Vettel se do historie zapsal už teď, myslí si Coulthard

Bývalý pilot formule 1 David Coulthard na sobotní akci AUTOSPORT International 2012 prohlásil, že podle jeho mínění se dvojnásobný mistr světa Sebastian Vettel už teď zapsal mezi legendy.

Čtyřiadvacetiletá německá hvězda vyhrála v minulé sezoně jedenáct závodů, dokázala obhájit svůj titul mistra světa ze sezony předchozí, a to dokonce s více než stobodovým náskokem na druhého muže šampionátu Jensona Buttona z McLarenu.

Sebastian Vettel přišel do Red Bullu v roce 2009 jako náhrada za Davida Coultharda, který na konci sezony 2008 zakončil svou kariéru ve formuli 1. Coulthard je na svého nástupce pyšný a dokonce si troufá tvrdit, že Němec už teď patří mezi legendy.

"Podívejte se na Marka Webbera," řekl včera Coulthard na AUTOSPORT International 2012. "Je to jezdec, kterého si hodně cením, ale vedle Sebastiana vloni vypadal jako průměrný jezdec. Všichni ale víme, že tím on není."

"Ve finále je opravdu úžasné, že byl Sebastian tak dominantní, protože jeho vítězství nebyla jako v éře Michaela Schumachera, který někdy vyhrával i s náskokem půl kola," vysvětluje Skot.

"Od té doby se rozložení sil mezi týmy hodně srovnalo. Viděli jsme Alonsa, který se nikdy nevzdával, kolísavou formu Lewise (Hamiltona), který byl úžasný, když byl zrovna v dobré kondici, a Jensona (Buttona), který byl fantastický. Když tedy Sebastian vyhrával, nebylo to o moc."

Pochvalu bývalý pilot Red Bullu vysekl také letošním výkonům Jensona Buttona, jenž se stal prvním, kdo dokázal porazit Lewise Hamiltona v rámci týmového boje. "Myslím, že je lepším jezdcem teď, než když vyhrál svůj titul s Brawnem. Tenkrát si udělal velký bodový náskok, ale jeho soupeři ho začali stahovat. On pak dělal chyby. Byl jako tenisový hráč, který zkazil jednoduchý smeč," popisuje Coulthard.

"Když se na něj ale podíváte teď, když se podíváte na způsob jeho výkonů, pochopíte, že mu narůstá sebedůvěra. Teď se dostal do takové fáze, že když je stav nejhorší, on je tím, za kým přijdou. Je opravdu působivé, že se dostal do této pozice."

Zuzana Kulichová

Diskuze

Jak zobrazovat diskuze:

Psát komentáře lze až po přihlášení v záhlaví stránky. Pro novou registraci klikněte sem.

