Přečtěte si nové číslo magazínu F1sports s ohlédnutím za GP Maďarska

F1Mag se tento týden věnuje kromě uplynulé Grand Prix problémům uvnitř Ferrari, týmu Jacquesa Villeneuva, či například otevírá nový seriál o nejlepších GP okruzích.

Číslo 31/10 magazínu F1sports stahujte ZDE, nebo čtěte on-line níže.

Kompletní obsah čísla:

Téma týdne: Když (ne)má Ferrari problém
Stalo se:
Přetrvávající tajemství
Po závodě:
Po Velké ceně Maďarska
Nejlepší GP okruhy::
Monako
MS silničních motocyklů:
Šampionát pod taktovkou Španělů
Speciál:
Dočkáme se Villeneuve Racing?
Rozhovor:
Rob White, motorář Renaultu


Jan Pastorek

Diskuze

Jak zobrazovat diskuze:

Psát komentáře lze až po přihlášení v záhlaví stránky. Pro novou registraci klikněte sem.

5.8.2010 10:21 bajushes - Fernando Alonso
Co tam dělá na konci tak fotka Schumiho?..k čemu patří?..
0
8.8.2010 11:58 dibliceFelipe Massa
Re:
0
4.8.2010 22:06 Alkesha - Felipe Massa
Pěkný článek o Ferrari. Musím s ním souhlasit.
1
4.8.2010 21:05 girl1035 - Felipe Massa
ta fotka na titulce je nádherná. nejradši bych si z ní udělala plakát. :-D
2
5.8.2010 04:44 buggybobTeam Lotus - Graham Hill
Re:
... zato ta fotka vzadu je slabá. Hloubka ostrosti není všechno co je třeba hlídat - fotograf si taady evidentně nepohlídal světlo - stín nosu a tma kolem očí je smutný výsledek ... Sice MSch vůbec nemusím - ale tady nejde o to kdo je na fotce, ale o kvalitu té fotky - a ta je bohužel na úrovni začínajícího amatéra.
-3
4.8.2010 19:16 Variotek
Taks em si přečetl tolik diskutovaný článek o Massovi. Nechápu co se vám na tom článku nezdá? To, že bude(je) Alonso jasná týmová jednička bylo jasné už v době kdy podepisoval smlouvu. Co se týče Massy, s jeho hodnocením v článku souhlasím..špičkový pilot usilující o titul musí být i trochu sobecká svině.

