Posunem na druhé místo v Maďarsku zaskočil Räikkönen i svůj tým

Provozní šéf Lotusu Alan Permane po závodě v Maďarsku prozradil, že se architektem svého posunu na přední pozice stal zčásti sám Räikkönen.

Po kvalifikaci na Hungaroringu byl Lotus mírně zklamaný. Na jedné straně mu sice udělal radost Romain Grosjean první startovní řadou, ale Kimi Räikkönen zajel ve třetí části horší čas než v té druhé a výsledkem bylo místo páté.

Po startu do závodu pak Fin ztratil další místo vůči Fernandu Alonsovi, protože mu nefungoval KERS. "Měli jsme pár problémů kvůli dvojitému zaváděcímu kolu," vysvětloval Permane pro Autosport. "V podstatě se vybila baterie a teploty létaly sem tam, bylo hodně teplo kvůli těm dvěma startům a dalším věcem."

"Soustředili jsme se na to, abychom udrželi pod kontrolou teplotu motoru, přičemž nám tak trochu uteklo KERS a on ho pak nemohl použít. Ale po pár kolech jsme ho znovu dostali pod kontrolu."

Räikkönen se tak ocitl na šesté pozici na trati, na které se velmi těžko předjíždí. Při první zastávce se bez problémů dostal zpět na páté místo před Alonsa a v druhém stintu přišla jeho velká chvíle, která vyústila v překvapivý skok na druhou příčku.

Strategii jezdcům připravuje tým, v reálném čase ji přepočítává počítač v závislosti na dění na trati a inženýři provádějí případné korekce na základě vlastního úsudku. Ale jak Permane vysvětlil, Räikkönen si s tou svou trochu pohrál, aby mohl využít potenciál svého vozu ve chvíli, kdy to bude nejdůležitější.

"Kimi celý svůj (druhý) stint šetřil pneumatiky. Ve skutečnosti jsme na začátku stintu měli trochu obavy, že je moc pomalý, ale on řekl: ´Nemějte obavy, budu šetřit pneumatiky.´ Takže jsme ho v tom nechali. A pak najednou začal zajíždět jedno fialové kolo (absolutně nejrychlejší čas) za druhým."

Lotus se tak ocitl v nečekané situaci, Fin zrychlil natolik, že začal nepřímo bojovat se svým týmovým kolegou. "Bylo to velmi těžké, Vettel a Romain jeli těsně za sebou, takže bylo těžké ho (Räikkönena) dostat ven z boxů mezi nimi. Takže jsme pro tým udělali v podstatě to nejlepší."

"V jednu chvíli jsme si mysleli, že bude dost rychlý na předjetí Hamiltona, ale pak se jeho časy zhoršily a nastoupila Hamiltonova střední směs pneumatik, časy pak jezdili stejné. Takže jsme ho zavolali do boxů a on vyjel před Romainem."

Na výjezdu z boxů svedl Räikkönen těsný souboj s týmovým kolegou, přičemž si ho sám trochu ztížil tím, že omezovač rychlosti pro pit lane vypnul se zpožděním několika metrů. Získal druhé místo a vydal se stíhat Hamiltona. Soupeře z McLarenu stahoval v průměru o půl sekundy na kolo a brzy byl těsně za ním. Ale tím to skončilo.

"Před Hamiltona jsme se mohli dostat, jen kdyby mu odešly pneumatiky," uznal Permane. "Abyste tady měli 50procentní šanci na předjetí, potřebujete být o dvě sekundy rychlejší. To říkají simulace o DRS."

"My jsme na něj chtěli tlačit pro případ, že by mu odešly pneumatiky, což jsme také udělali. Ale i když na někoho tlačíte, stačí mu být rychlý v posledních dvou zatáčkách a na rovince, a nepředjedete ho. Je to jako v Monaku."

I když nezvítězil, svůj tým Räikkönen potěšil. "Kimi odjel úžasný závod. Neměl perfektní kvalifikaci, na startu měl problém s KERS, takže ztratil místo vůči Alonsovi, ale od té chvíle odjel perfektní závod," zhodnotil Permane.

Stejného názoru byl technický šéf James Allison. "Byl brilantní, že? Romain také odjel velmi hezký závod, ale to, jak pomalejší jezdci začali ke konci druhého stintu ovlivňovat přední jezdce, hrálo do karet Kimimu. Nicméně opravdu na to šlápnul, když to bylo důležité."

Navzdory stále unikajícímu vítězství tak Lotus nemůže být nespokojený. Podruhé v letošní sezóně měl oba jezdce na stupních vítězů a na druhý McLaren ztrácí v šampionátu jen jeden bod. E20 je v závodním režimu jeden z nejrychlejších vozů a týmu se podařilo zlepšit kvalifikace. Po letní přestávce proto vstoupí do druhé poloviny sezóny jako vážný kandidát na tituly.

Jan Pastorek

Diskuze

Jak zobrazovat diskuze:

Psát komentáře lze až po přihlášení v záhlaví stránky. Pro novou registraci klikněte sem.

2.8.2012 12:37 vanoverlord - Lewis Hamilton
Dreamthe, v nedeľu sme diskutovali vcelku normál diskutovali, tak tu prestaň hrať na mňa švédsku trojku a povedz svojim tunajším kamarátom a hlavne ubiqovi, kto vtedy začal s coby kdyby. Mimochodom s coby kdyby ohľadne posledného preteku som nezačal ani tu, tak o čom vlastne píšeš?

Teraz chceš od Emersona vedieť prečo ma neodsúdil za kopanie do Kimiho a sám si mi to v nedeľu napísať nedokázala, prečo? Inak čo je nepochopiteľné na tom, že mi je Kimi ľahostajný, ale články o ňom nie? Naozaj je to tak ťažko pochopiteľné? Aspoň jeden z tvojich mnohých kamarátov z iného servera by to pochopiť mohol. Jeden tvoj nie priateľ ti pochopil hneď a hneď si ho aj za to osočil...