16.1.2012 10:31 skil!er - Fernando Alonso
Přiznávám ač nerad Vettel umí !!!!!! Ani můj miláček na něho nemá!!!!!!
-1
15.1.2012 20:01 ren-so - Fernando Alonso
tak schválně...
kdo první zareaguje na "nicitelargumentacnevyssichatd."???:-D
1
15.1.2012 20:04 NicitelArgumentacneVyssichUrovnííííí
Re: tak schválně...
jenom idiot...
1
15.1.2012 20:06 ren-so - Fernando Alonso
Re: Re: tak schválně...
sakra.., jakkoli je mi to trapné, musím souhlasit:-D
1
15.1.2012 20:09 dreamthKimi Räikkönen
Re: Re: Re: tak schválně...
..ty jsi idiot?
6
15.1.2012 19:58 NicitelArgumentacneVyssichUrovnííííí
A stejne Vettel kopito stejne jako to finsky drevo!!
-4
15.1.2012 20:02 dreamthKimi Räikkönen
Re:
chceco?..eracer?..kossák? ..nuda.:-S
0
15.1.2012 20:03 dreamthKimi Räikkönen
Re: Re:
..ren-so?:-S
0
16.1.2012 08:49 King-EracerJenson Button
Re: Re: Re:
Možná tě zklamu, možná tě i seru , možná jsem tě prudil a otravoval, ale k tomuhle bych se nesnížil, svého si zase vážím a tohle by mi za to moc nestálo. ;-)
-2
16.1.2012 08:59 King-EracerJenson Button
Re: Re: Re: Re:
*času*
0
15.1.2012 22:50 rr94 - Kimi Räikkönen
Re:
chudáku.......
1
15.1.2012 19:50 ren-so - Fernando Alonso
co tady vlastně řešíte?
obdivovatelé se snaží přesvědčit druhou stranu, že je skvělý???
odpůrci se snaží přesvědčit fanoušky, že není skvělý???
troufám si dát korunu každému, kdo v tomto uspěje.., moje tušení, že mé konto nijak neutrpí, hraničí s jistotou...
-2
15.1.2012 19:54 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: co tady vlastně řešíte?
Tady nejde o odpůrce a obdivovatelé. Pokud je člověk schopen se řídit jen tím, jestli má jezdce rád či nerad, tak to není fanoušek formule jako sportu, ale jen osoby jezdce snad... Já Alonsa tolik nemusím, ale že je kvalitním jezdcem, o tom nepochybuji. Prostě uznat, že je i jiný jezdec dobrý, může kdekdo, když ovšem alespoň trochu otevře oči.
2
15.1.2012 19:54 IcewomanKimi Räikkönen
Re: co tady vlastně řešíte?
Tak zrušíme diskuse?
3
15.1.2012 20:11 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re: co tady vlastně řešíte?
:-D:-D:-D To by byl pro některé konec.
2
16.1.2012 08:51 King-EracerJenson Button
Re: Re: Re: co tady vlastně řešíte?
Tak v tom případě i pro tebe, asi tu taky publikuješ z nějakého důvodu. nejsi tu jen tak že zrovna když máš krámy tak nemáš co na práci...
-1
15.1.2012 20:01 dreamthKimi Räikkönen
Re: co tady vlastně řešíte?
..o čem nás teď přesvědčuješ ty?..že jsou tady všichni blbci?..vsadím stokorunu, že neuspěješ..:-)
2
15.1.2012 19:48 daaviid23 - Michael Schumacher
jak už jsem psal několikrát....vetel musel minimálně porazit týmového kolegu, což je základní srovnání:-P
0
15.1.2012 18:10 King-EracerJenson Button
Se tu hádáte jak babky na trhu...
Vettel bezesporu kvalitním a TOP jezdcem je. Ale i přesto všechno nad ním vysí nějaký ten otazník, nikdo totiž neví jak si obstojí s nekonkurenceschopným vozem proti jiným TOP jezdcům. Každý z nich si tím prošel. Alonso, Button, Hamilton i ten Massa. Vettel měl sice Torro Rosso ale to nebylo auto aby mohlo zápasit s TOP vozy. Počkejme si pořád na to úplné srovnání. Nikdy sme ho neviděli "pořádně" bojovat o pozice. Já si myslím že obstojí ,ale nikdy neříkej hop dokud nepřeskočíš.
-1
15.1.2012 18:30 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
Neviděli jsme Vettela bojovat o pozice? Pak teda sleduješ F1 tak posledního půl roku :-P
Toro Rosso nebylo auto, které by mohlo zápasit s top vozy, přesto zápasilo. Třeba v Japonsku nebo Číně 2007, i v Brazílii 2008 musel být Hamilton z Vettela pěkně zpocený...
2
15.1.2012 18:38 King-EracerJenson Button
Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
Věř že ještrě nebojoval. Až bude mít vůz který bude mít výkonnost aspon trochu rovnocenou mezi třemi ostatními TOP stájemi tak teprve uvidíš co to je Vettel zač. S tímhle nad pozemským autem by ujel každý viz. Button a Brawn GP. Ale nikdo mu nevěřil až ted po dvou sezonách u Mclaren, kdy se prosadil takto to myslím. To co předved je hezký výkon ale opravdu ještě neukázal to co by měl skutečný TOP pilot ukázat. Uvidíš že budu mít pravdu. ;-)
-2
15.1.2012 18:46 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