4.8.2010 16:08 Ferrarist je z5: Trošku reakce mimo..nemyslíš? Ty reklamy a penízky na web samy nenaskáčou...
2
4.8.2010 19:36 Ferrarist je z5Fernando Alonso
Re:
To já netvrdím, kde jsem tohle psal?
0
4.8.2010 19:40 Variotek
Re: Re:
Z vašich penez jo? haha... A co ty reklamy tady teda? Nedějte zase bůh ví co...
0
4.8.2010 19:42 Ferrarist je z5Fernando Alonso
Re: Re: Re:
Však já jsme to vystvělil už tohle... a já nic tak děsnýho neříkal, jen mě to zarazilo jak tady píše, že to všechno ze svý kapsy...
0
4.8.2010 19:47 Variotek
Re: Re: Re: Re:
No dnes třeba ne, ale vznik webu a začátky určitě ano, ono chvilku trvá než se tohle rozjede a tou chvilkou nemyslím rok nebo dva....
1
4.8.2010 19:54 Ferrarist je z5Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re: Re:
To já vím ale já právě reagoval, že ted už asi to tak není. On psal jako by to tak fungovalo furt...
0
4.8.2010 19:41 vjetefKimi Räikkönen
Re:
Nezdá se mi to, že se prakticky celý zakládá na dohadech a předpokladech s minimem faktů. Ty proti němu nic nemáš, bodejť by jo, když sám své myšlenkové pochody zakládáš na dojmech. "To, že bude(je) Alonso jasná týmová jednička bylo jasné už v době kdy podepisoval smlouvu.". Důkazy žádné, důvod, proč Alonso nešel před Massu už v Austrálii a mám dojem následujícím závodě i přes jeho jednoznačnou převahu, taky není. Já věřím v to, že na začátku měli oba stejné šance. Jenomže když jeden pilot toho druhého maže takovým způsobem, jakým to dělá Alonso s Massou, čemu se pak kdo diví, že Ferrari sáhne po týmovce. Massa může být naštvaný maximálně tak sám na sebe. Vždyť i díky němu se Ferrari vzdaluje PK. Ale jinak samozřejmě souhlasím, že úspěšný člověk musí být i trochu "parchant". Jen si myslím, že se v poslední době z Alonsa dělá větší parchant, než je. :-)
0
4.8.2010 19:52 Variotek
Re: Re:
No Alonso by určitě nešel k Ferrari, kdyby neměl ve smlouvě že bude jednička, po zkušenostech z McLarenu. Situace v Austrálii, Alonso měl co dělat s Hamiltonem, ne tak ještě se cpát před Massu..navíc oba jezdci Ferrari měli problémy s opotřebovanými pneu.
-1
4.8.2010 19:58 vjetefKimi Räikkönen
Re: Re: Re:
Zase doměnky. Jenže Hamilton se k Alonsovi přiblížil právě proto, že se Alonso šprajcl za Massou. Ano, šprajcl. Byl podstatně rychlejší, ale jak známo, ve Ferrari předem domluvené "po první zastávce se nebudete předjíždět) mu zabránilo na Massu cokoliv zkusit. Situace se opakovala o závod později.
1
4.8.2010 20:24 Variotek
Re: Re: Re: Re:
Jistěže jsou to doměnky...nebo si snad myslíš že se dnes v F1 dozvíš pravdu? Do zákulisí nevidíme a prot se můžeme jen domnívat....
1
4.8.2010 20:29 vjetefKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re:
To nech být. Opakuji otázku. Proč Ferrari nezasáhlo už tehdá ?
0
4.8.2010 20:32 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
protože měli ujednáno pravidlo,že po poslední výměně kol se předjíždět nebude.já bych se naopak zeptal.....proč toto pravidlo už neplatí?
0
4.8.2010 20:34 vjetefKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
A to já bych se zase zeptal, proč to pravidlo vůbec zavedli, když byl Alonso jedničkou od začátku ?
0
4.8.2010 20:34 vjetefKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Neplatí, protože Alonso teď je tím preferovaným pilotem.
0
4.8.2010 19:58 vjetefKimi Räikkönen
Re: Re: Re:
Proč tedy Ferrari nezasáhlo ? :-)
0
4.8.2010 18:55 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
PROSBA
CHtěl bych požádat redakci zda by nemohla věnovat nějaký článek rozdílnosti konstrukce REDBULLU a ostatních.Jak je vidět na jiných zdrojích,problém zřejmě není jen v tom diskutovaném křídle ale ve větší části vozu.
děkuji
2
4.8.2010 18:04 vjetefKimi Räikkönen
A k magazínu. Paní Křivánkovou, jsem vždy považoval za seriozní, nestrannou a objektivní. Co předvedla tady, to mi hlava nebere.
0
4.8.2010 17:25 konfuciusAyrton Senna
REDAKCE
Víte co, zrušte ty diskuze uplně.
2
4.8.2010 17:59 vjetefKimi Räikkönen
Re: REDAKCE
Já to říkám pořád. :-)
0
4.8.2010 16:49 mazapl97 - Kimi Räikkönen
krásné chování k fanouškům....
Opravdu nádhera...když tu někdo napíše slušně co se mu nelíbí tak mu redakce neodpoví a nebo napíše něco ve smyslu komu se to nelíbí ať si...dál to všichni znáte. To samé s odkazy na články, které souvisí s tématem.Jen tak dál.....
1
4.8.2010 13:56 Přítlačné křidélko - Fernando Alonso
4.8.2010 13:43 Liparsson
To co zde předvádíte je dost schyzofrenní přístup. Připomíná mi to totalitní režim, kdy kdo není s námi je proti nám. Chápu, že když sem někdo dá něco ve smyslu "Mrkněte na tento super web o F1 (odkaz)" tak je to cílená reklama a je logické, že to smažete. Pokud ale probíhá diskuse na nějaké téma a někdo sem hodí odkaz na článek, který se toho tématu týče a vy ho teatrálně po 5 minutách smažete a daného uživatele smažete, tak škodíte jen a pouze sami sobě. Odkaz by totiž stejně za chvíli zapadl někam hluboko v diskusi, takhle ho sem lidé dávají opakovaně (když to mažete), přicházíte o čtenáře a vytvaříte si špatnou pověst. Ačkoliv chápu, že nějak musíte zamaskovat upadající kvalitu a neschopnost. Tímto zde končím. Tečka.
7
4.8.2010 14:10 Liparsson
Re: 4.8.2010 13:43 Liparsson
No vidíš, a mně zase připomíná totalitní režim, když nám někdo chce diktovat, jak máme nákladat s naším webem, který si platíme ze svých peněz, když nám někdo chce diktovat, jaká pravidla máme mít v diskuzích. :-)
-8
4.8.2010 16:08 Ferrarist je z5Fernando Alonso
Re: Re: 4.8.2010 13:43 Liparsson
Z vašich penez jo? haha... A co ty reklamy tady teda? Nedějte zase bůh ví co...
7
4.8.2010 18:39 Liparsson
Re: Re: Re: 4.8.2010 13:43 Liparsson
A tím jsi chtěl říct co? Že nejdřív nám sponzoři rvali peníze a až pak jsme začali budovat web a investovali do něj peníze absolutně bez rizika? Nebo že když máme příjmy z reklamy, tak má někdo právo nám diktovat, jak máme nakládat se svým soukromým majetkem?

