Rosberg prodloužil smlouvu s Mercedesem

Nico Rosberg uzavřel novou víceletou smlouvu s týmem Mercedes GP, díky které bude pro stáj z Brackley závodit i v roce 2013 a dalších sezónách.

Stejně jako McLaren v případě Jensona Buttona neoznámil ani Mercedes délku trvání nové smlouvy s Rosbergem a spokojil se jen s oznámením, že je "víceletá" od roku 2013 dále.

"Jsem nadšený, že jsem prodloužil smlouvu s týmem Mercedes," komentoval německý jezdec. "Výhra se Stříbrným šípem bude jedním z mých dosavadních životních vrcholů a velmi si užívám práci s týmem na cestě na vrchol formule 1."

"Týmu naprosto důvěřuji, že mi dá vítězné auto, které přispěje k dědictví Stříbrných šípů. Těším se na skvělé roky, které nás s rodinou Mercedes-Benz čekají."

Rosberg je považován za jednoho z nejtalentovanějších jezdců své generace, ale zatím stále čeká na své první vítězství v závodě. Pro Mercedes jezdí od jeho návratu do formule 1, tedy od začátku loňské sezóny.

"Jsme nadšení, že jsme prodloužili smlouvu s Nicem, protože víme, že je to jezdec, který dokáže vyhrávat závody a šampionáty," řekl šéf týmu Ross Brawn. "V našem týmu Stříbrných šípů podává poslední dva roky výjimečně dobré výkony a dosahuje výsledků, které jsou na hranici technických možností našeho současného vozu. Má výbornou pracovní morálku a spolu s Michaelem tvoří jezdeckou dvojici, která neustále tlačí tým vpřed, aby se zlepšoval."

Jan Pastorek

Diskuze

Jak zobrazovat diskuze:

Psát komentáře lze až po přihlášení v záhlaví stránky. Pro novou registraci klikněte sem.

10.11.2011 20:22 EliasFan (KovistarMovistar@seznam.cz)Team Lotus - Heikki Kovalainen
Nevím, jestli je dobře, že Nico se zavázal na delší dobu Mercedesu, ale stalo se. Doufám, že Ross postaví dobré auto.