no,myslím,že i v roce 2009 ukázal,že zrovna nemusí mít bezkonkurenčně nejlepší auto aby proháněl špičku a dokonce myslím,že kdyby jezdil stejně spolehlivě jako loni,teď už bychom řešili trojnásobného šampiona-ale to je to klišé "kdyby":-D
2
15.1.2012 19:04 King-EracerJenson Button
Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
V roce 2009 ani heverem....ale věř tomu že se ještě ukáže jak moc dobrý je. V podstatě já ho tu nehatím, naopak chválím říkal jsem to tu ale vy si hned myslíte ,že to myslím špatně. Všichni jezdci museli přesvědčit, stejně jako Button na kterého se tu házela špína po roce 2009 atd. Alonso taky musel ukázat jezdit se špatným autem. Vettel bude muset taky.
0
15.1.2012 19:07 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
je dobrý jako všichni mistři světa.kolik z nich získalo své tituly s plečkou?
jediné co se dozvíme až nebude mít takové auto je jak je na tom psychicky.
ono ne každý dobře snáší případný pád s nebeských výšin
1
15.1.2012 19:10 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
Přesně tak.
0
15.1.2012 19:13 King-EracerJenson Button
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
A to je přesně ono, psychika je důležitá, hele narovinu ,kdyby měil v rukou to auto co měl Vettel takový Alonso, Hamilton nebo Button tak věř tomu že by byli taky vysmátí a chodili by a dělali si prdelky...a věř že by stejně dominovali neli by jezdili možná ještě líp...ale vettel je vynikající rozhodně to je žádaný materiál. Jen jsem chtěl říct ,že se bude muset ještě ukázat. Až ho budou Hamilton a Alonso kuchat ze zadních pozic....
0
15.1.2012 19:19 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
Kdyby, kdyby, kdyby...spekulace, nic víc. Vettel měl k dispozici top auto a nezaváhal. A vo tom to je :-P
2
15.1.2012 19:22 King-EracerJenson Button
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
Však ano nezaváhal a to z něho udělalo TOP jezdce. :-) mluvíš jako kdyby si mě chtěla setřít ale já v podstatě sdílím stejný názor...jen musí ukázat jak moc dobrý TOP jezdec to je. ;-)
0
15.1.2012 19:27 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
jak to má dokázat?třeba jako Schumi? tomu by taky nikdo dnes neřekl,že má 7 titulů.tím se nechci dotknout Schumiho ale na jeho příkladě je vidět,že i historicky nejůspěšnější potřebuje výborné auto aby exceloval.
prostě tak to je.třeba s horším autem nebude jezdit na špici ale třeba se s toho taky nezesere a je ještě jedna možnost,že situaci ze špatným autem ani nikdy nezažije
0
15.1.2012 19:28 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
Nechci tě setřít, jen si protiřečíš - Vettel je top a bude muset dokázat, jak moc top. Spíš - jak psal Emerson - bude muset dokázat, že se neposeje z toho, až špičkovou techniku mít k dispozici nebude, pokud taková situace nastane...
0
16.1.2012 09:04 King-EracerJenson Button
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
To je přesně ono. Říkáte ,že je nejlepší , není ,je dobrej ,ale ještě neukázal jak moc, je to TOP jezdec (znamená patří mezi elitní) Ale bude záležet jestli bude umět předjet , porazit , zadupat třeba jezdce jako je ALonso nebo Hamilton v podobně výkonné technice. Zatím má techniku daleko lepší než všichni ostatní. Vyjádřili se tak téměř všichni. i ten debilní Alguersuari řekl že byl v RB takový Alonso dosahoval stejných výsledků "neli" lepších, stačí se podívat kdo co říká a jak to vypadá na trati.
-2
15.1.2012 19:19 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
:-D kdyby měl v roce 2009 místo Buttona auto od Brawna takový Vettel,Alonso a třeba i Kimi,taky by byli vysmátí .............. a to by sme mohli pokračovat dál a dál
1
15.1.2012 19:21 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
... kdo by se s těmi kdybyhistorickými tabulkami pořád předělával :-D
1
15.1.2012 19:23 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
přesně,zrovna včera jsem se díval do tabulek a takových vypadnutí - kdyby těch nebylo;-);-) - to by nezůstal kámen na kameni.docela mě překvapila jedna sezóna Grahama Hilla ještě s BRM,tam tuším jestli se nepletu,tak dojel všechny závody a to v té době nebylo ani zdaleka zvykem
1
15.1.2012 20:20 pietro16 - Katherine Legge
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
že by mistrovská sezona 1962 ;-)
0
15.1.2012 19:24 King-EracerJenson Button