PS. K F1 by niečo nebolo?
2
2.8.2012 12:45 ubiqKimi Räikkönen
Re:
Mě do toho netahej, nesleduju co máte spolu, ale "coby kdyby" jsi na mě vytáhl ty ohledně té teorie se zdržením se. Neříkám, že jsi to vymyslel nebo že jsi to předtím neřešeil s někým jiným, ale onu diskusi semnou jsi rozběhnul ty, ne draemth, ne nikdo jiný..
0
2.8.2012 12:45 ubiqKimi Räikkönen
Re: Re:
a já coby kdyby nemám moc rád..
0
2.8.2012 12:50 vanoverlord - Lewis Hamilton
Re: Re:
Rád ti to opäť pripomeniem, ale teóriu o coby kdyby sem zasadila Icewomen a hádaj kto na ňu reagoval ako prvý?:-D
4
2.8.2012 13:00 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re:
..vysvětli mi prosím, jak na slovensku definujete slovo lhostejnost?..osoba je ti lhostejná, cokoli co se napíš o této osobě nikoliv..prazvláštní.. skoro bych řekl nesmysl, ale ty mi to jistě vysvětlíš..no myslím, že snažší by bylo přiznat si, že chodíš hejtovat..
0
2.8.2012 13:15 vanoverlord - Lewis Hamilton
Re: Re:
Je mi ľahostajné aké má, alebo bude mať výsledky a je mi fuk ako trávi svoj voľný čas - ľahostajné mi už nie sú drísty v článkoch o Kimim akú má smolu a Alonso, ten či onen jazdec majú óbršťastie, Grosjean sa s ním ani rovnať nemôže a zadupáva ho do zeme... Nesúď druhých podľa seba. Ale na tú hlavnú časť mojej otázky si nezodpovedal, kto začal v diskusii so mňou s coby kdyby a ako kopem do Kimho? Dúfam, že to zas a opäť nebudú hodinky - tie sa mi totiž stále nepáčia. Hlavne že tu riešiš cez celú stránku niečo ani sám nevieš čo, úplne stači ak si môžeš zahrať švédsku trojku, to ti vždy išlo...

PS - už sa k tebe doniesla novina ako dlho Kimimu v preteku nefungoval KERS?
0
2.8.2012 13:22 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re: Re:
..ano, donesla..měls pravdu ty..ale že nefungující kers v prvních kolech ovlivnil Kimihu závod je prostý fakt, žádné coby kdyby..prostě ovlivnil..a to zákonitě negativně, nebo myslíš, že nefungující kers někdy někoho zrychlil?..tudíž je zcela na místě předpokládat, že nebýt technické poruchy, mohlo to být lepší..můj předpoklad je na základě faktu, nikoli smyšlených kol navíc a podobných hovadin, nemůžeš to stavit do role dřístů, ale pouhé normální, přirozené dedukce.
0
2.8.2012 13:30 vanoverlord - Lewis Hamilton
Re: Re: Re: Re:
Tak ja som ani nikde netvrdil, že mu to pretek ovplyvnilo pozitívne, len že mu to v konečnom súčte neublížilo, lebo čo stratil na začiatku získal neskôr v priestore, ktorý by inak s fungujúcim KERSom a bez ďalšieho coby kdyby k dispozícii nemal.
0
2.8.2012 15:16 vanoverlord - Lewis Hamilton
Re: Re: Re: Re:
Pre istotu som si pozrel ešte raz štart a teória o pozícii stratenej vďaka KERSu sa stáva neudržateľnou, viď odkaz. V prvej zákrute po štart/cieľ rovinke kedy by sa o vplyve KERSu dalo hovoriť je ešte jasne pred Alonsom, o svoju pozíciu prišiel až v druhej zákrute rovnakým spôsobom ako Vettel, ktorý predpokladám rozhasený KERS nemal...
odkaz
0
2.8.2012 17:26 vanoverlord - Lewis Hamilton
Re: Re: Re: Re:
0
2.8.2012 11:07 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Já vkládám své naděje pro Renault do Romana Grosjána.
1
2.8.2012 10:19 dreamtheaterKimi Räikkönen
1.8.2012 22:19 vanoverlordMcLaren
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Pretože ma články o Kimim zaujímajú, tak aj pod ne chodím diskutovať.

1.8.2012 22:41 vanoverlordMcLaren
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Kimi mi je potom čo odišiel z Ferrari ľahostajný..



..tady mi něco neštimuje..vanoverlord už zabrousil do mlhy protimluvu a demagogie..tak buď je mi někdo lhostejný, tudíž mě nezajímá, nebo jen si jen prostě nevidím do huby?..místo toho, aby přiznal, že chodí pod články o Kimim jen provokovat a trollit, že mu dělá ohromnou radost, když může naštvat fans Kimiho, že ho sere, jak je kimi úspěšný, jak se mu uleví, když si koprne, tak ze sebe radši bude dělat hlupáka, jak ho Kimi zajímá..

..neboj, vanoverlode, on tě zase kroccan, nebo emerson podrží..:-D
1
2.8.2012 10:22 ubiqKimi Räikkönen
Re:
Good point ;-) jak ten had se kroutí a nepřizná to.
4
2.8.2012 10:39 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re:
..už jsi viděl člověka, s despotickou osobností, který musí mít vždy pravdu, přiznat svou chybu?..sci-fi.
0
2.8.2012 10:46 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re: Re:
Jsou chvíle, kdy každý přizná pravdu..:-D:-P
0
2.8.2012 10:46 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re:
*chybu...
0
2.8.2012 10:55 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re:
..jsou chvíle, kdy každý ví, kde je pravda, byť se dotyčný vykrucuje jak může..:-D
2
2.8.2012 11:00 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re:
:-)
0
2.8.2012 10:55 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re:
pořád lepší krocan a nebo emerson než když to má dělat "kolega" z jiného webu:-D - nemyslíš?