Add. Nico vs. Michael

Je jasné, že Nico v Indii naprosto zklamal, a měl být v TOP 5, ale celkově se mi líbí víc Nicovy výkony, ať už Čína, Turecko, Belgie atd.
-1
10.11.2011 18:59 Macy - Fernando Alonso
Myslim si ze urobil dobre ked predlzil zmluvu...tym mercedes bude urcite v najblizsich rokoch bojovat o titul...moj nazor :)
0
10.11.2011 17:45 IcewomanKimi Räikkönen
Jacques Villeneuve :-P
0
10.11.2011 17:45 IcewomanKimi Räikkönen
Re:
To měla být reakce na 10.11.2011 17:42 Vittorio.Jano
0
10.11.2011 17:46 JohnMastr - Fernando Alonso
Re:
ale né Vilnéf je tu
1
10.11.2011 17:46 Vittorio.JanoFernando Alonso
Re:
To jsem čekal, ale ruku na srdce, i když získal titul, do svého otce měl fakt hodně daleko.
0
10.11.2011 17:48 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re:
To teda měl, ale titul získal a Gilles ne :-S
-2
10.11.2011 17:50 Vittorio.JanoFernando Alonso
Re: Re: Re:
Gilles ho nezískal, protože se zabil. Obecně je ale vnímán jako jeden z nejlepších pilotů v historii.
1
10.11.2011 17:53 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re:
Gilles ho nezískal, protože slíbil, že bude podporovat Schecktera. Pak už to šlo s Ferrari pomalu z kopce.
Škoda, Gilles je nezapomenutelný.
-2
10.11.2011 19:47 bafunakLotus - Jim Clark
Re: Re: Re:
Jacques měl naprosto bezkonkurenční auto. To Gilles nikdy.
0
10.11.2011 17:49 vanoverlord
Re:
Možno aj Damon Hill sa ockovi vydaril.
0
10.11.2011 17:51 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re:
Tak mně se ani Rosberg nezdá špatnej :-), už třeba jen tím, že od začátku nevláčel tatínka za zadní částí těla...
1
10.11.2011 17:53 vanoverlord
Re: Re: Re:
Zlý byť nemusí, ale o tom, že patrí k špičke musí ešte presvedčiť. Zatiaľ ma presvedčil len v tom, že dokáže porážať Šumáka.
-3
10.11.2011 19:36 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: Re: Re:
Jen aby k tomu měl příležitost. Pokud Mercedes bude stavět takové plečky, tak nevím nevím...
1
10.11.2011 17:42 Vittorio.JanoFernando Alonso
Uveďte mi jednoho synáčka slavného pilota, který se svému otci aspoň částečně vyrovnal! Všechno je to jen protekce. Protekci a jízdu za prachy nesnáším, ničí Formuli 1..
-1
10.11.2011 19:15 henky - Nigel Mansell
Re:
synáček slavného otce, který byl slavnější?? Třeba Alberto Ascari, ale to už je fousaté
2
10.11.2011 17:41 JohnMastr - Fernando Alonso
jsem rád
že jste uznali že jsem váš král ...
0
10.11.2011 16:26 FerdaAyrton Senna
Sedminásonmý učeň.
Po návratu už má za sebou téměř dvě plné sezóny a stále dělá učňovské chyby.
Kvaldy jsou bída a bídou asi zůstanou.
Starty vynikající, ale k tomu přispívají jeho nepovedené kvaldy, kdy startuje až za druhou ligou a občas i třetí.
V závodech sice Nica dotahuje, ale hodně k tomu přispívají ušetřené pneu z kvaldy a jak se ukázalo v posledním závodě i týmovka.
Voda, tady se ukazuje, že jezdit ještě umí a má za to ode mne velkou pochvalu.
Ale ruku na srdce, téměř po dvou odjetých sezónách jsou jeho výkony na sedminásobného stále velice bídné a možná by se mu vyrovnal za tak dlouhou dobu i jiný nadějný nováček.
-2
10.11.2011 19:54 bafunakLotus - Jim Clark
Re: Sedminásonmý učeň.
Takhle to nemůžeš stavět, že na sedminásobného je to bída. To je prostě daný. Je o deset let starší a to, že byl před desti lety sedminásobným, nemůže mít žádný vztah k jeho nynejším výkonům. Je daleko za zenitem a už to může být jen horší. To, že i tak stačí většině mladejch je jejich špatná vizitka a nebo důkaz, že je, reesp. byl, fakt dobrej.
0
10.11.2011 20:31 FerdaAyrton Senna
Re: Re: Sedminásobný učeň.
S tím souhlasím.
1
10.11.2011 13:34 Argumentacne_na_nejvyssi_urovni (isoskapotek@atlas.cz)Scarab - Michael Schumacher
Piquet byl lepší než Rosberg. Oba tam jezdili jen kvůli jménu svého otce. Pak tu máme ještě Hamiltona - umělý projekt financovaný Dennisem, Alonsa - umělý projekt financovaný Santanderem a Vettela - umělý projekt financovaný Red Bullem. Jediným správným pilotem, který si to musel vydřít je Massa.
-4
10.11.2011 13:37 Pan-Klobása+Redakce=BANánJenson Button
Re:
Superkossan :-D :-D :-D :-D :-D
-1
10.11.2011 13:53 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re:
Musíš se lépe snažit. U Alonsa přitvrdit a Vettela nechat na pokoji. Je to můj oblíbený pilot.:-D
0
10.11.2011 15:32 Kinkopo - Michael Schumacher
Re:
to si snad robis srandu....pokial viem tak Alonso zacinal v tyme Minardi a vo svojej prvej sezone jazdil na pomery tymu velmi slusne (uz len v prvej kvalifkacii dal druhemu pilotovi Marquesovi 2,5s),cize by som ho nenazyval ako umely projekt...
1
10.11.2011 11:56 DanArmitage
K smíchu
oskii, Pan-Klobása a další: rozporná argumentace. Je to úsměvné. v zásadě tvrdíte:

1) Rosberg je slabý, nic nedokázal, je to jen kroužič.

A dále.

2) Schumi je vynikající atd. Ale z čeho odvozujete, že je tak vynikající? Z toho, že v některých - zdaleka ne všech - závodech porazil Rosberga (o jednu pozici apod.). Jenže je-li Nico ta slabý, pouze kroužič, tým s ním může jenom stagnovat, co je pak tak úžasného na tom, že ho Schumi občas porazí? A o čem pak vypovídá skutečnost, že ho neporazí vždy, ale jen občas?