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
To je dost možné , měl ho i Baric ale víme jak skončil... :-D No asi takhle vyčkejme uvidíte , že se chleba ještě lámat bude, tomu věřte, Mistry mistrů dělí detaily...které Seb ještě zdaleka neukázal...viděli sme samo co to s ním udělalo když ho doháněl Button v Kanadě a to je právě ono, hned znervozněl a chyboval...jak řikám musí se ještě ukázat ono se zdá být že je dospělý ale není...neuspěchejte jeho růst. :-)
0
15.1.2012 19:30 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
Barča - druhá polovina celkově špatná nebyla a co - Vettel je asi lepší,nebo ne?;-)jedna chyba a hned znervózněl - no budiž,třeba ano - stejně jako Button v druhé polovině sezóny 2009 a jak jezdil letos?;-)
0
15.1.2012 19:31 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
Jeden závod, kde chyboval a jinak skoro bezchybná sezona... No ok, jsem Vettelův fanda, ale mě celkem přijde jako relativně dospělý, oproti předchozí sezoně určitě... By mě zajímalo, kde ty svá měřítka bereš, protože jsou snad každou minutu jiná.
0
15.1.2012 19:35 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
Četla jsi rozhovor s Vettelem na slovenském webu? Já se za jeho fanouška nepovažuju, ale rozhovor parádní, nemluví jak mladé vrány...
2
15.1.2012 19:40 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
Jestli myslíš ten trochu delší, tak ano, už v originále, hned jak vyšel. :-D A pěkný... :-) Snad mu to vydrží, ten přístup apod...
0
16.1.2012 08:56 King-EracerJenson Button
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
říkáš že to byla jediná chyba to ano ale taky jedna z mála šancí kdy ho někdo uspěšně doháněl ze zadní pozice a chyboval...to samé se stalo v Hungaru, to samo , Hamilton a Button ho doháněli a co neudělal chyboval, jen řikám že když mu auto jede a je nedostižný tak je v pohodě ví že to uhlídá ale jakmile mu někdo šlape na paty jde dolů...což krásně znázornil...neřikám kurva že je špatnej umím uznat kvalitu, Alonsa taky nemám rád a uznávám že je kvalitní to samé u Seba ale své opravdové bojové schopnosti kolo na kolo ukáže až bude mít stroj na podobné urovni co ostatní...Hamilton , ALonso, Button a Schumacher ukázali že předjíždět a bojovat umí Vettel těch příležitostí moc nepředved a když ano tak víme jak strašně tragicky to v roce 2010 dopadlo...Webber a Button out...takže jazyk za zuby a plkat až bude v nějakých soubojích ano? ;-) Zatím ještě nepřesvědčil..
0
15.1.2012 18:57 JuthungFittipaldi - Emerson Fittipaldi
Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
Jak víš, že RB bylo nadpozemské auto? Kdyby v něm jezdili dva Webberové, tak by jsi to netvrdil. Nadpozemské možná bylo, ale v kombinaci s Vettelem.
2
15.1.2012 19:02 King-EracerJenson Button
Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
Všichni víme že Webber není TOP jezdec, kterého porážel i Engem ale to je jiná kapitola. To auto bylo super, ale Webber je něco jako Massa.
-3
15.1.2012 19:05 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
všichni ale taky víme,že existuje vývoj a kdy je Webber a kde Enge:-)
1
15.1.2012 19:14 King-EracerJenson Button
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
už srovnáváme hrušky, RB je postaveno kolem Vettela, což je logické, takže se nedivme že Webber jezdí a jezdil tak jak jezdil...to bych mohl vytáhnout Massu...prostě irelevantní...
-3
15.1.2012 19:17 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
tak nejdřív děláš z Webbera neumětela a nakonec zjistím,že on za to vlastně nemůže protože tým se soustředil na Vettela - tak jaká...........;-)
1
15.1.2012 20:12 JuthungFittipaldi - Emerson Fittipaldi
Re: Re: Re: Re: Re: Se tu hádáte jak babky na trhu...
Což o to, Enge ve F3000 porážel i Alonsa.
1
15.1.2012 16:52 pietro16 - Katherine Legge
Nuvolari a F1
Co je všeobecně známé - F1 začíná psát dějiny od roku 1950. Tazio Nuvolari jel krom jiných slavných závodů v 30. a 40. letech také 7 závodů v roce 1946, 2 závody v roce 1948 a VC Marseille v roce 1949. Ve formuli 1 nic nejel. Zemřel v roce 1953 v 60 letech. Pravděpodobným vítězem "sporu" je "Creasy". Najděte mi, někde záznam toho, že Nuvolari se alespoň pokusil o start v jakémkoliv závodě F1 (nutno podotknout, aby závod byl součástí sezony) a rád si opravím své mínění.