Někdy opravdu nestačím žasnout. Když někomu smažeme příspěvěk, protože byl vulgární nebo obsahoval nevyžádnou reklamu, tak se tu někteří začnou ohánět totalitou a minulým režimem. Z té doby ale spíš vypadl tenhle tvůj příspěvek...
-1
4.8.2010 18:51 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: 4.8.2010 13:43 Liparsson
"Někdy opravdu nestačím žasnout. Když někomu smažeme příspěvěk, protože byl vulgární .........."

to se vám ale při vší úctě moc nedaří,někdy to tady je notně zaflákáno a chtělo by to razantnější přístup
5
4.8.2010 19:35 Ferrarist je z5Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re: 4.8.2010 13:43 Liparsson
Ne ale mě přijde, že tu brečíte jaký jste chudinky, že Vám každej nadává. Zcela jistě se Vám veškerý investice vrátily, nebo aspon podle obsahu reklamu to jinak nevidím.
2
4.8.2010 14:55 TORONTOTOM - Felipe Massa
Re: 4.8.2010 13:43 Liparsson
bo je to tlupa ignorantů zkrachovalých existencí motonýmandů a vede je Richtr tak co pak chcem!!!;-)
5
4.8.2010 13:34 Přítlačné křidélko - Fernando Alonso
Liparson:
Jen se smějte. Možná je to tím, že redakce okamžitě zablokuje každého, kdo jen náznakem kritizuje zdejší web. Navíc není ani možnost zrušit si svůj účet sám, takže redakce protipráně archivuje osobní data uživatelů i dlouho poté, co sem tito lidé nechodí (protože je zablokujete).
2
4.8.2010 13:43 Liparsson
Re:
To je lež. Za kritiku jsme nikdy nikoho nezablokovali. Blokujeme za opakované porušování pravidel, tj. za opakované vulgarity nebo opakovanou nevyžádanou reklamu, do níž řadíme i odkazy na konkurenční weby. Kdo není ochoten dodržovat pár jednoduchých pravidel, ať tu raději nediskutuje. Kdo vidí, že mu jsou příspěvky mazány za porušení pravidel, a přesto znovu stejným způsobem pravidla poruší, dostává první ban, který je maximálně třídenní. Pokud i poté pokračuje v porušování pravidel, ban je trvalý. Ale NIKDY jsme nikoho nezablokovali za kritiku.
1
4.8.2010 14:03 vanoverlord
Re: Re:
Smiem sa opýtať prečo sú odkazy na konkurenčné weby považované za nevyžiadanú reklamu, poprípade prečo je to neetické? Ak sú na konkurencii články týkajúce sa témy diskusie a pre argumentáciu sa na sportse porovnateľný zdroj informácií jednoducho nenájde tak prečo ho nepoužiť? Ako vidno, tak f1sports je stále najnavštevovanejší web s diskusiami síce všelijakými ale s hojným počtom príspevkov.
3
4.8.2010 14:19 Liparsson
Re: Re: Re:
Z principu se nechceme vyjadřovat ke konkurenci, ale pokusím se to krátce vysvětlit. Tím hlavním důvodem je, že jen málokdy je odkaz na konkurenci skutečně relevantním argumentem pro danou diskuzi, ve většině ostatních případů to slouží jen jako reklama, protože odkazovaný článek je buď nepodložený, věcně chybný nebo například porušuje autorská práva. Nemálo odkazů jsou čisté spamy zabalené do rádoby příspěvku (to vše se dá vyčíst z údajů o přispěvateli). Troufám si tvrdit, že my do své reklamy investujeme násobně víc než ostatní a nevidíme důvod, proč by z našeho úsilí a peněz měli těžit ostatní weby. Ať si každý zajišťuje návštěvnost vlastními zdroji.
-3
4.8.2010 14:33 henky - Nigel Mansell
Re: Re: Re:
musím souhlasit s vanoverlordem. Tento web je stejně hodně navštěvovaný a některé odkazy na konkurenční weby mohou diskuzi okořenit. Nakonec stejně většina článků zde je okopírována a řeložena z jiných webů, tak proč by mělo být zakázané na ty samé stránky poskytovat odkazy. Přijde mi to dětinské
3
4.8.2010 14:59 Liparsson
Re: Re: Re: Re:
"stejně většina článků zde je okopírována a řeložena z jiných webů" - tak to je hojně rozšířený omyl. To, že píšeme o tom samém, neznamená, že jsme článek okopírovali. Zpravidla to znamená, že vycházíme ze stejného zdroje, což může být například rozhovor poskytunutý jezdcem/týmem, video, audio, tisková zpráva, tisková konference atd. Jiné weby jako zdroj využíváme samozřejmě také, ale určitě ne většinově.
-1
4.8.2010 15:01 Liparsson
Re: Re: Re: Re:
P. S. Například dnes tu nemáme ani jeden článek, jehož zdrojem by byl jiný web.
-1

F1sport věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si F1sport vyhrazuje právo takový příspěvek částečně, nebo zcela vymazat.

Kalendář

Hrajte o 10 lístků na pražské promítání
filmu Senna!