Vzhledem k tomu, že Mercedes definuje střed pole, nelze předjíždění slabších vozů (Sauber, nyní i Renault apod.) považovat za důkaz bůhvíjaké fazóny. Vzhledem k tomu, že silnější vozy Schumi neporáží (pokud Massa nekoliduje s Hamiltonem), pak jediné, co může dokazovat jeho formu, je to, že je schopen porazit Rosberga. Jenže Rosberg je nicka, takže o čem to proboha s tou Šumákovou formou melete?
0
10.11.2011 12:02 truman25 - Michael Schumacher
Re: K smíchu
To je právě to, co mi nějak nejde do hlavy: Schumiho fanouškům asi nějak nedochází, že Míšova reputace by tady určitě stoupla pokud by Rosberga přirovnávali dejme tomu k Vettelovi
0
10.11.2011 12:01 Pan-Klobása+Redakce=BANánJenson Button
Re: K smíchu
Klid, klid, každý má názor na určitého pilota.
-3
10.11.2011 12:02 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: K smíchu
Jenže ten tvůj (váš) ti tu vyvrátili pádnými argumenty skoro všichni, až na ty, co mají Šumahá vedle nicku :-)
1
10.11.2011 12:08 DanArmitage
Re: Re: K smíchu
Názor je jedna věc, jeho zdůvodnitelnost druhá. Kristofyk má v tomto pravdu.