ale jinak - není možné,že je mu Kimi lhostejný (stejně jako mě) ve smyslu,že má daleko od toho aby jej nenáviděl?i mě jste mnohdy tuto vlastnost podsouvali (nenávist).myslím,že rozumný člověk nemá potřebu někoho nenávidět jen proto,že mu není sympatický a to mě Kimi není a tím jsem se taky nikdy netajil.tobě není sympatický Alonso - Massa nebyl Barča a to je nenávidíš?osobně mám na Kimiho jiný názor než obecně vy ale vyjadřuji ho v daleko menší míře než třeba ty názor na Ferrari (kterému si není to tak dávnou dělal stejně tupou ovečku - jak tady nazýváš jejich fandy)Alonsa a nebo Massu.
vždycky jsem říkal Kimi mi není sympatický ale nevadí mi,vadí mi jen někteří jeho božstí fandové :-D
-1
2.8.2012 10:58 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re:
:-D..no neříkal jsem to?..děláš teď vanoverlordovi ex-offo??..
0
2.8.2012 11:02 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re:
ozval jsem se protože tuto samu přesilovou hru jste hrávali na mě a taky proto,že si mě vzpomenul.
jinak pořád lepší když to dělám já než kdyby si to dělal vanoverlord pod jiným nickem;-)
1
2.8.2012 11:15 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re:
..nemám rád diskuzi stylem" o mě beze mě", takže toho zanechám...je dodám, že pokud je někomu někdo lhostejný, nemůže napsat, že má články o něm rád a ještě radši o něm diskutuje..to zní poněkud schizofrenicky..to spojení mělo znít spíš takhle: kimi je mi lhostejný, stejně tak, jako články o něm, ale nemám rád jeho fans, nechápu, jak může někdo leklé rybě fandit, proto chodím do diskuzí pod jeho články kopat a provokovat.

..a když už nemáme co vytknout, postačí nám k tomu např. hodinky..
2
2.8.2012 11:22 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re:
dobrá - za sebe Kimi je mi lhostejný stejně jako články o něm - bohužel je součástí f1 kterou mám velice rád a tak se někdy k tomuto tématu vyjádřím.
v celku souhlasím s tímto (za svoji osobu)

" kimi je mi lhostejný, stejně tak, jako články o něm, ale nemám rád jeho PŘÍLIŠNÉ ULTRA fans, nechápu, jak může někdo leklé rybě fandit"
0
2.8.2012 11:29 ubiqKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
A co tak ultra anti fans? Ti jsou ok? Vygoogli "Superkossan Räikkönen", přečti si pár věcí co to najde a slovo ultra anti nebude stačit.
1
2.8.2012 11:32 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
ne - ani ti nejsou OK.nemusím si nic googlovat - jsem tady dýl než on a vím co píše.nevím jestli do takové skupiny chceš zařadit i mě ale já se tak necítím
0
2.8.2012 11:33 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
..ten je ovšem v pořádku..je v jeho portfoliu, kope do kimiho a tudíž je ten "dobrý"...
0
2.8.2012 11:35 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
chlapče - ukaž kolikrát jsem se s ním spolčoval proti Kimimu a hlavně - když nevíš kde jsou ultras,tak mi aspoň napiš kde kopu do Kimiho:-D
0
2.8.2012 11:47 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
..neříkám, že jsi se s ním spolčoval, ale taky jsem od tebe nikdy nečetl : nemáš pravdu, píšeš nesmymly, jen kopeš a pod...a to bych od člověka tvého charakteru, morálky a spravedlnosti, jaké praktikuješ na mě, čekal.
0
2.8.2012 11:48 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
já si řídím morálku svou a za tu se dosud stydět nemusím.
0
2.8.2012 12:00 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
..přesto mě odsuzuješ za každou kravinu, dokonce ze mě děláš ultra a jiné, za echtultra haterství obhajuješ a nejednou jsi s nima byl v tandemu proti mě..u mě jsi prostě jen pokrytec.
0
2.8.2012 12:03 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
nejsem si vědom,že bych někoho obhajoval za to co píšeš.