dodávám úryvek z anglické Wiki:
Nuvolari's last race was in 1950 at the Palermo-Montepellegrino hillclimb, in which he came first in his class and fifth overall, driving the Cisitalia-Abarth 204 of the Squadra Carlo Abarth...
2
15.1.2012 18:38 LigierLigier - Jacques Laffite
Re: Nuvolari a F1
Vyjímečně nemáš pravdu! Formule A existuje od roku 1946, tuším v roce 47 nebo 47 přejmenována na Foruli 1 (a to Nuvolari ještě jezdil), od roku 1950 se jede mistrovství světa (to už ovšem jel jen MM a F1 ne) jak sem psal níže zaměňujete F1 a MS GP - F1 je třída aut, která např 2 roky ani MS jezdit nemohl a a naopak 10 let jezdili MS i vozy INDY CARS i když jen 1 závod za sezonu! Nuvolari tedy jel s F 1 minimálně v Remeši 1948 - jestli mne paměť neplete
0
15.1.2012 18:40 LigierLigier - Jacques Laffite
Re: Re: Nuvolari a F1
1948

Naposledy se zúčastnil jak Mille Miglia (jeho vůz, Ferrari 2000 cm³, ztratil během závodu kapotu, zlomilo se pero, a protože prasklo sedadlo, Nuvolari seděl na bedničce od pomerančů [31]; závod nakonec pro naprosté selhání brzd nedokončil, přestože do jeho poloviny vedl.