Daleko vyváženější názor je: Nico toho umí dost a skutečnost, že s ním Schumi konečně dokáže držet krok, je důkazem Schumiho zlepšení.
3
10.11.2011 12:24 Pan-Klobása+Redakce=BANánJenson Button
Re: Re: Re: K smíchu
Jo jo máš pravdu ale nesmíš se koukat jen na výsledky musíš se koukat na celkový progres jezdce. Co stojí za jeho výsledky. Stejné jako odepisovat Buemiho oproti Algymu který výsledkově je lepší ale mnohem větší progres je u Buemiho jak v kvaldách tak v závodech. Ale všichni vidí Algyho. Já tady vidím pravdu Schumi má o 5 bodů méně ale víme jaký je to dobrý jezdec. On v těch závodech je rychlejší. To samé hamilton, ok mám rád Jensona je to muj kůň ale uznám že je horší než hamilton, ale Hamilton má 202 bodů a Jenson 240 čím to?? Je to okolnostmi a tou bojovností pilota. Nico je rychlej, ale celkově je horší než Schumi nebo si to aspoň dovolim řícu abych tu někoho náhodou nepoškodil.
1
10.11.2011 14:36 Petis__ - Lewis Hamilton
Re: Re: Re: Re: K smíchu
Blbost. Lepší je ten, kdo má víc bodů. Tak to prostě je. Kdyby lepší nebyl, neměl by víc bodů. Letos to tak platí i v případě mclarenu.
0
10.11.2011 14:38 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Toho, kdo má víc bodů, lze nazvat úspěšnějším, ale určitě ne lepším.
1
10.11.2011 14:41 Petis__ - Lewis Hamilton
Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Rosberg je tuto sezonu lepší, proto má víc bodů, tečka. Nevím co je tak těžké na tom pochopit. Dál to rozebírat nebudu, protože to je jako kdybych si to psal sám pro sebe...
-1
10.11.2011 14:44 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Má Rosberg lepší závodní rychlost než Schumacher?
0
10.11.2011 14:48 Pan-Klobása+Redakce=BANánJenson Button
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Není pravda podívej na Kimiho v McLarenu oproti třeba Alonsovi v roce 2005 Kimi vedl takovejchzávodů tolikrát odstoupil kvuli technice a kdo získal titul Alonso. Ale právě v roce 2005 bych Alonso lepším nenazval. Jsou piloti kteřý mají vyloženě smůlu. Nechci řikat že má Schumi vyloženě smůlu trochu ano ale zase tolik ne. Ale bodový příděl rozhodně neukazuje pravý potenciál jezdce. Ačkoliv to tak všichni nějak bereme.
2
10.11.2011 15:04 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Obyčejní fandové se možná spokojí s tvrzením "má o čtyři bodíky více a tak je lepší, tečka." Ale fandové co formuli 1 sledují pozorně už se začínají ptát. Myslím, že v minulém roce to zas tak velké překvapení nebylo, mnozí argumentují, že Schumacher je starý a nemá na to. Je tedy zajímavé, že letos jsou na tom bodově stejně. Rosberg na Schumachera v závodech nestačí rychlostí. Má jiné nastavení auto než Schumacher. Na jedno kolo je rychlejší, ale v závodě tomu tak není. Podobně na tom byl u Williamsu. V případě, že se Mercedes příští rok zlepší a nebudou muset bojovat s auty ze středu pole, Rosbergova výhoda už nebude tak markantní a karta se obrátí.
0
10.11.2011 15:12 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
"V případě, že se Mercedes příští rok zlepší a nebudou muset bojovat s auty ze středu pole, Rosbergova výhoda už nebude tak markantní a karta se obrátí."
Štandartne ale s autami zo stredu poľa bojuje len Šumák. Mercedes je ďaleko za top3 a ďaleko pred zvyškom, tak neviem čo sa má obracať. Možno nabudúce v kľúčovom momente preteku sprasia zastávku Šumákovi a možno bude musieť tiež šetriť palivo potom, čo odkrúži X kôl za SC - len neviem či sa tak karta obráti na tú správnu kartu.
0
10.11.2011 15:19 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Ano, protože se časem kvalifikuje mezi ně, tím ztrácí čas a také se zvyšuje šance, že se stane účastníkem kolize. Rosberg palivo šetřil již několikrát tuto sezonu, to je zkrátka nevýhoda jeho nastavení. Trpí nejen tím, ale také zvýšeným opotřebením pneumatik.
0
10.11.2011 15:37 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
To už je hádam jeho problém,nie? Obzvlášť ak sa kvalifikovať vyššie dokáže Rosberg. Okrem toho Šumák sa neviem ako, ale predsa len dokázal kvalifikovať zhruba na Rosbergovej úrovni a nejaké súboje so špičkou som teda nejako nepostrehol. Ak teda nerátam neštandartné podmienky v Kanade a súboj v jasnom rozpore s pravidlami v Monze.