asi neznáš význam slova pokrytec
0
2.8.2012 12:10 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
..nejsi si vědom??..senilita?..osvěžím ti paměť: hned první tvá reakce na mě..
-2
2.8.2012 12:18 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
já jsem jej obhajoval v tom,že to když napsal něco o lhostejnosti nemusí znamenat to co si pod tím představujete vy - to je vše.
jinak jsem do sporu nezasahoval protože:
za 1) mě taktika nijak zvlášť nezajímá a tak nevím co mu pomohlo a nebo jej zdrželo a jak by co by
za2) spor mi připadal dost malicherný na to kolik odstavců to obnášelo
3
2.8.2012 11:31 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
..a kde je měřítko ULTRA?..většina, včetně mě před sezonou psala, že budeme rádi za bodíky..většina fans Kimiho je při zemi..jelikož nás ale svými výkony příjemně překvapil, je na snadě vyjádřit trochu radosti..nikde od fans Kimiho nečtu nějaké bláboly o tlačení šrotu, božství a podobných hovadin..a prohlásit, že nebýt technické poruchy, měl by na vítězství je známkou ultra?..podivné..nespeltl sis článek a stáj?
2
2.8.2012 11:34 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
ano letos ještě ano ale jsem tady dýl a víme své (nemusím ti snad nic připomínat)
0
2.8.2012 11:44 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
..narážíš na jeho kariéru u ferrari?..ano, Kimiho jsem bránil zuby nehty právě proti výpadům takových haterů, jakými jsou dnes tony, kroccan a vanoverlord..jsem tedy supermegaultra fans.
-1
2.8.2012 11:50 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
hájit se dá různě - to jak si to dělal ty:-D - ano,si mezi nimi
0
2.8.2012 11:45 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Ty se musíš dneska hodně nudit, co? :-D
0
2.8.2012 11:47 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
nápodobně
0
2.8.2012 11:49 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Já se tady záměrně nesnažím dolovat co bylo dávno, kdykoliv, jen abych udržela diskuzi, v útočném modu... Ale tak hezkou zábavu no..
0
2.8.2012 11:53 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
ale já na něj útočit nemusím a ani nepotřebuju (kdyby mě dnes nevzpomenul,neměl bych potřebu nijak reagovat)
0
2.8.2012 12:03 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
..on v podstatě ale jiné argumenty než minulost nemá, všimla sis?..
0
2.8.2012 12:05 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
ruku na srdce - choval si se v té době korektně?
0
2.8.2012 12:18 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
..já se nechovám nikdy korektně..jsem takový, jaký jsem a nebudu se přetvařovat..pořád lepší, než ti, kteří si hrají na konstruktivní diskutéry, jak mají Kimiho v "podstatě" rádi a nakonec z nich vyleze haterství jak brno..nebo ti, kterým u jedněch nevadí to, co vyčítají druhým..totiž pokrytce.
-1
2.8.2012 13:09 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
nepřekvapuje mě to..
-1
2.8.2012 09:57 M.Wittmann - Lewis Hamilton
Moc mě Kimi potěšil. A hlavně odsunul z pódia toho prcka, co už má i tu drzost, že si jezdí ve zlaté helmě jako král. Ale kdyby ho Horner neobejmul a Newey mu tam v autě něco nenápadně nepošteloval, tak by se pořádně zapotil (a snad ještě zapotí).
1
1.8.2012 18:46 carda99 - Kimi Räikkönen
vy ani nevíte jak sem štastnej tady za to vaše handrkování:-D, před sezonou sem si říkal že kdyby bylo 1-2 podia za sezonu tak budu stestim bez sebe a ono tu članky o kimim tvrdě překonávaj co do počtu komentů i zázračného alonsa:-D...pro mě velký a moc příjemný překvapení ;-)...a čím víc haterů tím větší důkaz kvality pilota :-D
6
1.8.2012 18:55 puffy - Kimi Räikkönen
Re:
A ma pocet haterov nejaky vplyv na funkciu? ;-):-D
0
1.8.2012 18:57 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re:
to s kvalitou jezdce nemá nic společného - max. s kvalitou fandů:-)
-1
1.8.2012 19:00 carda99 - Kimi Räikkönen
Re: Re:
myslel sem to tak, že na sennu nebo petrova tyhle příspěvky asi neuvidíte :-D...hateri se stahují jen tam kde mají koho nasrat :-D...tudíž tam kde se probírá někdo kvalitní
3
1.8.2012 19:13 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re:
můžeš být nasraný a probírat šmejd.to opravdu s kvalitou nemá nic společného.prostě jistota většího počtu kliknutí je téma Alonso,Kimi a řešení nějaké sporné situace ........................ ale za vším hledej fandu a někdy "fandu";-)
-4
1.8.2012 19:00 puffy - Kimi Räikkönen
Re: Re:
Skor s kvalitov haterov. Nie?
1
1.8.2012 19:13 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re:
za prvé - nevím co to je a za druhé ňa to urážá ;-)
-3
1.8.2012 19:02 vanoverlord - Lewis Hamilton
Re: Re:
Dovolím si parafrázovať dreamtha:
Bingo! Podepisuju!
:-D
-3
1.8.2012 21:31 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re: Re: Re:
Opět na stejné vlně :-)
-3
1.8.2012 18:13 vanoverlord - Lewis Hamilton
31.7.2012 22:00 ubiqKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re:
Takovou věc není potřeba vyvracet. Jestliže pilot F1 tvrdí, že ho zdržel, inženýr také říká, že to je škoda, pak se nebudu zabývat tím, že nějaký kreativec vymslí teorii, kde zdržení Kimimu pomohlo, Země je placatá a vanverlord je nezaujatý a nediskutuje výhradně proti fandům Kimiho.
Vanoverlord zaujatý je, a ani to nijako netají, ale na rozdiel od teba si dokážem svoj zaujatý názor aspoň niečím podložiť - to za prvé, a za druhé som nikde netvrdil, že Alonso Kimiho nezdržal - to si si vybájil zasa len ty. Tvrdil som, že o nič zásadného neprišiel, lebo si myslím, že na viac ako druhé miesto zo štartu z miesta piateho asi nemal, hoc by mu aj na pár kôl nevypadol KERS a neprepadol sa za Alonsa. A mimochodom nie som sám, kto si myslí, že na viac ako druhé miesto by to nebolo - Wendlinger ktorý inak Kimiho za výkon v Maďarsku úplne zaslúžene chváli a sype jeden superlatív za druhým povedal okrem iného aj toto:

"V Maďarsku mal Räikkönen podľa viacerých pozorovateľov šancu na víťazstvo, ale to by sa v úvode nesmel prepadnúť za Fernanda Alonsa, ktorý ho následne brzdil. Wendlinger si však myslí, že rezervy mal aj víťaz Hamilton: "Aj keď by Kimi na štarte neprišiel o miesto, Lewis by na to reagoval a napriek všetkému by si vyjazdil dostatočný náskok."

Dúfam, že sa poponáhľaš a budeš Wendlingera ironicky pasovať za "nezaujatého experta F1", ktorý melie nezmysly, bludy a snaží sa vyprovokovať teba a tebe podobným.

Z mojej strany už nemám čo dodať, svoj názor som sa ti snažil vecne vysvetliť - samozrejme bez vecnej odozvy, lebo fakt, že je Massa nosič Alonsovej vody a stavanie ma do nejakej role v ktorej by si ma evidentne tak rád videl za vecné argumenty k pôvodnej téme pri sebeväčšej snahe považovať nemôžem.
1
1.8.2012 19:49 ubiqKimi Räikkönen
Re:
Jistěže nebudu, ale nějak měníš téma diskuse. Začal jsi obhajovat nesmysly typu, že zdržení za Alonsem Kimimu prospělo, což je holý nesmysl. Podobně nepodepřenou teorii jsem na tebe tedy vyvalil taky, ale nepodstrkuj mi to jako nějaký fakt, já jen napsal, že Kimiho vítězství je stejně pravděpodobné co by kdyby, jako ta snůška, kterou jsi napsal ty. Zda by na to měl či neměl, je otázka. Ale zdržení za Alonsem bylo problém. Při vší úctě k Wendlingerovi, do telemetrie ani jednoho týmu nevidí. Přesto má možná pravdu, to jsem nikdy nepopřel, tak mě nestavěj tam kde by sis přál abych byl, protože ti od začátku píšu, že se chceš bavit o snůšce hnoje, pokaždé když jde o Kimiho, zatahuješ do toho co by kdyby v jeho neprospěch. Já napsal, že je fakt, že byl druhý a že je škoda zdržení za Alonsem. Čili opakuji, nepodstrkuj mi a nezatahuj mě do tvých teorií z jiného vesmíru, mně se líbí realita, tobě zjevně. Kimi je prostě špičkový jezdec, ostatně i Wendlinger má stejný názor, viz:

"Jazdí na veľmi vysokej úrovni," povedal bývalý jazdec F1 Karl Wendlinger pre Servus TV. "Zažiť po dvoch rokoch prestávky takýto návrat je senzačné. Má už veľmi veľa pódií a jazdí mimoriadne rýchle preteky. Vždy bojuje o víťazstvo. Myslím si, že v tomto roku môže niečo vyhrať a mám pocit, že ku koncu sezóny môže byť v mnohých pretekoch veľmi vysoko.
2
1.8.2012 20:21 vanoverlord - Lewis Hamilton
Re: Re:
Hm, čo povedal Wendlinger viem a úplne s ním súhlasím, takže mi uniká súvislosť. Kimi určite špičkový pilot je, ale kto ti tu rozporuje, to sa snažíš presvedčiť sám seba, alebo koho? Mňa teda presvedčovať nemusíš, ja to viem aj bez tvojich litánií z Písma Räikkonenovho... Ak ma chceš o niečom presvedčiť, tak jedine o tom, že Grosjean nie je tým rýchlejším pilotom o čom som ja presvedčený na základe kvalifikácií, kde sa rýchlosť porovnáva bez vedľajších faktorov, ktoré samotnú rýchlosť skresľujú v preteku (premávka, stratégia, kolízie apod).
-1
1.8.2012 20:45 ubiqKimi Räikkönen
Re: Re: Re:
Kroutíš se jak had, podstrkuješ mi protiargument k něčemu, co jsem nikdy netvrdil. Vysvětli mi, proč mi předhazuješ vyjádření veterána, které nemá co dělat s naší diskusí, ale jen podporuje teorii, že Hamilton měl ještě rezervy. O tom nebyla řeč. Tvá coby kdyby teorii je sama o sobě vadná a především zbytečná, to že jsem ti natínil podobně zbytečnou teorii neznamená, že to je argument proti ní, nýbrž že podobnou snůšku nesmyslů poháněnou antipatií umí splodit každý. Kdyby ještě nikomu titul nevyhrálo.

A jestli se podle tebe rychlost pilota pozná výhradně v kvalifikaci, kdy se měří de facto jedno či pár kol, máme jasno. Na jednu stranu bereš v potaz co všechno ovlivňuje rychlost v závodě, na stranu druhou to zcela pomíjíš pro kvalifikaci. Počínaje provozem, šetřením gum, počtu najetých kol v tréninku atd.atd.
Závod je o něčem jiném a až ty řeknou o závodníkovi zda je výjimečný, dobrý nebo nic moc. I co do rychlosti, protože k čemu je pilot rychlý na 1 kolo, když v závodě rychlý není. Kvalifikace navíc mluví hodně o tom, jak dobré má pilot auto a nastavení, které ale nemusí být už tak dobré pro závod. To vše pomíjíš, cíleně, protože jsi zaslepený hater a jediná oblast ve které lze Kimiho tepat, je tato. Oba víme, že pokud si vyložíme slovo rychlejší tak jak ho vykládáš ty, je takový parametr tak nedůležitý, že nechápu proč bys ho furt omílal. Ovšem pravá rychlost je někde jinde než jak ji stavíš. Nemáš totiž si na Kimim šanci hojit komplex jinak.
2
1.8.2012 21:02 vanoverlord - Lewis Hamilton
Re: Re: Re: Re:
Minule som niekomu ako argument použil vlaňajší pomer síl medzi Buttonom a Hamiltonom. Ak si aj napriek nepriaznivému skóre budem aj naďalej myslieť, že Hamilton bol z tej dvojice rýchlejší, tak budem hateovať fans Buttona? A čo ty, myslíš že bol Button rýchlejší? Samozrejme, že pretek je o niečom inom ako len o rýchlosti, preto si aj myslím, že Grosjean aspoň zatiaľ lepší pilot ako Räikkonen nie je a do konca sezóny je ešte dosť času, aby som si o ňom myslieť že je rýchlejší prestal. Ale to som ti už predsa písal neraz, tak neviem načo tento zbytočný rozbor. A k významu kvalifikácie sa už vracať nemienim, lebo vzhľadom na vyjadrenia oboch jazdcov aj vedenia Lotusu by sme mleli prázdnu slamu. Ako kľúčovú ju označil aj Kimi, takže pre mňa debata o tomto definitívne skončila.
-6
1.8.2012 21:25 ubiqKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re:
Mně je putna co jsi minule komu předhazoval. Ty zajedeš do Kimiho kdykoli, kvůli hodinkám, nějaký náznak byl ještě když byl v rally (google vidí vše), kritizoval si jej za malý bodový odstup na Romaina a opět stačí vyggoglit tvůj nick a sledovat, u jakých článků a jak se vyjadřuješ. Už samotný fakt, že se soustředíš vyloženě na kritiku Kimiho a spousta dalšího dění tě tak nějak nezajímá, vypovídá o tom že jsi hater.