Jeho poslední Grand Prix byla Grand Prix Remeše. Porouchal se mu vůz, ale opět si nechal zastavit jiný a pokračoval v závodě.

Takže v roce 1950 nejel MM ale závod do vrchu Palermo-Montepellegrino, kde zvítězil ve své třídě a celkově byl pátý
0
15.1.2012 18:42 LigierLigier - Jacques Laffite
Re: Re: Re: Nuvolari a F1
Myšlenka uspořádat mistrovství světa spatřila světlo světa v roce 1947. Hned následující rok byla Formule A přejmenována na Formuli 1, tedy v roce 1948 jezdil Nuvolari s Formuli 1 (tehdy vznikla i Formule 2 se kterou se jel 3. a 4. ročník MS)
0
15.1.2012 15:22 kimiseba - Sebastian Vettel
Vettel i kdyby udělal cokoliv, tak se stejně některým nezavděčí, protože si dotyční najdou nějaké "ale", aby nemuseli uznat, že holt časem existuje i někdo třeba alespoň stejně tak dobrý, jako jejich modla. Nicméně jak kdysi DC i jiní řekli. Kdo Vettela neuznává ani poté, co obhájil titul, a to s takovým náskokem, tak to už je opravdu člověk........ a chyba není u Vettela.
2
15.1.2012 15:50 zi - Fernando Alonso
Re:
Vettel je dobrý jezdec, to se musí nechat... Jde o to, že jeho monopost je 2roky po sobě prakticky neporazitelný... a v roce 2010 by byl mistr světa 5závodů před koncem, kdyby nedělal tolik blbostí... Ten jeho monopost je prostě fantastický a on letos dokázal, že s TOP monopostem je TOP jezdec.. osobně bych ho chtěl vidět, kdyby se otočila situace z roku 2010 (ferrari nejlepší monopost...McLaren 2. ... a RBR "až 3. v zadu" )
-1
15.1.2012 16:25 kimiseba - Sebastian Vettel
Re: Re:
Děkuji, že jsi potvrdil to, co jsem psala ve svém příspěvku, a hned jsi s jedním ALE přispěchal. Jo, Vettel měl rychlé auto. Ale díky tomu, že jezdí za tým dva jezdci, lze posoudit, jak rychlé to auto je a že také jezdec tomu musel hodně dát. Kdyby bylo RB7 tak úžasné, Webber by se podíval na stupně vícekrát. Navíc, McL byli relativně hodněkrát dost blízko, především Button, což by dle Vaší teorie znamenalo, že je to jen autem. :-D Takže asi neměl Seb tak lehkou tu cestu za dalším titulem a něco pro to udělat musel. A že někteří potřebují neustále další důkazy o jeho kvalitách, přitom u jiných stačí záběr z dob minulých, nebo prohlášení jejich vlastní, tak...to je fakt problém těch konkrétních lidí.
3
15.1.2012 20:44 zi - Fernando Alonso
Re: Re: Re:
Ale ty si mě vůbec nepochopil.. já neřekl, že je špatný jezdec, nebo že vyhrál jenom díky autu, ale že ještě neukázal ( a vlastně ani nemohl ukázat ) jak silný je, pokud tu techniku nemá... loni ukázal, že pokud má dobrou techniku, tak je super...
0
15.1.2012 17:20 Stráťa - Jean-Eric Vergne
Re: Re:
Vettel jezdil i s mnohem slabšíma autama než bylo Ferrari 2010 a dokázal být na trati vidět. To že umí jezdit jenom s TOP autem je výmluva pár hňupů co sledujou jenom úplnou špičku a navíc si nechcou připustit že může být dobrej i někdo kromě jejich modly.
5
15.1.2012 17:22 richardpoama (richardpoama@seznam.cz) - Fernando Alonso
Re: Re: Re:
mě je fuk s čím jezdí nebo jezdil,je totiž zatraceně dobrej,a ty jeho kvaldy impozantní ;-)
3
15.1.2012 18:06 supersocka - Jean Alesi
Re:
no ale to platí i o jinačích borcích jako jsou třeba Schumacher a Senna ty toho dokazali mnohem víc a přesto se najde hromada pochybovačů, skoro byse dalo říct že čím seš lepší tím víc lidí hledá nějaké to ale :-)
0
15.1.2012 15:01 LigierLigier - Jacques Laffite
11:19 CreasyFerrari
Re: Re: Re: Nuvolari nikdy nejezdil v F1
Jezdil...
0
15.1.2012 15:11 Creasy (creasyf1@seznam.cz) - Sergio Pérez
Re:
Tazio Nuvolari???
1
15.1.2012 16:07 LigierLigier - Jacques Laffite
Re: Re:
Ano :-)
-1