Čo sa týka Rosbergovho šetrenia palivom, tak čiastočne máš pravdu, ale napr. v Spa by bez pomerne dlhodobej jazdy za SC skončil bez paliva niekoľko kôl pred cieľom a to ak si dobre spomínam dostal kolo pred výrazným doporučením šetriaceho režimu dostal "povolenie" pretekať s kolegom. Naposledy sa pred neho Šumák dostal de facto takisto bez boja cez sprasený pitstop.
0
10.11.2011 15:52 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Psal jsem, že Rosbergova výhoda v dobře zajetých kvalifikací částečně zmizí, až bude mít Mercedes top auto. Každé nastavení auta a styl jízdy má své výhody a nevýhody. O špičce jsem nic nepsal. Když se podíváme jak se vyvíjely závody ve kterých Schumacher dojel před Rosbergem nebo naopak za ním, potvrdí se má slova. Pokud vymažeme střed pole a incidenty, neuvidíme jednu věc, a to Rosberga budujícího si náskok před Schumacherem.
0
10.11.2011 16:04 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
A čo tam teda vidíš? Po štarte si hneď v prvom kole Šumák dá k obedu titanov od STR, alebo Lotusu a ak niekoho nezdemoluje, tak si pekne počká na záverčný stint, v ktorom využije výhodu jednej nepoužitej sady pneu a dostane sa tam, odkiaľ už Mercedes na lepší flek pomýšľať aj tak nemôže a Rosberg tam je už od začiatku preteku, kde si na rozdiel od Šumáka väčšinou odpíše gumy v zbytočných súbojoch s autami zo špice - ako toť nedávno v súboji s Alonsom a Massom.
0
10.11.2011 16:17 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Já psal "když vymažeme týmy ze středu pole". Pokud Schumacher skončil v závodě před Rosbergem, v drtivě většině se jednalo o závody, kde nebyl zaseknutý za pomalejšími auty, nebo nebyl účastníkem kolize. Rosberg zkrátka v závodě není rychlejší, naopak ho Schumacher stahuje. Proto tu mluvím o top týmu. Až se Schumacher nebude muset prát s kamikadze jezci typu Kobajaši, Perez nebo Petrov, budu u TV pukat smíchy nad Rosbergem..:-P
1
10.11.2011 16:46 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Ak si teraz nevie dať rady s Kobajašim, Pérezom, Petrovom, bude si vedieť dať rady s kým? S Alonsom, Vettelom alebo iným pilotom zo špičky? Ak nie, čomu sa budeš smiať? Že bude lepší ako Rosberg? Rosberg má byť zrazu extratriedou, alebo šedý priemer? Čo má vlastne vyvráviť fakt, že nech už sa Šumák zlepšil hocako, tak je to stále priemer, možno slušný priemer, ale stále priemer. A keď pripustíme možnosť, že Rosberg priemerný je (čo si aj myslím), tak zatiaľ má problém udržať sa aj v tom priemere.
0
10.11.2011 17:17 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Ale já tu přece mluvím úplně o něčem jiným. Neomlouvám ho, že nedokáže během pár vteřin přelétnou jezdce ze středu pole a být hned za nebo před Rosbergem. Jen se tu snažím rozebrat co stojí za tím, že bodově zaostává za Rosbergem.
0
10.11.2011 17:24 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Takže sa konečne zhodneme, môže si za to sám.
0
10.11.2011 17:30 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Když to bereš takhle, můžou za to také jeho rodiče, Brawn a celé vedení Mercedesu. Nic to však nemění na tom, že Rosberg nebude před Schumacherem v takové výhodě pokud dostanou auto schopné bojovat o vítězství.
1
10.11.2011 17:35 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Aha. Tak neviem, netreba založiť charitatívnu zbierku na Das Auto? Lebo inak neviem či sa dozvieme niečo nového. Mimochodom zauvažoval si aj nad tým, že s lepším autom zajazdí lepšie aj Rosberg a Šumák bude zasa tam, kde je dnes?
1
10.11.2011 17:39 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Ano, ta možnost tady taky je.:-D Já myslím, že tohle jsme viděli minulý rok. V závodech se Schumacherovi moc nedařilo v porovnání s letošním rokem.
0
10.11.2011 20:06 bafunakLotus - Jim Clark
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Prokázals obdivuhodnou přesvědčovací výdrž na nesprávném místě, nepochybně bez jakéhokoliv smyslu a výsledku.
0
10.11.2011 20:21 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Bez akéhokoľvek zmyslu a výsledku? Veď si prečítaj poriadne jeho poslednú reakciu.:-D
Konieckoncov netvrdím nič iné ako ty sám vyššie, lepšie to už bude ťažko a že ako-tak stíha Rosbergovi bude viac negatívna vizitka pre Nica ako pozitívna pre Miša.
-1
10.11.2011 20:29 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Nenechej se zmást a nepřičítej si za něco zásluhy.:-D O Schumacherovi se vyjadřuji pořád stejně. Nemám problém říct, že byl loni horší ve většině směrech, letos tomu tak není!