Klíčová je pro Lotus kvalifikace proč...? Protože v ní, narozdíl od závodů, za elitou zaostává. Alespoň prozatím. Teď mi asi ale nerozumíš, nepsal jsem o kvalifikaci v tomto smyslu, ale jako o jediném objektivním hodnotícím faktoru rychlosti pilota. A podle mě tvrdit, že je jeden pilot rychlejší než druhý čistě na základě kvalifikace nelze. Pokud se chceš bavit opravdu na úrovni toho, co rychlost pilota ovlivňuje v kvalifikaci potažmo pak v závodě. Třeba samotné nastavení vozu, to že je monopost lépe nastavený na jedno či pár rychlých kol než druhé ještě neznamená, že to druhé nebude konzistentnější v závodě..kupříkladu.
0
1.8.2012 21:30 SuperkossanSherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
"Už samotný fakt, že se soustředíš vyloženě na kritiku Kimiho a spousta dalšího dění tě tak nějak nezajímá, vypovídá o tom že jsi hater."
Veřejně tu ze sebe děláš zoufalého blázna.
-4
1.8.2012 21:50 vanoverlord - Lewis Hamilton
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Malý odstup od Romaina bol naozaj malý, keďže ten mal z dovtedy odjazdených pretekov de facto o tri menej, a na to ako poniektorí písali ako ho Kimi zadupáva do zeme ho inak ako malý nemôžem ani teraz. to by som ťa za hatera mohol považovať aj ja keď si po nedeli napísal ako Grosjean síce odjazdil dobre, ale na ten Kimiho výkon nemohol mať, pričom stačilo aby pomalší jazdci dodržiavali pravidlá o púšťaní rýchlejších jazdcov pred seba. Ale vieš čo ja teraz spravím, ja ťa za hatera neoznačím - a to je ten rozdiel medzi nami, ktorý si aj tak nepripustíš.
-4
1.8.2012 22:03 ubiqKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
A to ostatní? Vypíchl sis jednu věc. Tak mi vysvětli ty další. Proč jsi pod (téměř) každým článku o Kimim a proč máš jen slova kritiky, proč se jen dohaduješ s jeho fandy a tvoří to 90% tvé diskuse na tomto serveru? Proč ten posměch nad jeho hodinkami?
0
1.8.2012 22:06 SuperkossanSherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Líbili se ti Kimiho hodinky?:-D
-5
1.8.2012 22:08 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
nesmíš být tak vztahovačný - já se taky s tebou pokaždé nedohaduju když kritizuješ Massu :-D
-1
1.8.2012 22:25 ubiqKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Massa ale kritiku zaslouží, přesto jestli jsem ho třikrát zmínil..určitě se to nedá srovnat s tou masáží vanverlorda, o kokosovi nemluvím, ten se záští k němu ani netají.
0
1.8.2012 22:43 vanoverlord - Lewis Hamilton
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
čubíqu, to už ani cudzí nick nedokážeš skopírovať/opísať? Nehatuješ náhodou.
-3
1.8.2012 22:45 ubiqKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
a když nemáme argumenty, děláme to samo... znak infantilnosti..
0
1.8.2012 22:56 vanoverlord - Lewis Hamilton
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Čakal si niečo iné? Doteraz som tvoj nick neskomolil ani raz, zato ty ten môj dnes v každom jednom príspevku... a nielen môj ,však? Ak som ja infantilný, aký si ty?
-4
1.8.2012 23:15 ubiqKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Nemusíš tomu věřit, ale tvůj nick jsem zkomolil omylem, "o" mi vypadlo.. a když na to koukám, ještě jsem ti ho vylepšil :-P ale stačilo napsat, nemusíš být hned vztahovačný a infantilní, od teď s o...
Nicky jinak komolím dvojici pažit a kokosák, a to čistě proto, že s nimi není diskuse, jen prudí a argumenty nula zero nic... u tebe mi sice vadí, že si ani nejsi schopen přiznat co svou většinovou činností zde provádíš, ale aspoň diskutuješ, ačkoli se teda někdy vykrucuješ a snažíš se přizpůsobit téma své kritice...
2
1.8.2012 22:53 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
podívej - leta jsem tady byl osočován za kopáče do Kimiho a mnohdy mě bylo vkládáno do klávesnice to co jsem vůbec nechtěl říct.prostě někteří fans Kimiho jsou strašně hákliví a i zmínka o tom,že si myslím,že Massa byl lepším z dvojice Ferrari v roce 2008 je vytáčela do ruda.nikdy jsem nikoho neurážel (až minule jsem jednu fanynku nazval hloupoučkou a za to jsem se ji omluvil - ale to bylo proto,že mi po několikáté chtěla vnutit,že jsem řekl,že Grosjean je lepší a nebo rychlejší nebo tak něco - což nebyla pravda)prostě někdo je na to víc háklivej a pere se víc než kdyby mu uráželi rodinu.není to zase tak dlouho co byl zrovna některými fanoušky kteří jsou s ním v poslední době ve sporu a někteří z nich jej pomalu odsud vyhánějí u váděn jako jeden z nejrozumnějších a jeden z mála kvůli kterému se tady hodí chodit (já si to myslím doteď - i když některé to hašteření bych být na jeho místě taky omezil.zvlášť když to nepadá na úrodnou půdu)ale proč je najednou tak u některých nepopulární?pokud vím,tak málokdy se uchýlí k urážkám (spíš musí být vyprovokován).je chybou jen to,že má jiný názor?
-2
2.8.2012 10:30 ubiqKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Názor ne, ale nemám rád lidi poháněné antipatií, co se navíc vykrucují a neřeknou jak se věci mají. Tak sakra když mám na něco názor, tak si za ním stojím a nebudu tvrdit, že mi je ten či onen ukradený a přitom předtím i posléze zabrousím do každé diskuse o tom někom, abych tam prudil. Neříkám, že nediskutuje na úrovni, ale je přitom asi tak rovný jako Dennis onehdá před soudem.
-1
1.8.2012 22:19 vanoverlord - Lewis Hamilton
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Pretože ma články o Kimim zaujímajú, tak aj pod ne chodím diskutovať. Možno je problém v tom, že si pod diskusiou predstavujeme každý niečo iné. Ty a tebe podobní tu spievate chorály ktorých obsah je diskutabilný a preto aj diskusiu vyvolá. Tristo príspevkov zoradených pod sebou s tým obsahom je už skôr chat a nie diskusia. Ak s niečim súhlasím, tak nebudem predsa písať to isté a najvýš tak kliknem na zelený palec. Reagujem len na to o čom sa diskutovať dá, nebudem diskutovať o tom, či zajtra slnko vyjde alebo nie. Kimiho hodinky si nech na potom, páčiť sa mi nebudú ani v decembri a ty budeš mať aspoň na čo reagovať a môžeš vytiahnuť hatera, berieš sa príliš vážne aby si to nespravil.
-2
1.8.2012 22:29 ubiqKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Jo, takže tě články o Kimim zajímají, to jsou věci. A nakonec tvá kritika je vlastně způsobená jen tím, co za hlupáčky se tam objevuje, viď.. Nazývej si to jak chceš, kokosák aspoň občas někde vyvalí, že ho nemá rád. Skrývat se je snad ještě horší.