15.1.2012 17:21 Stráťa - Jean-Eric Vergne
Re: Re: Re:
Jezdil GP ale ne F1, ta vznilka až po skončení jeho závodnické kariery.
1
15.1.2012 18:39 LigierLigier - Jacques Laffite
Re: Re: Re: Re:
Ne nejel MS, s F1 jel, vznikla dřív! A i MS se jelo za jeho kariéry (jezdil do roku 1950), ale ne už GP.
0
15.1.2012 13:38 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Nám skalním a tradičním fanouškům, se zatím nikam nezapsal, stále se musí ještě projevit.
Čili, za nás zatím stále ne.
-8
15.1.2012 14:36 IcewomanKimi Räikkönen
Re:
Já jsem tradiční a skalní fanoušek a říkám - za mne jo :-P. Co tak bude muset udělat, když už se počtem titulů tvému favoritovi vyrovnal?
7
15.1.2012 14:43 Vostrej_ranař
Re: Re:
Zrejme si chce pockat na dobu,kdy se bude muset o prvni misto rvat s ostatnimi v kazdem zavode a ne jen ujizdet superrychlym autem.
0
15.1.2012 14:50 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re: Re:
Takže ani Majkl není top jezdec, když některé z titulů získal stejným způsobem, který popisuješ? :-O
7
15.1.2012 14:59 Vostrej_ranař
Re: Re: Re: Re:
Tady ted nejde tak o tituly,ale o jezdecke kvality ci umeni,ktere Majkl bezesporu prokazal,ale Seb zatim podle nekterych jeste ne.....
0
15.1.2012 15:04 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re:
Co víc prokázal Majkl? Že s nejlepším autem dokázal vyhrávat a se slabším nedokáže porazit týmového kolegu?
2
15.1.2012 15:04 EMERSONV1Fittipaldi - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
:-D
-1
15.1.2012 15:11 Vostrej_ranař
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Ach jo s tebou by tohle bylo koukam na delsi diskuzi.Vracim se zpet do pozice pozorovatele...
1
15.1.2012 16:04 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Michael vyhrával tituly ve více stájích. Jednou vyhrával, podruhé zase ne a pak znovu vyhrával. Zatímco Vettel těží z jednoho rychlého auta. Uvidíme jestli se mu bude dařit i s jiným strojem a za jiných podmínek.
-2
15.1.2012 16:26 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Michael vyhrával ve více stájích - dvou :-P. Někdy se dařilo míň, někdy víc a Vettel na tom v budoucnosti může být podobně - nebo taky ne, nemám křišťálovou kouli. Ale tvrdit, že Vettel nepatří mezi top jezdce jen kvůli tomu, že má nejrzchlejší auto, je nesmysl. On musel to nejrychlejší auto taky dovézt do cíle bez kiksů. Navíc to má v makovici srovnané, na rozdíl od jiných, kteří by s ní potřebovali pořádně zatřást - mimochodem, srovnaná makovice byla i Majklovou předností, i když jsem ho dost nesnášela, tohle se mu upřít nedá.
5
15.1.2012 16:37 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Nevnucuj mi to co se ti teď hodí, já nikdy neřekl, že Vettel není dobrý jezdec nebo, že si tituly nezaslouží, pouze jsem se ti snažil otevřít oči a ukázat ti rozdíl mezi tím co dokázal Schumacher a Vettel. Je v tom zásadní rozdíl. :-P
-1
15.1.2012 16:41 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Samozřejmě, ten zásadní rozdíl je, že Vettel je na začátku kariéry a Majkl na konci. To byl poslední pokus o normální diskusi s tebou, ale je to marný, je to marný, je to marný :-P :-D
4
15.1.2012 16:48 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
To slyším poprvé, že piloti nevynikají nad ostatními hlavně svými úspěchy, ale nejprve věkem. Ať se ti to líbí nebo ne, Vettel má ještě dost daleko k tomu, aby se mu podařilo něco co Schumacherovi. A byla by troufalost tvrdit, že se mu to povede. Mimochodem, nedokážeš přenést přes srdce, když já napíši Rejkénen, ale Majkl tě vůbec netrápí, viď pokrytče?:-D:-P