0
10.11.2011 20:35 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Nič si neprivlastňujem, naopak. Uznal si na základe doterajšieho vývoja, že Šumák na tom môže byť budúcu sezónu tak ako je na tom teraz - teda všelijako, len nie dobre. A za to, že je na tom tak, ako na tom je, tak za to ja veru nemôžem.
0
10.11.2011 20:48 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Letos na tom není dobře pouze z bodového hlediska.
1
10.11.2011 20:50 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Jak pouze, ono ide aj o niečo iné? Čo takého to môže byť?
-1
10.11.2011 20:59 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Myslím, že když se nevyhrává, je celkem jedno kdo má kolik bodů. Pokud teda nejsi jedním z majitelů týmu a nejde ti o peníze. To koneckonců řekl sám Schumacher "je mi jedno jak si vedu v porovnání s kolegou pokud nemáme auto schopné vítězit" Schumacher může zaostávat pár bodíky za Rosbergem, ale není to tak, že je pomalejší jak v kvalifikaci, tak v závodě. Celou dobu jsem tu mluvil o jejich nastavení a o tom, že top auto může ze Schumachera udělat vítěze a z Rosberga poraženého.
0
10.11.2011 21:05 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Ja viem čo by si rád celú dobu povedal, ale s lepším autom môže byť Rosberg na tom tiež lepšie. Vlastne ani nevidím jediný dôvod, pre ktorý by na tom mal byť horšie.
A tie drísty ako niekoho nezaujíma interný pomer síl, nuž tak tie sú stále drístami. Rovnako ako naposledy drístalo duo McLarenu, ako ich nezaujíma druhé miesto v PJ - pozri sa ako prvý mľaská blahom a druhý je uzlíčkom nervov.
-2
10.11.2011 21:13 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Ano, může být na lepším místě, ale v případě, že dostanou auto o dost rychlejší než střed pole, favorizuji Schumachera. Z důvodu, který jsem tu rozebíral.
1
10.11.2011 21:21 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Ale oni to auto rýchlejšie od zvyšku stredu a konca poľa majú a ak dostanú ešte rýchlejšie autá, nuž tak potom bude asi sedmorák ťažko vysedávať v Q3 v depe a šetriť gumy. Bude sa musieť rozumne kvalifikovať, takže odpadnú impozantné štarty počas ktorých si podá treťoligistov a dostane sa do priamych súbojov so špičkou ako občas Rosberg už teraz. V tých súbojoch nakoniec môže "získať" to isté čo teraz Rosberg - časovú stratu a kratšiu životnosť pneumatík. A sme tam, kde si sa určite nechcel dostať.
-1
10.11.2011 21:32 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Naznačuješ, že Schumacher má často výhodu extra sady gum v závodě v porovnání s Rosbergem? O tom nevím. Stejně tak si nepamatuji, že by Rosberg sváděl nějaké boje s top 3 týmy. Tedy pokud se za něj zrovna po startu nepropadnou Webber s Buttonem. Force India jistě o moc nezaostává za Mercedesem. V předposledním závodě si jeden z nich dokonce podal Rosberga. Pravda je taková, že ve většině případů Schumacher bojuje se středem pole a poté stahuje Rosberga, který si užívá kroužení v zemi nikoho a nedělá si starosti se špinavým vzduchem.
0
10.11.2011 21:42 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Extra sadu nemá, ale takmer vždy má jednu nepoužitú, pretože sa buď nedokáže prebojovať do Q3, alebo ak sa tam nejakým zázrakom pretlačí, tak zostane trčať v garáži. V predposlednom preteku si Rosberga podal pilot FI, pretože si odvaril/prebrzdil gumu v súboji s Alonsom a Massom - posledný stint mal tak neúmerne dlhý, myslím že to bolo okolo 30kôl, čo už je takmer unikát. Podobne v Spa, tam tuším na okamih viedol, síce to bolo skresľujúce, ale je to tak, avšak napriek pomerne dlhému pobytu SC na trati musel začať šetriť palivo. Záhadne ho však musel šetriť o kolo neskôr ako mu z boxov blahosklonne oznámili že má povolenie so Šumákom bojovať...
-1
10.11.2011 21:48 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Rosberg taky nepatří k těm, kteří jsou nejvíce aktivní v Q3. Kolikrát on zůstal v boxech? A jak ty rád říkáš...to že si odvařil gumu byl jeho problém.
-1
10.11.2011 21:57 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Rosberg Q3 neodsedel v garáži ani raz. A áno bola to Rosbergova chyba, problém je ten, že Šumák sa v tom priestore chyby ani dopustiť nemohol, on sa totiž pred špičkou brániť už od štartu nemusí, lebo sa tam ani neocitne. Takže ak sa tam s lepším autom nakoniec aj ocitne, tak mu vznikne ďalší priestor na chyby, a on ten priestor pre chyby využije rád už teraz napríklad v súbojoch s Petrovom, alebo Kobajašim ďalej v hĺbke štartového poľa.
