul, bohužel se tomu tak nestalo.
Jinak od půlky sezony začal Heiky porážet Fissiho a sbíral slušné body...
0
31.8.2010 21:56 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Pro redakci
Ty si trochu mimo,týmová 1. měl bejt Fisi,nikdo tenkrát nečekal že by nováček moh vůbec bojovat o titul.A proto asi Alonso dělal to co dělal když Hamilton bojoval o titul,ale to tu ted nebudu řešit.
1
31.8.2010 22:04 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re: Pro redakci
Nn, od Heikkiho se ihned od nástupu čekalo, že nahradí F.A. To se mu zdaleka nepovedlo, a proto si už od prvního závodu vysloužil od Flávia pořádnou sadu!

S Alonsem a Hamiltonem to bylo něco úplně jinýho, to sem nepleť
1
31.8.2010 22:08 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Pro redakci
Čekalo že 1. bude Fisi a že Kovi mu bude dělat slušnou 2.,ale o titul nebojovaly tak to bylo jedno.
Jinak s tím že Briatore nebyl s Kovalainenem spokejenej na začátku je pravda a je zajímavý že se podobně jako Petrov zlepšil.;-):-D
2
31.8.2010 22:14 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro redakci
Od Fisiho se toho moc nečekalo a čas pak ukázal,že i nováček(který ovšem nebyl nějak vyjímečný v F1) ho porazil. Fisi byl celkem slušná dvojka,ale na titul nikdy neměl... Titul se očekával o Heikkiho...
0
31.8.2010 22:17 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro redakci
Piš si svoje,nebudu se hádat.

To co vim a jak to bylo sem ti napsal nahoře.;-)
1
31.8.2010 22:19 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro redakci
Nápodobně;-)
Ale dej raději na zkušenýho Renaulťáka...:-)
1
31.8.2010 22:21 .Zix.. - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro redakci
Já dávám vždycky hlavně na svojí hlavu a v tomhle mě nepřesvědčíš protože vim jak to bylo.;-)
2
31.8.2010 20:35 karaimToyota - Kamui Kobayashi
Petrov
A co čekají? že bude v první sezoně vyrovnyným parťákem Roberta??Spíš ¨si myslím, že v tom hrají roli prachy-od lidí co stojí za Petrovem nechodí tolik pěnez kolik čekali nebo jim slíbili.
4

F1sport věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si F1sport vyhrazuje právo takový příspěvek částečně, nebo zcela vymazat.

Kalendář

Hrajte o 10 lístků na pražské promítání
filmu Senna!