Možná to beru vážně, ale ne zase tak moc, diskuse na netu se nedá brát smrtelně vážně. Ale fandovství ano. Nečekám, že bys tomu musel nutně rozumět.
0
1.8.2012 22:41 vanoverlord - Lewis Hamilton
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Je nejaký dôvod pre ktorý by ma články o Lotusu nemali zaujímať? Kimi mi je potom čo odišiel z Ferrari ľahostajný a Grosjean sympatický, takže neviem čo a kto sa má za čo schovávať. Opäť sa dostávame ku vzťahovačnosti. Ak si si istý že len provokujem, tak načo na mňa vôbec reaguješ? Ja to po tebe ani v najmenšom nevyžadujem a úprimne, možno by si mi spravil podobnú radosť ako ja Icewomen, keby si nereagoval. Nejako v tom asi nemáš jasno, alebo čo. Vedieť o niekom že len hatuje a trolluje, tak ani nereagujem, pretože troll na nič iné ako len na reakciu nečaká.
-3
1.8.2012 22:45 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Není nad to uřímně se přiznat :-D:-D:-D
0
1.8.2012 22:46 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
*upřímně
-1
1.8.2012 22:53 vanoverlord - Lewis Hamilton
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Neviem čomu sa smeješ, pre teba platí to isté. Chceš po mne aby som ti urobil radosť a teraz si podľa siahodlhého obsahu tvojho príspevku prišla prikŕmiť niečo, čo ti tu dlhodobo vadí. :-S
-3
1.8.2012 22:53 ubiqKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Neřekl jsem že provokuješ, ale že jsi hater. Což v zásadě určitě není to samo. Každopádně stejně jako v čemkoli jiném, činy mluví za vše a dlouhodobě o tobě vypovídají vše... nehledě na pohádky o tom, jak je ti Kimi ukradený, jen budeš vždy hledat a vypisovat jakoukoli ptákovinu proti němu co tě kdy kde napadne. No mám z tebe trochu pocit, že chceš abych reagoval a že tě to tak trochu baví. Hádám, že se hádáš rád. Musíš mít v životě pořád pravdu, pojedl jsi všechno moudro světa a vůbec máš přehled a nadhled jako nikdo jiný. Icewoman to zřejmě prokoukla rychle, stejně jako zřejmě i tvé (živé) okolí. A moudřejší vždy ustoupí, že ano. Tam jsme ještě nedospěli zdá se.
0
2.8.2012 09:55 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
bingo, !..podepisuju.
0
1.8.2012 18:02 Kakaa
lol
erracer a dios budou asi gájové nebo co.. takhle se totiž bavěj holky co jsem si tak všiml:-D
-2
1.8.2012 12:27 dreamtheaterKimi Räikkönen
Kimiho forma je úžasná..sice na titul letos nestačí, ale nasere tolik lidí, že stojí za to si jí udržet..:-)
6
1.8.2012 12:31 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re:
Fernandova forma se*e víc lidí a hlavně už osmým rokem.:-D
Ano.
-2
1.8.2012 12:36 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re: Re:
Alonso stále nepřesvědčil!

odkaz
1
1.8.2012 12:41 Dios - Fernando Alonso
Re: Re: Re:
tady někdo neumí čísla :-D
0
1.8.2012 12:42 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re: Re: Re: Re:
Něco k F1 ?
0
1.8.2012 12:43 Dios - Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re: Re:
kolik dojel Button sezon a kolik Fernando? pak ti ukážu pár čísel a kdo vlastně nepřesvědčil :-)
-1
1.8.2012 12:45 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Běž k mamince plakat na rameno, že ti někdo pomlouvá Alonsa.
1
1.8.2012 12:48 Dios - Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
hejle, někdo zjistil že Button vlastně není tak dobrý :-)
-1
1.8.2012 12:50 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Já se ale bavil o Alonsovi a jak nepřesvědčil, ne o nějakém Buttonovi. :-) To je tvůj problém, to proč si jinej a hloupej, zatímco se všichni baví o jablkách tak ty se bavíš o hruškách. Si taky taková hruška.
-1
1.8.2012 12:52 Dios - Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
a ty jsi jablko? tak to s máš čím chlubit když máš IQ 0 :-D
-3
1.8.2012 12:53 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Vidíš kam se ta "tvá" ubohá debata zase zvrhla já se bavil o ALonsovi a ty tu něco meleš o jablkách a cosi o IQ. Chlapče vyčistit zuby a do přein.
0
1.8.2012 12:55 Dios - Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
1.8.2012 12:50 E.R.R.A.C.E.RHonda - Jenson Button
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Já se ale bavil o Alonsovi a jak nepřesvědčil, ne o nějakém Buttonovi. :-) To je tvůj problém, to proč si jinej a hloupej, zatímco se všichni baví o jablkách tak ty se bavíš o hruškách. Si taky taková hruška.

takže vlastně sám nevíš co píšeš? :-D
-2
1.8.2012 12:57 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
To co si zkopíroval , tak tím jen potvrzuješ to co jsem ti napsal před tím. Takže ze sebe vlastně děláš hlupáka ? :-D