-1
10.11.2011 22:02 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Sorry za OT, ale máš dost výdrž :-D
0
10.11.2011 22:07 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
O tom to je. Hádam si nemyslíš, že tu beží o niečo iné.:-D
-1
10.11.2011 22:11 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Kolikrát se takový Rosberg bránil před špičkou? Dvakrát za sezonu? Rosberg po většinu sezony jezdí v zemi nikoho a pořád má horší závodní rychlost. Je to pořád dokola. Jaký měl v posledním závodě problém, že na něj Schumacher po prvním stintu stáhl 8 vteřin? Nemluvě o tom, že Schumachera po vyjetí z boxu zdržoval monopost s rozdílnou strategií? A nevěřím, že Rosberg neodseděl Q3 ani jednou, jestli se tu někdy objeví pietro, řeknu mu, ať to zjistí.
0
10.11.2011 22:28 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Upozorňujem ťa, že teraz ti len náhodne vyberiem príklady:
V Turecku sa kvalifikoval ako tretí, v Kanade ako šiesty a po štarte za SC mal za sebou Buttona aj Hamiltona, vo Valencii takisto pred Buttonom, Spa som už spomínal, a to posledné bolo asi v Kórei- pred Massom a Alonsom. Určite by sa našli ešte nejaké. Šumák sa dokázal dobre kvalifikovať v Monaku - ako piaty! A kde bol po štarte? Desiaty. Tam však tužku jazdili obaja, jeden väčšiu ako ten druhý....
0
10.11.2011 22:41 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Cením si toho, že jsi si s tím dal tu práci a našel to na wiki nebo někde jinde, ale já měl na mysli závod. Ty jsi mi vypsal kvalifikace. Jak často v závodu bojoval s tou špičkou? Snad jen v té Korei s Ferrari. Když přivřeme obě oči, můžeme to nazvat bojem se špičkou.
0
10.11.2011 22:48 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Nenašiel som to na Wiki, ale v HDD prehrávači. A keďže mám GP zoradené chronologicky, tak to až taká práca nebola a rozhodne to nebolo len o kvalifikácii...:-P
0
10.11.2011 22:53 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Já mám na F1 špatnou paměť. Jestli se mi však do paměti vryl nějaký souboj Mercedesu se špicí, je to Schumacher vs Hamilton, už ani nevím v jakém závodu se to odehrálo. A protože jsem teď chtěl něco napsat, ale nemůžu si vzpomenout co to bylo, raději tady končím...:-D
0
10.11.2011 22:56 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Byl to bodový rozdíl mezi piloty Mercedesu..:-P Do konce zbývají ještě dva závody. Může se stát, že Schumacher nakonec přeskočí Rosberga a bude tedy lepším jezdcem podle většiny současných Schumacherových kritiků!
1
10.11.2011 22:58 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Ešte si tu? Môže, ale nemusí. Ak to znova prehrá, tak to bude znamenať čo?
0
10.11.2011 22:56 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
To som rád, aspoň raz odcválaš sám a nebudeš posledný kto z ihriska odíde.
IMHO ten "súboj" v Monze s Hamiltonom bol jasne v rozpore s pravidlami. Druhý súboj ktorý bol v rámci pravidiel, tak ten s Buttonom prehral skôr akoby sa to súbojom vôbec nazvať dalo. Čus.
0
10.11.2011 23:08 FerdaAyrton Senna
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Máš na mysli Kanadu?;-)
0
10.11.2011 22:41 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
V Číne Rosberg štartuje ako štvrtý a následujúce kolá sa bráni pred Massom a Alonsom.
0
11.11.2011 22:13 bafunakLotus - Jim Clark
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Tohle je pochmurná figura bez špetky humoru s patologickým nucením vyhledávat možnosti se vždy o Schumacherovi ironicky potupně vyjadřovat. Protiargumentovat nemá smysl.
0
11.11.2011 22:45 vanoverlord
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Kde tu vidíš iróniu? Chceš okrem tvojho večného a hlavne chabého mentorovania použiť na vyvrátenie môjho pohľadu na Šumákovu výkonnosť použiť aj niečo iné ako len bezduché konštatovanie že to nemá zmysel? Ty budeš tiež asi pochmúrna figúrka ultraortodoxného zelóta, ktorá nedovidí ďalej ako za obzor ožiarený žiarou siedmych titulov, takže nakoniec máš pravdu - nemá zmysel, a to ani ten najmenší, zaoberať sa tvojimi štekmi, ktoré nedokážeš ani adresovať tomu, koho by si tak veľmi rád zhodil.