-3
15.1.2012 16:56 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Nepřesvědčuj mě neustále, že máš problém porozumět psanému textu :-D
5
15.1.2012 17:01 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Jakmile dám krocanům šach-mat v diskuzi, ze všech sil se snaží změnit téma.;-)
-1
15.1.2012 17:10 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Krocanům si v diskusi dávej co chceš, ale já nejsem krocan :-P. Na normální diskusi ses nechytil a zase jsi začal hudrat, tak nevím, čeho žádáš :-D
3
15.1.2012 17:11 Superkossan (maibesomeday@aol.com)Sherman - Felipe Massa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Projeď si historii vlákna. Něco k F1?
-3
15.1.2012 17:14 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Já jsem od F1 neodbočila :-D. Superkroccani nemají vlastní nápady, že musejí neustále používat ty moje?
Něco k F1?
3
15.1.2012 14:43 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re: Re:
Tituly tituly, furt sa tu oháňáte nějakejma titulama, to neberu!
-3
15.1.2012 14:46 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re: Re:
Neptám se tě, co nebereš, ale co bude muset Vettel udělat, abys ho přijal do síně slávy.
4
15.1.2012 14:51 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re:
Hold se bude muset ještě pochlapit chlapec přesně jak psal Vostrej_ranař.
-2
15.1.2012 14:56 kristofyk - Vitalij Petrov
Re:
Pravdu díš. Je to smutné, jak ti lidé nevidí, že stále kvalitami nedosahuje špice závodního pole a stále se ohání těmi dvěma tituly.
-7
15.1.2012 15:00 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re:
Sakra, pořád zapomínám, že kvalitu jezdce určují někteří diskutující na fóru :-P, když ho neuznají oni, nepomůže mu ani sedm titulů...:-P:-P:-P
4
15.1.2012 15:18 codex - Mark Webber
Re: Re: Re:
Nevím že na ně reaguješ. Jsou to jenom trapní trollové pro který je to takovej druh zábavy...
5
15.1.2012 16:38 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re: Re: Re:
Tak kdo jinej by měl uznat jeho kvality, než my, odborní diváci. Jezdci jsou tu pro nás, čili nejprv Nás musí přesvědčit. Vettelovi se to stále nepodařilo.
-5
15.1.2012 16:46 IcewomanKimi Räikkönen
Re: Re: Re: Re:
Mne jako odborného diváka přesvědčil, otázka je, kdo z nás je větší odborník :-D
6
15.1.2012 16:50 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re: Re:
Ty si ale holka :-)
-2
15.1.2012 17:09 buggybobTeam Lotus - Graham Hill
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
OK - já su chlap a F1 sleduju od roku 1975 - a mě Vettel taky přesvědčil. Podle mě patří do absolutní současné TOP - a zdaleka bych se vyhnul pokusům o vyzdvihování někoho z letošní první pětky konečného pořadí nad kohokoli jiného ze zbývajících čtyř. Nikdo z nás nemá opravdu objektivní argumenty, kterými by mohl svůj názor obhájit - jsou jen různá hlediska a různá kritéria - a každý si pro své tvrzení vybírá co jemu vyhovuje. Proč se s tím nesmířit? ;-)
6
15.1.2012 16:31 Zatracený Mitsubiš - Fernando Alonso
Re: Re:
Dík, že jako jeden z mála mi v tomto dáš za pravdu, jde vidět, že jsi objektivní. Opět na stejné vlně. Kdo sleduje a rozumí F1, ten tohle nemůže přehlídnout, řekl bych, že nejvíc se nám Vettel předvedl, opravdu jen v ToroRosso, bohužel, budeme si muset nejspíš ještě počkat.
-6
15.1.2012 15:52 Petis__ - Lewis Hamilton
Re:
hlavně piš sám za sebe...
1

F1sport věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si F1sport vyhrazuje právo takový příspěvek částečně, nebo zcela vymazat.

Kalendář

Hrajte o pamětní
značku podepsanou
jezdci formule 1!