Hrozně vtipný je jak se pořád snažíš neustále držet nad hladinou, ale přitom si totálně v prdeli :-D Vůbec neumíš rozumně argumentovat, kopíruješ neustále něčí hlášky, stěry a bůh ví co ještě. Ty si prostě takový ztrátový zboží :-D
1
1.8.2012 13:02 Dios - Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
já jsme totálně v prdeli? podle koho? podle tebe? dovol abych se zasmál tvé naivnosti :-D
-1
1.8.2012 13:05 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Já vím, máma ti vždycky říkala "pro hlupáka každý hlupák" :-D A teď utíkej Foreste je už dost hodin :-D
1
1.8.2012 13:27 Dios - Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
už ti odzvodinlo?
-1
1.8.2012 12:43 ubiqKimi Räikkönen
Re: Re: Re:
shit happens :-D ale co už, za volantem umí, jen rovný moc není..
1
1.8.2012 12:44 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re: Re: Re: Re:
Už tehdá si s nim Kimi utíral řiť. :-D
3
1.8.2012 12:33 ubiqKimi Räikkönen
Re:
Myslím, že jsi zbytečný pesimista ;-)
4
1.8.2012 12:47 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re:
..nerad stahuju kalhoty, když brod je ještě daleko..nejsem ferrarista.:-D
3
1.8.2012 15:42 ubiqKimi Räikkönen
Re: Re: Re:
:-D to je dobré včil
2
1.8.2012 12:34 kimiseba - Sebastian Vettel
Re:
Proč by nestačilo? ;-) Seb když vyhrával svůj první titul, tak měl taky v první polovině ztrácel..
2
1.8.2012 12:49 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re:
..jasně, ale radši býti skromnější a radovat se, než lítat hlavou v oblacích a pak brečet..;)..mimochodem, titul ihned po dvouleté pauze..o tom se mi nezdálo ani v nejmokřejším snu...některé hejtry by to mohlo i zabít....:-D
4
1.8.2012 12:51 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re: Re:
Něco podobného jsem tady psala včera..:-D Holt stále je to borec.. :-) Mnozí můžou jen závidět..
3
1.8.2012 13:00 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re:
..prostě návrat ve velkým stylu..nikdy jsem nepochyboval..jsem rád, že je zpátky a dělá všem jeho fandům radost dál..;)
3
1.8.2012 13:06 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re:
Tak já taky nepochybovala.. Ale čekala jsem, že třeba chvíli si bude zvykat, nebo prostě ne že hned tohle...:-D Toš aspoň je pak více důvodů k oslavám..:-D;-)
3
1.8.2012 13:30 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
..samozřejmě..a to ani nemusíme být postižení diabetem..;)
3
1.8.2012 13:32 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
:-D:-D:-D naštěstí..takových už je na světě až moc..
1
1.8.2012 13:38 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
..tak moc, že by se měly přepsat učebnice..diabetes, jak se ukázalo, není projevem nedostatku inzulínu, ale nedostatku inteligence..:-D
1
1.8.2012 13:41 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
:-D:-D to je moc...povedené..:-)
0
1.8.2012 13:44 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
..a vzhledem k tomu, kolik tady přibývá hlouposti s dia, vsadím poslední penny na to, že lékaři dosud nevěděli, že diabetes je i nakažlivej..:-D:-D

..měj se krásně..;)
1
1.8.2012 13:46 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
tak doufám, že se nepřenáší při rozmnožování..:-D ta škoda by mohla být nevratná..
pa..:-)
1
1.8.2012 12:35 daaviid23 (davidnovak002@seznam.cz) - Michael Schumacher
Re:
ztrácí 8 bodu na druhýho;-)
to vůbec není špatný
5
1.8.2012 13:01 dreamtheaterKimi Räikkönen
Re: Re:
..netvrdím, že je to špatný..;)
1
1.8.2012 12:00 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Tolik příspěvků a vše pouze kvůli nenápadnému Kimimu? Přitom je to tak jednoduché a prosté.
Roman je rychlejší, Kimi je lepší.
Roman je nováček, Kimi ne.
Tečka.
Dotazy?
-4
1.8.2012 12:17 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re:
Romain je velmi rychlý a schopný nováček. Velmi rychle se učí. Ale bude trvat než doroste do Kimiho formátu. Ale Kimi je skvělý učitel, je to velice sympatický a hovorný člověk, Romainovi vše vysvětlí, co a jak. Za nás ANO!
2
1.8.2012 12:20 Dios - Fernando Alonso
Re: Re:
víš co je směšný? to že ty neustále někoho soudíš (i kdžy třeba ironicky) a soudíš ho přesto že ho totálně neznáš, nebuď naivní 13-ti letá holka :-)
1
1.8.2012 12:21 E.R.R.A.C.E.RJenson Button
Re: Re: Re:
Něco k F1 Alonso13 či Skillere ? :-)
-1
1.8.2012 12:37 ubiqKimi Räikkönen
Re:
Chce to jít hlouběji. Nejsem slepý fanda a moc dobře si pamatuji, jak si Kimi vedl ve srovnání s Massou, Montoyou a dalšími. NIKDY extra nedominoval v kvalifikacích, ale v závodech patří mezi to úplně nejlepší za posledních mnoho let. Romain že je rychlejší? Záleží jen na definici rychlosti pilota, nepochybně je to talent a ze současných mládežníků možná s největším potenciálem.
3
1.8.2012 12:43 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re:
No, zas mládežník..Tam bereš koho? Ono na 26 let, to už Vettel je mladší a má 2 tituly. Ham jen o rok starší a taky úspěchů tolik..
0
1.8.2012 14:51 vapnox - Kimi Räikkönen
Re: Re: Re:
lewis teď v madarsku předběhl kimiho v počtu vítězství
1
1.8.2012 15:46 ubiqKimi Räikkönen
Re: Re: Re:
No zkrátka je na relativním začátku, podobně jako jezdci Torra nebo pošuk Maldonado či Perez. Z nich má podle mého největší potenciál uspět, ovšem nemyslím si, že kdy bude lepší než Kimi nebo Alonso. A nebavím se samozřejmě o počtu titulů.
1
1.8.2012 10:48 kozoroh1 - Ayrton Senna
To že si dokáže svůj závod ovlivnit sám a zapřemýšlet dělá jezdce vyjímečným. Nemusí mít deset titulů, ale rozum. Takový byl Nikky Lauda, jezdil si svoje závody a neslo to ovoce. To Kimmi umí tak jen do toho. Umí to i Alonso, kdyby to udělal Jenson tak věřím, že mohl být třetí. Jenže slepě věřil inženýrům na box zídce.
7

F1sport věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si F1sport vyhrazuje právo takový příspěvek částečně, nebo zcela vymazat.

Kalendář

MF logo
MF logo wide