0
10.11.2011 16:53 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Naprostý souhlas.
0
10.11.2011 14:43 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: K smíchu
Ve většině případů bych s tebou nesouhlasil, ale když tohle hraje do karet Míšovi, máš naprostou pravdu. A jak vy rádi říkáte..Souhlas!
0
10.11.2011 12:10 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: Re: K smíchu
Což nemám problém ani já, který šumahá moc v oblibě nemá.
0
10.11.2011 15:20 henky - Nigel Mansell
Re: K smíchu
v tomto článku vidím argumentaci na vyšší úrovni, pěkné.
1
10.11.2011 11:49 kristofyk - Vitalij Petrov
Cenzor tvrdě potírá skilleroviny. A tak to má být :-D
4
10.11.2011 12:05 LigierLigier - Jacques Laffite
Re:
Ano koukal sem :-D
0
10.11.2011 11:57 dreamthKimi Räikkönen
Re:
mělo by to tak být, ne všem je ale měřenpo stejným metrem..
0
10.11.2011 12:05 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re:
Přesně tak, ty a tvoje další nicky by měly být taky zabanovány:-(
0
10.11.2011 12:06 klarushka.m - Sebastian Vettel
Re: Re: Re:
Měl by sis udělat výlet do přírody, za hranice MSkraje... Evidentně Ti zdejší vzduch škodí...:-P
0
10.11.2011 12:07 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: Re: Re:
No a o tom mluvím dreamthe...;-)
0
10.11.2011 12:12 dreamthKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re:
..mohl bych mít nicků deset, ze všech bych psal ale to samé..takže se spokojím s jedním.:-)
0
10.11.2011 12:00 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re:
Kampak se poděl tvůj komentář?:-)
0
10.11.2011 11:53 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re:
Děkujem[:)]
1
10.11.2011 10:38 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Jen ať si tam nechaj mladého a starého skopčáka, helmuti. Bylo by nesprávné poslat mladýho k vodě, když zajíždí staříka [:)]
-1
10.11.2011 10:41 NikulleSebastian Vettel
Re:
Že to píše někdo ,kdo fandí Alonsovi ,který jezdí za Ferrari a mají situaci jako přes kopírák.. tedy pardon alonso a massa jsou stejně staří.. :-D
0
10.11.2011 10:49 oskiiiBenetton - Michael Schumacher
Re:
Mercedes chce vítězit...s Rosbergem?Kroužičem,který vypouští souboje jen aby si dojel pro svou jistotu?
Jinak jsme to zajíždění viděli v Indii......bylo mu houby platné,že stál 4 místa před Schumacherem a po první zastávce měl 9 vteřin náskoku....
Děd se před něj stejně dostal....čekal jsem že Rosberg na zahřátých pneu bude útočit....místo toho si Schumacher uskrnul kávy a během kola mu poodjel na dvě vteřiny....:-D.
-3
10.11.2011 10:52 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re: Re:
Aha, a proto má stále Rosberg víc bodů? Né, to je furt dokola s váma...
1
10.11.2011 10:55 Pan-Klobása+Redakce=BANánJenson Button
Re: Re: Re:
Body nebody, Schumi odvádí lepší práci je více vidět , je lákavější materiál než nudný Rosberg, který neumí předjet Schumachera na nových zahřátých pneu. Nico je nula Schumi je mistr světa...
1
10.11.2011 10:57 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: Re: Re:
Co je to míšovi platné, když stále je lepší nula Rosberg? Vy jste fakt marní v téhle argumentaci:-D
1
10.11.2011 10:59 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re:
Důležité bude jak si povedou, až budou mít auto schopné vítězit.;-)Schumi zatím pomáhá vyvíjet vítězné auto, zatímco ta balerína jezdí s nastavením na jedno rychlé kolo.
-2
10.11.2011 11:00 Pan-Klobása+Redakce=BANánJenson Button
Re: Re: Re: Re: Re:
Stačí se podívat jak se věci mají. :-D Nico fakticky nikdy nic nedokázal , umí odstartovat a to je vše...:-D
0
10.11.2011 10:52 Pan-Klobása+Redakce=BANánJenson Button
Re: Re:
Nico je slabším jezdcem , říkal jsem to tu hodněkrát.
0
10.11.2011 10:54 kristofyk - Vitalij Petrov
Re: Re: Re:
A proto má o pět bodů víc, než slavný šumahá
0
10.11.2011 10:56 Pan-Klobása+Redakce=BANánJenson Button
Re: Re: Re: Re:
5 bodů...Nico může být rád že Schumimu letos zkřižili cestu Kobayashi v británii a Pérez v Singapuru jinak by byl dávno před ním.
1
10.11.2011 11:58 DanArmitage
Re: Re: Re: Re: Re:
A nebyl to v Británii náhodou Schumacherův kiks, ty geniální mysliteli?
0

F1sport věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si F1sport vyhrazuje právo takový příspěvek částečně, nebo zcela vymazat.

Kalendář

Hrajte o pamětní
značku podepsanou
jezdci formule 1!